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市場調査レポート
商品コード
1502801
VOCプログラムにおけるAIと生成AIAI and Generative AI in VOC Programs |
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VOCプログラムにおけるAIと生成AI |
出版日: 2024年06月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 8 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveでは、VOC(顧客の声)・CX(カスタマーエクスペリエンス)プログラムにおけるAIと生成AIの統合について検討し、従来のフィードバックメカニズムから、すべての顧客エンゲージメントデータにおける先進かつリアルタイムアナリティクスへの進化に焦点を当てています。ビジネス機能への変革的な影響について説明し、機能的なユース ケース、課題、AIを活用して顧客の洞察を強化し、個別のエクスペリエンスを実現したいと考えているテクノロジーバイヤーへのアドバイスに関する洞察を提供します。IDCのVoice of the Customer and Customer Success、リサーチディレクターであるLou Reinemann氏は次のように述べています。「VOCプログラムにAIとGenAIを導入することで、カスタマーエクスペリエンスにおける前例のない洞察と競争上の優位性を獲得できます」
This IDC Perspective explores the integration of AI and generative AI in voice of the customer (VOC) and customer experience (CX) programs, highlighting their evolution from traditional feedback mechanisms to advanced, real-time analytics across all customer engagement data. It discusses the transformative impact on business functions, offering insights into functional use cases, challenges, and advice for technology buyers aiming to leverage AI for enhanced customer insights and personalized experiences."Embrace AI and GenAI in VOC programs to unlock unprecedented insights and competitive advantages in customer experience," says Lou Reinemann, research director, Voice of the Customer and Customer Success, IDC.