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市場調査レポート
商品コード
1618899
顧客の声(VOC)プログラムにおけるハイパー・パーソナライゼーションへの注目A Focus on Hyper-Personalization in Voice of the Customer Programs |
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顧客の声(VOC)プログラムにおけるハイパー・パーソナライゼーションへの注目 |
出版日: 2024年12月17日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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このIDCの展望では、顧客の声(VOC)プログラムにおけるハイパー・パーソナライゼーションの進化を探り、ブランドがテクノロジーを活用して個別の顧客体験を創造する必要性を強調します。直接的、間接的、推測的な顧客データを分析することで、ブランドはカスタマイズされたデジタルインタラクションを通じてロイヤルティと収益を向上させることができます。本書は、信頼、データ保護、カスタマージャーニーを予測・改善するためのAIの統合の重要性を強調し、最終的に競争上の差別化と顧客満足を促進するものです。ブランドは、差別化を図り、優れた顧客体験を創造する大きなチャンスを手にしていますが、同時に顧客の個人データを保護する必要があります。
This IDC Perspective explores the evolution of hyper-personalization in voice of the customer (VOC) programs, emphasizing the need for brands to leverage technology to create individualized customer experiences. By analyzing direct, indirect, and inferred customer data, brands can enhance loyalty and revenue through tailored digital interactions. This document highlights the importance of trust, data protection, and the integration of AI to predict and improve customer journeys, ultimately driving competitive differentiation and customer satisfaction."Hyper-personalization in VOC programs is revolutionizing customer experiences, driving loyalty, and boosting revenue. Brands have an enormous opportunity to differentiate and create great customer experiences but, at the same time, need to protect their customer's personal data," says Lou Reinemann, research director, Voice of the Customer and Customer Success at IDC.