市場調査レポート
商品コード
1378916
パッケージ入りサボテンウォーター市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測Packaged Cactus Water Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2023-2028 |
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パッケージ入りサボテンウォーター市場:世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2023-2028年予測 |
出版日: 2023年11月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 149 Pages
納期: 2~3営業日
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世界のパッケージ入りサボテンウォーター市場規模は2022年に2,570万米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは市場が2028年までに7,120万米ドルに達し、2022年から2028年の間に18.5%の成長率(CAGR)を示すと予測しています。
パッケージ入りサボテンウォーターは、ウチワサボテンの果実から抽出され、後で飲むために包装された植物ベースの飲料です。抗酸化物質、電解質、フラボノイド、マグネシウムやカリウムなどのミネラルを豊富に含んでいます。従来から飲まれている機能性飲料に比べ、サボテンウォーターはカロリーも糖分も低く、健康や美肌に絶大な効果をもたらします。ウチワサボテン水を定期的に摂取することで、体液バランスの維持、筋肉コントロールの向上、炎症や心血管系疾患の発症リスクの最小化が期待できます。スキン包装されたサボテンウォーターは、肌に自然な輝きを与え、目の腫れを抑えるために、様々な化粧品やスキンケア製品の製造にも使用されています。
世界市場を牽引しているのは、大衆の健康意識の高まりです。さらに、すぐに飲める飲料(RTD)やコンビニエンス飲料への嗜好が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。パッケージ化されたサボテンウォーターは、運動能力を高め、筋肉組織を修復するのに役立つアミノ酸であるタウリンを含んでいるため、アスリートやフィットネス愛好家の間で絶大な嗜好を得ています。また、肝障害の軽減、血圧の管理、免疫力の向上、骨や胃腸の健康増進のために個人でも消費されています。さらに、ライム、スイカ、ストロベリー、パイナップル、スターフルーツといった斬新なフレーバーのパッケージ入りサボテンウォーターの発売など、様々な製品革新が他の主要成長促進要因として作用しています。また、ホテル、カフェ、レストランでは、消費者にユニークな料理を提供するために、フレーバー付きのバリエーションを試したり、他のアルコール飲料やノンアルコール飲料とブレンドしたりしています。これに伴い、製品メーカーによるオンライン・ソーシャルメディア・プラットフォームを通じた積極的なプロモーション活動も市場成長に寄与しています。
The global packaged cactus water market size reached US$ 25.7 Million in 2022. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 71.2 Million by 2028, exhibiting a growth rate (CAGR) of 18.5% during 2022-2028.
Packaged cactus water is a plant-based beverage extracted from the fruit of prickly pear cactus and packaged for later consumption. It is a rich source of antioxidants, electrolytes, flavonoids and minerals, such as magnesium and potassium. In comparison to the conventionally consumed functional beverages, cactus water has lesser calories and sugar content and offers immense health and skin benefits. Regular consumption of cactus water can aid in maintaining fluid balance, improving muscle control and minimizing inflammation and the risks of developing cardiovascular ailments. Packaged cactus water is also used to manufacture various cosmetic and skincare products to add a natural glow to the skin and reduce eye puffiness.
The global market is driven by the increasing health consciousness among the masses. Furthermore, the rising preference for ready-to-drink (RTD) and convenience beverages is providing a thrust to the market growth. Packaged cactus water is gaining immense preference among athletes and fitness enthusiasts as it contains taurine, an amino acid that aids in enhancing athletic performance and repairing muscle tissues. It also consumed by individuals to reduce liver damage, manage blood pressure, boost immunity and improve bone and gastrointestinal health. Additionally, various product innovations, such as the launch of packaged cactus water in novel flavors, such as lime, watermelon, strawberry, pineapple and star fruit, are acting as other major growth-inducing factors. Hotels, cafes and restaurants are also experimenting with the flavored variants and blending them with other alcoholic and non-alcoholic beverages to offer unique dishes to the consumers. In line with this, aggressive promotional activities by the product manufacturers through online social media platforms are also contributing to the market growth.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the global packaged cactus water market report, along with forecasts at the global, regional and country levels from 2023-2028. Our report has categorized the market based on product and distribution channel.
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United States
Canada
Asia Pacific
China
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India
South Korea
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Indonesia
Others
Europe
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France
United Kingdom
Italy
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Others
Latin America
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Mexico
Others
Middle East and Africa
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Caliwater LLC, Evissi USA LLC, Lauro Company, Pricklee
Superfruit Water, STEAZ (Healthy Beverage LLC), The Cactus Water Co. LLC and True Nopal Ventures LLC.