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市場調査レポート
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1502801

VOCプログラムにおけるAIと生成AI

AI and Generative AI in VOC Programs


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IDC
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英文 8 Pages
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VOCプログラムにおけるAIと生成AI
出版日: 2024年06月28日
発行: IDC
ページ情報: 英文 8 Pages
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概要

このIDC Perspectiveでは、VOC(顧客の声)・CX(カスタマーエクスペリエンス)プログラムにおけるAIと生成AIの統合について検討し、従来のフィードバックメカニズムから、すべての顧客エンゲージメントデータにおける先進かつリアルタイムアナリティクスへの進化に焦点を当てています。ビジネス機能への変革的な影響について説明し、機能的なユース ケース、課題、AIを活用して顧客の洞察を強化し、個別のエクスペリエンスを実現したいと考えているテクノロジーバイヤーへのアドバイスに関する洞察を提供します。IDCのVoice of the Customer and Customer Success、リサーチディレクターであるLou Reinemann氏は次のように述べています。「VOCプログラムにAIとGenAIを導入することで、カスタマーエクスペリエンスにおける前例のない洞察と競争上の優位性を獲得できます」

エグゼクティブスナップショット

状況概要

  • VOCの進化
  • AIとGenAIにおけるVOCアプリケーション提供の動向
  • VOC・CXにおけるAIとGenAIの主な機能と利点
  • 影響 - 機能的なユースケース
  • 信頼と忠誠心への課題

テクノロジーバイヤーへのアドバイス

参考資料

  • 関連調査
  • 要約
目次
Product Code: US50881323

This IDC Perspective explores the integration of AI and generative AI in voice of the customer (VOC) and customer experience (CX) programs, highlighting their evolution from traditional feedback mechanisms to advanced, real-time analytics across all customer engagement data. It discusses the transformative impact on business functions, offering insights into functional use cases, challenges, and advice for technology buyers aiming to leverage AI for enhanced customer insights and personalized experiences."Embrace AI and GenAI in VOC programs to unlock unprecedented insights and competitive advantages in customer experience," says Lou Reinemann, research director, Voice of the Customer and Customer Success, IDC.

Executive Snapshot

Situation Overview

  • Evolution of Voice of the Customer
  • Trends in VOC Application Offerings for AI and GenAI
  • Key Features and Benefits of AI and GenAI in VOC and CX
  • Impact - Functional Use Cases
  • Challenges to Trust and Loyalty

Advice for the Technology Buyer

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  • Synopsis