市場調査レポート
商品コード
1284924
世界の説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場シェア (2022年):顧客体験におけるデータ駆動型パーソナライゼーションWorldwide Persuasive Content Management Applications Market Shares, 2022: Data-Driven Personalization in Customer Experiences |
世界の説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場シェア (2022年):顧客体験におけるデータ駆動型パーソナライゼーション |
出版日: 2023年05月29日
発行: IDC
ページ情報: 英文 12 Pages
納期: 即納可能
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「クラウド、開発者サポート、顧客体験に対する企業の投資により、2022年の説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場は継続的に成長しました。組織は、増え続けるチャネルやデバイスを介した複数の体験で顧客を惹きつける方法への投資を続けています」とIDCのDigital Experience Strategies担当リサーチバイスプレジデントであるMarci Maddox氏は述べています。
当レポートでは、説得力のあるコンテンツ管理アプリケーションの市場を調査し、市場収益、ベンダーシェア、市場における重要な展開、技術サプライヤーへの提言などをまとめています。
This IDC study contains market shares for the persuasive content management applications market for 2022 software revenue. It includes commentary on the growth of the market, emerging digital experience trends, and actionable advice for website software, digital asset management, video platform, product information management, digital adoption platforms, and content marketing technology suppliers."We saw continued growth in the persuasive content management applications market in 2022 due to enterprise investments in the cloud, developer support, and customer experience," said Marci Maddox, research vice president, Digital Experience Strategies at IDC. "Organizations are continuing to invest in ways to attract the customer across multiple experiences across a growing number of channels and devices."