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市場調査レポート
商品コード
1545452

営業担当者に対する非金銭的インセンティブの力:なぜ重要なのか?

The Power of Nonmonetary Incentives for Sales Reps: Why They Matter

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 5 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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営業担当者に対する非金銭的インセンティブの力:なぜ重要なのか?
出版日: 2024年08月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 5 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

このIDCの視点は、営業担当者のモチベーションを高めるための非金銭的インセンティブの重要性に焦点を当て、長期的なエンゲージメントの促進、ポジティブな職場文化の構築、内発的動機との整合、継続的改善の促進におけるその役割を強調しています。IDCのSales Force Productivity and Performanceの調査マネージャーであるミシェル・モーガンは、「営業の潜在能力を引き出すことは、現金報酬にとどまらないです。「それは、チームの真の動機付けと充足感を引き出すことです」。

エグゼクティブスナップショット

状況概要

  • 非金銭的インセンティブが必要な理由
    • 長期的な関与の促進
    • ポジティブな職場文化の構築
    • 内発的動機との整合
    • 継続的な改善の促進

IDCの視点

  • 営業担当者への効果的な非金銭的インセンティブ

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US52537124

This IDC Perspective highlights the significance of nonmonetary incentives in motivating sales reps, emphasizing their role in fostering long-term engagement, building a positive workplace culture, aligning with intrinsic motivations, and encouraging continuous improvement. It argues that while financial rewards are crucial, recognizing and supporting sales reps through recognition, professional development, work-life balance, career advancement, and team-building activities can lead to a more motivated, fulfilled, and high-performing sales team."Unlocking sales potential goes beyond cash rewards," says Michelle Morgan, research manager, Sales Force Productivity and Performance at IDC. "It's about tapping into what truly motivates and fulfills your team."

Executive Snapshot

Situation Overview

  • Why Nonmonetary Incentives Are Necessary
    • Fostering Long-Term Engagement
    • Building a Positive Workplace Culture
    • Aligning with Intrinsic Motivations
    • Encouraging Continuous Improvement

IDC's Point of View

  • Effective Nonmonetary Incentives for Sales Reps

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