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市場調査レポート
商品コード
1284924

世界の説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場シェア (2022年):顧客体験におけるデータ駆動型パーソナライゼーション

Worldwide Persuasive Content Management Applications Market Shares, 2022: Data-Driven Personalization in Customer Experiences

出版日: | 発行: IDC | ページ情報: 英文 12 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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世界の説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場シェア (2022年):顧客体験におけるデータ駆動型パーソナライゼーション
出版日: 2023年05月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

「クラウド、開発者サポート、顧客体験に対する企業の投資により、2022年の説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場は継続的に成長しました。組織は、増え続けるチャネルやデバイスを介した複数の体験で顧客を惹きつける方法への投資を続けています」とIDCのDigital Experience Strategies担当リサーチバイスプレジデントであるMarci Maddox氏は述べています。

当レポートでは、説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場を調査し、市場収益、ベンダーシェア、市場における重要な展開、技術サプライヤーへの提言などをまとめています。

IDC市場シェア図

エグゼクティブサマリー

技術サプライヤーへの提言

市場シェア

  • 市場収益:地域別
  • 市場収益:導入タイプ別

活躍企業

市場の状況

  • 市場における重要な展開

調査手法

市場の定義

関連調査

目次
Product Code: US50669623

This IDC study contains market shares for the persuasive content management applications market for 2022 software revenue. It includes commentary on the growth of the market, emerging digital experience trends, and actionable advice for website software, digital asset management, video platform, product information management, digital adoption platforms, and content marketing technology suppliers."We saw continued growth in the persuasive content management applications market in 2022 due to enterprise investments in the cloud, developer support, and customer experience," said Marci Maddox, research vice president, Digital Experience Strategies at IDC. "Organizations are continuing to invest in ways to attract the customer across multiple experiences across a growing number of channels and devices."

IDC Market Share Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Share

  • Market Revenue by Geographical Splits
  • Market Revenue by Deployment Type

Who Shaped the Year

Market Context

  • Significant Market Developments

Methodology

Market Definition

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