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市場調査レポート
商品コード
1490821
Genesys Xperience 2024:ハイライトと考察Genesys Xperience 2024: Highlights and Insights |
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Genesys Xperience 2024:ハイライトと考察 |
出版日: 2024年06月08日
発行: IDC
ページ情報: 英文 4 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Market Noteでは、Genesys Xperience 2024での発表を分析しています。2024年5月13~15日にコロラド州デンバーで開催されたGenesys Xperience 2024カンファレンスでは、Genesysの継続的な進化と拡大が紹介されました。このイベントでは、Genesysがコンタクトセンターの枠を超え、真のエクスペリエンスオーケストレーション企業になるために継続的拡大していることが強調され、クラウドAIイノベーション、クラウドジャーニーオーケストレーション/管理、重要なパートナーシップなど、多くの製品やパートナーシップの発表が行われました。発表内容とその影響についてレビューします。
This IDC Market Note analyzes the announcements at Genesys Xperience 2024. The Genesys Xperience 2024 conference, held May 13-15, 2024, in Denver, Colorado, showcased Genesys' continued evolution and expansion. The event, which highlighted Genesys' continued expansion beyond the contact center to become more of a true experience orchestration company, included a number of product and partnership announcements such as cloud AI innovations, cloud journey orchestration and management, and significant partnerships. This document reviews the announcements and the implications.