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市場調査レポート
商品コード
1607588
ドイツテレコム、デジタルXイベントで世界IoTコネクティビティ戦略の最新情報を提供Deutsche Telekom Provides an Update on Its Global IoT Connectivity Strategy at Its Digital X Event |
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ドイツテレコム、デジタルXイベントで世界IoTコネクティビティ戦略の最新情報を提供 |
出版日: 2024年12月06日
発行: IDC
ページ情報: 英文 6 Pages
納期: 即納可能
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ドイツテレコムのT IoT事業は、欧州と北米の事業を統合し、現地のMNOと提携し、アジアのカバレッジのためにブリッジ・アライアンスに参加し、衛星ネットワークを組み込むなど、マルチローカル戦略を通じて世界なマネージドIoT接続を推進しています。T IoTハブは、IoT接続の複雑な状況を簡素化し、ユーザーエクスペリエンスと地域規制への準拠を強化します。これらの戦略的な動きにより、DT IoTは世界市場で競争力を発揮し、シームレスな国際IoT接続に対するニーズの高まりに対応していく。
Deutsche Telekom's T IoT business is advancing global managed IoT connectivity through a multi-local strategy, integrating European and North American operations, partnering with local MNOs, joining the Bridge Alliance for Asian coverage, and incorporating satellite networks. The T IoT Hub simplifies the complex landscape of IoT connectivity, enhancing user experience and compliance with regional regulations. These strategic moves position DT IoT competitively in the global market, addressing the growing need for seamless international IoT connectivity.