市場調査レポート
商品コード
1390512
抗ニキビ美容液市場レポート:肌タイプ、成分タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、地域別、2023-2028年Anti-Acne Serum Market Report by Skin Type, Ingredients Type, Distribution Channel, End User, and Region 2023-2028 |
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抗ニキビ美容液市場レポート:肌タイプ、成分タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、地域別、2023-2028年 |
出版日: 2023年11月24日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 141 Pages
納期: 2~3営業日
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抗ニキビ美容液の世界市場規模は2022年に11億5,500万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2028年までに17億2,400万米ドルに達し、2022年から2028年の間に6.90%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
抗ニキビ美容液は、ニキビやその他の顔面感染症の治療に使用される高濃度の有効成分で調製されたスキンケア製品です。レチノール、ナイアシンアミド、サリチル酸、過酸化ベンゾイル、ビタミンC、アゼライン酸、ヒアルロン酸、ビタミンEなどの成分を配合することができます。肌に素早く吸収され、敏感肌を和らげ、小じわを目立たなくし、紫外線(UV)や汚染による酸化ダメージを防ぎ、炎症を最小限に抑え、詰まった毛穴を開き、汚れや不純物を除去します。
個人の外見に対する関心の高まり、ニキビなどの皮膚関連問題に対する意識の高まり、抗ニキビ美容液を使用することの利点は、市場の成長を後押しする主な要因です。加えて、急速な都市化と消費者の購買力拡大を背景に、高級品質の抗ニキビ美容液に対する需要が高まっていることも市場を牽引しています。これとは別に、簡単な入手可能性、膨大なカタログ、提供される利便性、無数の割引、キャッシュバック、およびオファーを伴う迅速な出荷設備を理由に、オンラインショッピングの新興動向。これは、急成長するeコマース産業と相まって、市場の成長に寄与しています。さらに、世界中で事業を展開する製品メーカーは、消費者の要件を満たすために、オーガニック、ビーガン、植物由来、皮膚関連の斬新なバリエーションを手頃な価格で導入しています。さらに、抗ニキビ美容液のようなユニークなアイテムを、他のスキン必需品と一緒に革新的な包装や箱に入れて贈る需要の高まりは、この業界で事業を展開する市場プレーヤーに有利な成長機会を提供しています。これに加えて、インフルエンサーによる有名人の推薦、オンラインチュートリアル、レビュー、ソーシャルメディアキャンペーンへの大きな依存が、抗ニキビ美容液の全体的な売上を増加させています。
The global anti-acne serum market size reached US$ 1,155 Million in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,724 Million by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 6.90% during 2022-2028.
The anti-acne serum is a skincare product prepared with high concentrations of active ingredients used to treat acne and other facial infections. It can be formulated with ingredients, such as retinol, niacinamide, salicylic acid, benzoyl peroxide, vitamin C, azelaic acid, hyaluronic acid, and vitamin E. it absorbs quickly into the skin, soothes sensitive skin, reduces the appearance of fine lines and wrinkles, prevents oxidative damage from ultraviolet (UV) light and pollution, minimizes inflammation, opens clogged pores, and eliminates dirt and impurities.
Increasing concerns among individuals about their physical appearance, rising awareness about skin-related issues like ance and the benefits of using anti-acne serum are the major factors bolstering the market growth. In addition, the growing demand for the premium quality anti-acne serum on account of rapid urbanization and expanding purchasing power of the consumer is driving the market. Apart from this, the emerging trend of online shopping on account of the easy availability, vast catalog, convenience offered, fast shipping facilities with innumerable discounts, cashback, and offers. This, in confluence with the burgeoning e-commerce industry, is contributing to the market growth. Furthermore, product manufacturers operating worldwide are introducing organic, vegan, plant-based, and skin-related novel variants at affordable rates to meet the requirements of the consumer. Moreover, the escalating demand for gifting unique items, such as anti-acne serum with other skin essentials in innovative packaging and boxes, is offering lucrative growth opportunities to market players operating in the industry. Besides this, a considerable reliance on celebrity endorsements, online tutorials,reviews, and social media campaigns by influencers is increasing the overall sales of anti-acne serum.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global anti-acne serum market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2023-2028. Our report has categorized the market based on skin type, ingredients type, distribution channel and end user.
Oily Skin
Normal Skin
Sensitive Skin
Dry Skin
Combination Skin
Organic
Natural
Synthetic
Supermarkets and Hypermarkets
Specialty Stores
Pharmacy and Drug Stores
Online Stores
Others
Supermarkets and hypermarkets dominate the market due to the wider collection and personalized experience and reviews.
Men
Women
Women exhibit a clear dominance in the market.
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
Europe holds the majority of the global anti-acne serum market share due to increasing concerns among individuals about their physical appearance.
The competitive landscape of the market has been analyzed in the report, along with the detailed profiles of the major players operating in the industry. Some of these players are DERMA E (Topix Pharmaceuticals Inc.), Estee Lauder Inc, Forest Essentials, Glossier, iS Clinical, Mario Badescu Skin Care, Inc., Murad LLC (Unilever PLC), PCA Skin (Colgate-Palmolive Company), SkinCeuticals, Sunday Riley and Ulta Beauty Inc.