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市場調査レポート
商品コード
1454312
どこでもAI、一斉に:ホスピタリティ・旅行向けの3つの教訓(NRF2024より)AI Everywhere, All at Once: Three Lessons for Hospitality and Travel from NRF 2024 |
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どこでもAI、一斉に:ホスピタリティ・旅行向けの3つの教訓(NRF2024より) |
出版日: 2024年03月21日
発行: IDC
ページ情報: 英文 8 Pages
納期: 即納可能
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このIDC Perspectiveでは、NRF 2024で示された、ホスピタリティ・旅行業界におけるAIの広範な役割について説明しています。アカデミー賞に輝いた映画「Everything Everywhere All at Once」の主要テーマである、複数の次元やチャネルにおける課題への対処、共感を伴う戦い、無限の可能性を秘めた結果の探求など、3つの主なハイライトを紹介しています。デジタルトランスフォーメーションの推進、カスタマーエクスペリエンスの向上、業務効率の改善におけるAIの重要性を強調しています。また、企業が新しいテクノロジーに適応し、データを効果的に管理し、自動化と人間味のバランスをとる必要性も強調しています。IDCのHospitality and Travel Digital Transformation Strategies、リサーチマネージャーであるDorothy Creamer氏は次のように述べています。「NRF2024の期間中、AIは実にいたるところで、一斉に登場しました。旅行・ホスピタリティ業界は、テクノロジーとビジネスの新時代を推進する分岐点にあります。人間的な触れ合いや高度にパーソナライズされたサービス環境で成功し、競争力を維持するには、機械の高度なインテリジェンスが必要です」
This IDC Perspective discusses the pervasive role of AI in the hospitality and travel industry, as observed at the NRF 2024. It highlights three key lessons drawing from major themes in the Oscar-winning movie, "Everything Everywhere All at Once," including addressing challenges across multiple dimensions and channels; fighting with empathy; and exploring infinite possible outcomes. The content emphasizes the importance of AI in driving digital transformation, enhancing customer experience, and improving operational efficiency. It also underscores the need for businesses to adapt to new technologies, manage data effectively, and balance automation with human touch."AI was indeed everywhere, all at once during the NRF 2024," says Dorothy Creamer, research manager, Hospitality and Travel Digital Transformation Strategies. "The travel and hospitality industries are at a junction where powering a new era of technology and business will require the advanced intelligence of machines in order to thrive in a high-touch, highly personalized service environment and remain competitive."