市場調査レポート
商品コード
1502846
ケーススタディ:問題管理プラクティスの改善Case Study: Problem Management Practice Improvements |
ケーススタディ:問題管理プラクティスの改善 |
出版日: 2024年06月24日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveでは、人材、プロセス、テクノロジーの戦略的な改善を通じて問題管理プラクティスを強化し、テクノロジーのパフォーマンスとカスタマーエクスペリエンスの向上を目指しています。明確なサービスレベル契約の確立と問題管理プラクティスの明確な定義に基づいて、プロセスのアップグレード、テクノロジーへの投資、プロアクティブな観察と継続的な改善の文化の促進など、実用的な提言を提供します。IDCのIT Service Management、リサーチマネジャーであるSnow Tempest氏は、次のように述べています。「戦略的プラクティスによる問題管理の変革は、テクノロジーのパフォーマンスとエンドユーザーエクスペリエンスの両方を向上させます」
This IDC Perspective delves into enhancing problem management practices through strategic improvements in people, processes, and technology, aiming to boost technology performance and customer experience. It offers actionable recommendations such as upgrading processes, investing in technology, and fostering a culture of proactive observability and continuous improvement, underpinned by the establishment of clear service-level agreements and clear definitions of the problem management practice."Transforming problem management with strategic practices enhances both technology performance and end-user experience," said Snow Tempest, research manager for IT Service Management at IDC.