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				 市場調査レポート 
					商品コード 
						1426891 
					目に見えない官僚主義への旅The Journey to Invisible Government Bureaucracy | 
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| 目に見えない官僚主義への旅 | 
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						 出版日: 2024年02月14日 
						発行: IDC 
						ページ情報: 英文 10 Pages 
						納期: 即納可能  
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- 概要
 - 目次
 
このIDC Perspectiveでは、テクノロジーの進歩を通じて政府サービスを人間中心にすることに焦点を当てて、目に見えない官僚主義の概念について説明しています。政府サービスの変革と直面する課題、そして「目に見えない」政府官僚主義がもたらす潜在的なメリットについて探求しています。また、このビジョンを達成するための様々な戦略についても調査しています。その中には、人と企業を包括的にとらえる視点の構築、認知プロセスの拡大、アクセシビリティの確保、トラストサービスへの投資、サードパーティとのコラボレーションの拡大などが含まれます。IDCのEMEA Government Insights、リサーチディレクターであるMax Claps氏は次のように述べています。「政府の官僚機構を見えなくするということは、テクノロジーを活用したイノベーションを取り入れることで、プロアクティブな運用を推進し、権限を与えられた人や企業にシームレスなサービスを提供することを意味します」
エグゼクティブスナップショット
状況の概要
- 目に見えない官僚主義のビジョン:サービス提供、運用、トラストモデルの再考
 - 目に見えない官僚主義への道
- 人、ビジネス、コミュニティの全体的な視点を構築
 - 認知システムとプロセスのスケーリング
 - 人間中心のエクスペリエンスジャーニーの設計と提供
 - すべての人にとってのアクセシビリティとインクルージョンの確保
 - 次世代のトラストサービスへの投資
 - サードパーティとのコラボレーション拡大
 
 
テクノロジーバイヤーへのアドバイス
参考資料
- 関連調査
 - 要約
 
This IDC Perspective discusses the concept of invisible bureaucracy, with a focus on making government services more people-centric through technological advancements. It explores the transformation of government services and the challenges faced, as well as the potential benefits of "invisible" government bureaucracy. The report also investigates various strategies for achieving this vision, including building a holistic view of people and businesses, scaling cognitive processes, ensuring accessibility, investing in trust services, and expanding collaboration with third parties."Making government bureaucracy invisible means embracing technology-powered innovation to drive proactive operations and deliver seamless services for empowered people and businesses." - Research Director Max Claps, IDC EMEA Government Insights
Executive Snapshot
Situation Overview
- The Invisible Bureaucracy Vision: Reimagining Service Delivery, Operating, and Trust Models
 - The Road to Invisible Bureaucracy
- Building a Holistic View of People, Businesses, and Communities
 - Scaling Cognitive Systems and Processes
 - Designing and Delivering People-Centric Experience Journeys
 - Ensuring Accessibility and Inclusion for All
 - Investing in Next-Generation Trust Services
 - Expanding Collaboration with Third Parties
 
 
Advice for the Technology Buyer
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- Related Research
 - Synopsis
 
			

