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市場調査レポート
商品コード
1691015
デジタルビジネスとAI時代のヒューマンファクターThe Human Factor at Work in the Digital Business and AI Era |
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デジタルビジネスとAI時代のヒューマンファクター |
出版日: 2025年03月25日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、デジタルビジネスとAI時代において組織が人的要素を強化する方法についての洞察を共有します。組織内の人的要素を向上させるために考慮すべき5つの重要な柱がある:テクノロジーの役割、ウェルビーイングの実践、文化と価値観の確立、成長イニシアチブの有効性、人間関係の管理。これらの柱を組み合わせることで、現代的で適応可能な組織モデルが構築されます。「EMEAの組織は、特にテクノロジーが急速に進化する中で、職場におけるヒューマン・ファクターを高めるための戦略を改善する必要があります。ヒューマン・ファクターを実証的にサポートすることは、人材を惹きつけ、確保することを目指す組織にとって極めて重要です。コスト削減やテクノロジーの効率化だけに注力する企業は、長期的には苦戦を強いられるだろう」。と、IDC EMEA Future of Work and Digital Business and AI Transformation Strategiesシニアリサーチアナリスト Erica Spinoni氏は述べています。
This IDC Market Perspective shares insights on how organizations can enhance the human element in the Digital Business and AI Era. There are five key pillars to consider for improving the human factor within an organization: the role of technology, wellbeing practices, the establishment of culture and values, the effectiveness of growth initiatives, and the management of relationships. Together, these pillars create a modern and adaptable organizational model. "Organizations in EMEA need to improve their strategies for enhancing the human factor at work, especially as technology evolves rapidly. Demonstrable support of the human factor will be crucial for organizations aiming to attract and keep talent. Companies that only focus on cutting costs and increasing technology efficiency will struggle in the long run." - Senior Research Analyst Erica Spinoni, IDC EMEA Future of Work and Digital Business and AI Transformation Strategies