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市場調査レポート
商品コード
1665849
マネージド・ディテクション&レスポンス(MDR)サービスの市場投入戦略Go-to-Market Strategies for Managed Detection and Response Services |
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マネージド・ディテクション&レスポンス(MDR)サービスの市場投入戦略 |
出版日: 2025年02月25日
発行: IDC
ページ情報: 英文 11 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Perspectiveでは、マージンや割引戦略、契約期間、更新、ベンダーの交代、販売サイクルとマーケティングなど、MDRベンダーとチャネル販売組織の関係に影響を与える動向について調査しています。「MDRサービスを効果的に販売するには、多くのインプットが必要です。それは、市場における各ベンダーのポジションを理解すること、最適なターゲット顧客に適切にアプローチすること、新規購入や買い替えの理由を知ること、そして、マージンやディスカウント戦略を考えることです。」と、IDCセキュリティ&トラスト調査ディレクター、ジャクリン・アンダーソン氏は述べています。
This IDC Market Perspective examines the trends impacting MDR vendors' relationships with channel sales organizations, including topics around margin and discounting strategies, contract duration, renewals, vendor replacement, and sales cycles and marketing. "Effectively selling MDR services involves many inputs. It means understanding each vendor's position in the market, properly reaching the best target customer, knowing why they are purchasing new or replacing, and the margin and discounting strategies at play." - Jaclynn Anderson, research director, Security and Trust at IDC