市場調査レポート
商品コード
1390892
タグ管理システム市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023~2028年予測Tag Management System Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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タグ管理システム市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023~2028年予測 |
出版日: 2023年11月24日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のタグ管理システム市場規模は2022年に9億1,300万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2028年までに19億1,200万米ドルに達し、2022年から2028年の間に13.11%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
タグ管理システム(TMS)とは、JavaScriptコードのセグメントを非技術的なマーケティング専門家が管理できるようにするソフトウェアです。デジタルマーケティングで使用されるタグの実装、管理、維持を支援します。これに加えて、クラス最高のマーケティングスタックの構築、キャンペーン時間の短縮、ウェブサイトパフォーマンスの向上、コスト削減とビジネスへの集中、データガバナンスと保護の確保を支援します。また、組織のデータ収集の基盤を提供すると同時に、顧客体験の向上にも役立つため、TMSの需要は世界中で高まっています。
娯楽やニュースのために個人がインターネットに費やす時間が増加しているため、世界中でデジタル・マーケティング・ソリューションの利用が増加しています。これは、市場の成長を強化する重要な要因の1つです。TMSはユーザーフレンドリーなソフトウェアで、より良い顧客体験を提供し、ページビュー、イベント、リマーケティングリスト、クロスドメイントラッキング、アプリ内アナリティクスのトラッキングを支援します。また、デジタルマーケティング担当者に柔軟性と制御性を提供し、情報技術(IT)への依存を軽減しながらデジタル体験を実装・最適化できるため、TMSは世界中で採用が進んでいます。これに加えて、新規顧客の獲得と既存顧客の維持に対するニーズが高まっており、これが多くの業界における製品の応用にプラスの影響を与えています。これは、TMSが小売業者のウェブサイト上のさまざまな要素に正確かつ完全なタグ付けを維持するのに役立っていることにも起因しています。さらに、TMSは消費者の要望をより深く理解することができます。このことは、先進技術のイントロダクションや、複数のメーカーによるコスト効率の高いTMSソリューションの開拓と相まって、市場の成長を促進すると予測されます。
The global tag management system market size reached US$ 913 Million in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,912 Million by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 13.11% during 2022-2028.
A tag management system (TMS) is software that enables non-technical marketing professionals to maintain segments of JavaScript code. It assists in implementing, managing, and maintaining tags used in digital marketing. Besides this, it aids in building a best-in-class marketing stack, accelerating campaign time, improving website performance, reducing costs and focusing on businesses, and ensuring data governance and protection. As it also provides a foundation for an organization's data collection while helping in improving customer experiences, the demand for TMS is escalating around the world.
Due to the growing time individuals spend on the Internet for entertainment and news, there is a rise in the utilization of digital marketing solutions worldwide. This represents one of the key factors strengthening the growth of the market. TMS is a user-friendly software that offers a better customer experience and helps track page views, events, remarketing lists, cross-domain tracking, and in-app analytics. As it also provides digital marketers flexibility and control to implement and optimize digital experiences while reducing information and technology (IT) dependence, TMS is increasingly being adopted across the globe. Besides this, there is a rise in the need for acquiring new and retaining existing customers, which is positively influencing the product application in numerous industry verticals. This can also be attributed to the ability of TMS to aid retailers in maintaining accurate and complete tagging for various elements on their websites. In addition, TMS provides a valuable and more in-depth understanding of the consumer's requirements. This, coupled with the introduction of advanced technologies and the development of cost-effective TMS solutions by several manufacturers, is projected to fuel the market growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global tag management system market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on component, deployment model, organizational size and industry vertical.
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The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Adform, Adobe Inc., Blue Triangle Technologies Inc., Commanders Act, Ensighten Inc., Google LLC (Alphabet Inc.), International Business Machines Corporation, Observepoint Inc., Oracle Corporation, Relay42 Netherlands B.V., Segment.io Inc. (Twilio) and Tealium Inc.