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市場調査レポート
商品コード
1684174
AIを活用したアプリケーションでKPIを改善できるAI-Enabled Applications Can Improve Your KPIs |
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AIを活用したアプリケーションでKPIを改善できる |
出版日: 2025年03月17日
発行: IDC
ページ情報: 英文 9 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveでは、AIを活用することで組織のKPIをどのように改善できるかを論じています。AIの時代が到来し、あらゆるビジネスプロセスと関連業務を改善する機会が到来しました。組織は、AIが単なる光り物ではなく、組織全体のKPIを改善するための有力な手段であることを理解する必要があります。本書では、エンタープライズアプリケーション内のAIを活用した手法をレビューし、AIを活用したビジネス機能の簡単な改善策を紹介するとともに、その機能がビジネス全体のパフォーマンスにどのようなメリットをもたらすかを紹介します。「AIイネーブルメントは、ビジネス全体の改善を必要とする組織にとって、新たな手段となりつつあります。AIイネーブルメントは、従業員のタスクやプロセスを支援するだけでなく、従業員のKPIやビジネス全体のパフォーマンスを向上させるという大きな利点があります。」と、エンタープライズ・ソフトウェア、グループ・バイス・プレジデント、ミッキー・ノース・リッツァ氏は述べました。
This IDC Perspective discusses how AI enablement can improve an organization's KPIs.The AI era has landed, and with it is the opportunity to improve all business processes and associated tasks. Organizations need to understand that AI isn't just a shiny object but also a go-to avenue for KPI improvement across the entire organization. This document reviews the AI-enabled methods within enterprise applications, showcases some quick easy wins for business functions using the AI-enablement and brings forward how the capabilities quickly bring even more benefits to the overall business performance. "AI enablement has quickly become a new avenue for organizations needing to improve their business overall. AI enablement has a huge advantage in not only helping the employee with their tasks and processes but also improving their KPIs and the overall business performance." - Mickey North Rizza, group vice president, Enterprise Software