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市場調査レポート
商品コード
1541742
ベビー用おしゃぶり市場レポート:タイプ、サイズ、流通チャネル、地域別、2024年~2032年Baby Pacifier Market Report by Type (Single-piece Baby Pacifier, Multiple-piece Baby Pacifier), Size (Small, Medium, Large), Distribution Channel (Online, Offline), and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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ベビー用おしゃぶり市場レポート:タイプ、サイズ、流通チャネル、地域別、2024年~2032年 |
出版日: 2024年08月10日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 142 Pages
納期: 2~3営業日
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ベビー用おしゃぶりの世界市場規模は2023年に4億2,110万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、市場は2032年までに6億7,080万米ドルに達し、2024年から2032年の間に5.2%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
ベビー用おしゃぶりは、ダミー、歯固め、スーザーとも呼ばれ、赤ちゃんをあやし、楽しませ、泣き止ませるために使用されるゴム製またはプラスチック製のものです。ゴム、ラテックス、シリコーンなど、柔らかく、天然で、柔軟性のある素材で作られています。しかし、シリコーン製のおしゃぶりは、ラテックス製のものよりも耐久性があると考えられています。生後数ヶ月間、赤ちゃんが騒いだり、疝痛を起こしたり、おしゃぶりを吸う癖があるときに、赤ちゃんを落ち着かせる効果的な手段として使われます。ベビー用おしゃぶりは、乳幼児突然死症候群(SIDS)を予防するためにも医師から推奨されています。また、子供がストレスを解消し、新しい状況に適応するのを助ける移行期の物としても考えられています。
世界のベビー用おしゃぶりの市場の主な原動力は出生率の増加です。その結果、一時的な気晴らしを提供し、赤ちゃんの入眠を助け、飛行中の不快感を和らげるベビーおしゃぶりなど、さまざまなベビーアクセサリーの需要が高まっています。また、ライフスタイルの急速な変化や個人の可処分所得の増加も、市場の成長を後押ししています。さらに、メーカー各社はターゲット顧客に対応する革新的な製品を投入しています。例えば、米国を拠点とするSmilo社(Momma Goose Inc.)は、赤ちゃんの月齢に合わせてサイズを調整し、最適なサポートができるように口の中で膨らむベビー用おしゃぶりの新商品を発売しました。同社はまた、お腹が張るのを防ぐため、幼児が空気を吸い込むのを抑えるおしゃぶりも開発しています。
The global baby pacifier market size reached US$ 421.1 Million in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 670.8 Million by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 5.2% during 2024-2032.
Baby pacifiers, also known as dummies, teethers and soothers, are rubber or plastic objects that are used to comfort and entertain babies and stop them from crying. They are made of soft, natural, and flexible materials like rubber, latex and silicone. However, silicone pacifiers are considered more durable than the ones made of latex. They are used as an effective means to calm babies during the first few months after birth when they are fussy, colic, or have a habit of suckling. Baby pacifiers are also recommended by doctors to prevent sudden infant death syndrome (SIDS). They are also considered as a transitional object that helps children relieve stress and adjust to new situations.
The global baby pacifier market is primarily driven by the increasing global birth rate. This has resulted in the growing demand for various baby accessories such as baby pacifiers that offer temporary distraction, help babies fall asleep and ease discomfort during flights. The rapidly changing lifestyle and rising disposable income of individuals are also propelling the market growth. Furthermore, manufacturers are introducing innovative products that cater to the target customer. For instance, Smilo (Momma Goose Inc.), a US-based company, has launched a new line of baby pacifiers that are sized according to the baby's age and expand in the mouth for optimum support. They are also developing pacifiers that reduce the intake of air by toddlers to prevent a gassy stomach.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global baby pacifier market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on type, size and distribution channel.
Single-piece Baby Pacifier
Multiple-piece Baby Pacifier
Small
Medium
Large
Online
Offline
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United States
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Others
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Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Angelcare USA LLC, Baby Shusher LLC, Doddle & Co, Handi-Craft Company, Koninklijke Philips N.V, Mam Babyartikel Gmbh, Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co. Ltd.), Natursutten ApS, Newell Brands Inc., Pigeon Corporation and The Natural Baby Company LLC.