![]() |
市場調査レポート
商品コード
1709397
IDCのワールドワイドサービストラッカー分類法(24年下半期)IDC's Worldwide Services Tracker Taxonomy, 2H24 |
||||||
|
IDCのワールドワイドサービストラッカー分類法(24年下半期) |
出版日: 2025年04月14日
発行: IDC
ページ情報: 英文 44 Pages
納期: 即納可能
![]() |
この調査レポートは、IDCのワールドワイドサービストラッカー(Worldwide Services Tracker)の調査手法と分類法について詳細に説明しています。本調査は、IDCの「Worldwide Services Tracker」(Worldwide Services Tracker, 2H24)の参考資料として作成されたものです。テクノロジーサプライヤは、サービス分類法を構築するために、この手法と構造を活用することができます。「IDCのサービス分類法は、IDCのサービス手法と定義に関する重要な洞察を提供し、当社のサービストラッカーに不可欠なコンパニオンです。ベンダーがIDCのデータを理解し、効果的に活用し、サービス内容を定義するのに役立ちます。」と、IDCのデータ&アナリティクス担当グループバイスプレジデントのアイリーン・スミスは述べました。
This IDC study provides a detailed description of IDC's Worldwide Services Tracker methodology and taxonomy. It is intended as a companion for IDC's Worldwide Semiannual Services Tracker, 2H24. Technology suppliers may utilize this approach and structure to help them build a services taxonomy. "IDC's Services Taxonomy provides key insights into IDC's services methodology and definitions, representing an essential companion to our services tracker," said Eileen Smith, group vice president, IDC's Data and Analytics. "It presents a comprehensive and standardized view of the technology marketplace, helping vendors understand and navigate IDC's data effectively and define their service offerings."