|
市場調査レポート
商品コード
1490821
Genesys Xperience 2024:ハイライトと考察Genesys Xperience 2024: Highlights and Insights |
||||||
|
|||||||
| Genesys Xperience 2024:ハイライトと考察 |
|
出版日: 2024年06月08日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
|
全表示
- 概要
- 目次
このIDC Market Noteでは、Genesys Xperience 2024での発表を分析しています。2024年5月13~15日にコロラド州デンバーで開催されたGenesys Xperience 2024カンファレンスでは、Genesysの継続的な進化と拡大が紹介されました。このイベントでは、Genesysがコンタクトセンターの枠を超え、真のエクスペリエンスオーケストレーション企業になるために継続的拡大していることが強調され、クラウドAIイノベーション、クラウドジャーニーオーケストレーション/管理、重要なパートナーシップなど、多くの製品やパートナーシップの発表が行われました。発表内容とその影響についてレビューします。
エグゼクティブスナップショット
Market Note
- 主な発表
IDCの視点
参考資料
- 関連調査
- 要約
This IDC Market Note analyzes the announcements at Genesys Xperience 2024. The Genesys Xperience 2024 conference, held May 13-15, 2024, in Denver, Colorado, showcased Genesys' continued evolution and expansion. The event, which highlighted Genesys' continued expansion beyond the contact center to become more of a true experience orchestration company, included a number of product and partnership announcements such as cloud AI innovations, cloud journey orchestration and management, and significant partnerships. This document reviews the announcements and the implications.
Executive Snapshot
In This Market Note
- Key Announcements
IDC's Point of View
Learn More
- Related Research
- Synopsis


