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市場調査レポート
商品コード
1490805
IDC PeerScape:CoE(センターオブエクセレンス)におけるチーム管理向上のプラクティスIDC PeerScape: Practices to Improve Team Management in Centers of Excellence |
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IDC PeerScape:CoE(センターオブエクセレンス)におけるチーム管理向上のプラクティス |
出版日: 2024年06月06日
発行: IDC
ページ情報: 英文 9 Pages
納期: 即納可能
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このIDC PeerScapeでは、成功している組織がどのようにして期待以上のCoE(センターオブエクセレンス)を策定したか、CoEを取り巻く課題にどのように対処したかについて、いくつかの例を取り上げています。IDCのIT Executive Programs(IEP)の非常勤リサーチアドバイザーであるDavid Weldon氏は次のように述べています。「CoEチームの管理に関しては、幹部への人員配置計画の売り込みから、必要なスキルの特定、適切な人材の選択、成功の評価まで、考慮すべき要素が多数あります。私たちが話を聞いた組織は、それを正しく実行する方法を見つけ出しています」
This IDC PeerScape explores several examples of how successful organizations developed centers of excellence that met or exceeded expectations and how they addressed the challenges surrounding COEs. It examines how each organization:Identified the best leadership and team members to assign to a center of excellenceDetermined the skills and traits needed among membersManaged team members' roles and performanceDetermined best rotation practices and durations for team membersEvaluated the individual and collective contributions of team membersDefined and measured success from the COE efforts"There are many factors to consider with regard to the management of a COE team, from selling the staffing plan to executives to identifying the skills needed, choosing the right people, and measuring success," says David Weldon, adjunct research advisor for IDC's IT Executive Programs (IEP). "The organizations we spoke to have figured out how to get it done right."