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市場調査レポート
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1633800

米国の病院・介護施設向けプロバイオティクス市場規模、シェア、動向分析レポート:チャネル別、機能別、セグメント別予測、2025~2030年

U.S. Hospital And Nursing Home Probiotics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Channel (Hospital, Nursing Home), By Function (Gut Health, Immunity, Wellness, Others), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 60 Pages
納期
2~10営業日
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米国の病院・介護施設向けプロバイオティクス市場規模、シェア、動向分析レポート:チャネル別、機能別、セグメント別予測、2025~2030年
出版日: 2024年12月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の病院・介護施設向けプロバイオティクス市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の病院・介護施設向けプロバイオティクス市場規模は、2025~2030年にかけてCAGR 8.7%で拡大し、2030年には3億520万米ドルに達すると推定されます。

医療機関でのプロバイオティクス使用の市場開拓は、製品に様々な新しい用途を生み出し、この市場の発展に寄与しています。

自然で健康的な製品に対する需要の高まりは、メーカーにプロバイオティクスを製品に含めるよう促しており、これが今後数年間の需要を促進すると予測されています。また、メーカーは現在、プロバイオティクスの長所についての認識を高めることで、市場開拓全体に関与しています。この目的のために、彼らはプロバイオティクス菌株供給業者と長期的なパートナーシップを結ぶことで協力的なアプローチを好んでいます。

米国では2014年、住民1,000人当たりの地域病院収容人数の割合は2.5床で、1回の入院平均期間は5.5日でした。病院医療は過去40年間に大きな変化を遂げてきました。この変革は、決済制度の改革、診療パターンの変更、消費者の嗜好の変化、医療技術の進歩など、いくつかの要因によるものです。

米国では、農村部の住民が都市部の住民よりも多くの健康問題に直面しています。農村部の医療状況が悪い主要要因としては、社会的・文化的な違い、経済的要因、教育不足などが挙げられます。しかし、様々な未開拓市場が存在するため、医療機関が運営施設や流通施設を開設したり拡大したりするのを引きつけており、農村部セグメントは今後数年間で最も速い成長率を示すと予測されています。

米国の病院・介護施設向けプロバイオティクス市場レポートハイライト

  • 米国の病院・介護施設向けプロバイオティクス市場は、2025~2030年までの推定CAGRが8.7%で、2025年までに3億520万米ドルに達すると予測されます。
  • 2024年10月、Probiはラスベガスで開催されたSupplySide West 2024イベントにおいて、「Metabolic Health by Probi」プロバイオティクスコンセプトの発売を発表しました。この製品は、糖尿病や心血管疾患のリスク上昇につながるメタボリックシンドロームの主要マーカーを対象にすることで、代謝の健康、体重管理、心血管の健康をサポートします。このソリューションは、ラクチプランティバチルス・プランタラム299v(LP299V)とラクチクエイバチルス・パラカゼイ8700:2の2つの独自菌株を使用し、腸の健康を促進しながら、これらの問題に対処します。
  • 農村部に住む人々のうち、身体の健康状態が「まあまあ」または「悪い」と回答する人の割合は、都市部に住む人々の割合の約1.5倍です。
  • 米国における有利なビジネス機会は、新規参入者を惹きつけるに違いないです。しかし、研究開発事業の遂行に必要な巨額の投資は、新規参入者にとって懸念材料です。
  • 市場に参入している主要企業には、Bio-K Plus International Inc.、Probi AB、Dietary Pros, Inc.、i-Health, Inc.、Probium LLC.などがあります。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の病院と介護施設向けプロバイオティクス市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
    • 親市場の展望
    • 関連市場展望
  • 産業バリューチェーン分析
    • 利益率分析(産業レベル)
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場課題
  • 産業分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国の病院と介護施設向けプロバイオティクス市場:チャネル別、推定・動向分析

  • 米国の病院と介護施設向けプロバイオティクス市場、チャネル別:主要ポイント
  • チャネル変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • チャネル別、2018~2030年
    • 病院
    • 高齢者ホーム

第6章 米国の病院と介護施設向けプロバイオティクス市場:機能別、推定・動向分析

  • 米国の病院と介護施設向けプロバイオティクス市場、機能別:主要ポイント
  • 機能変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 機能別、2018~2030年
    • 腸の健康
    • 免疫
    • ウェルネス
    • その他

第7章 米国の病院と介護施設向けプロバイオティクス市場:競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業概要
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Bio-K+, a Kerry company
    • American Lifeline Inc.
    • Rising Pharmaceuticals
    • BD
    • Dietary Pros, Inc.
    • Dr. Joseph Mercola
    • i-Health, Inc.
    • Probi
    • Lallemand Inc.
    • Chr. Hansen A/S, part of Novonesis
    • Biocodex
    • ProbIoTical SpA
    • Protexin
図表

List of Tables

  • Table 1 U.S. hospital and nursing home probiotics market: Key market driver analysis
  • Table 2 U.S. hospital and nursing home probiotics market: Key market restraint analysis
  • Table 3 U.S. hospital and nursing home probiotics market estimates & forecast, by channel (USD Million)
  • Table 4 U.S. hospital and nursing home probiotics market estimates & forecast, by function (USD Million)
  • Table 5 U.S. hospital probiotics market estimates & forecast, by number of beds (USD Million)
  • Table 6 U.S. hospital probiotics market estimates & forecast, by payer (USD Million)
  • Table 7 U.S. hospital probiotics market estimates & forecast, by location (USD Million)
  • Table 8 U.S. nursing home probiotics market estimates & forecast, by number of beds (USD Million)
  • Table 9 U.S. nursing home probiotics market estimates & forecast, by payer (USD Million)
  • Table 10 U.S. nursing home probiotics market estimates & forecast, by ownership (USD Million)
  • Table 11 Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 12 Company heat map analysis, 2024
  • Table 13 Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. hospital and nursing home probiotics market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Regional snapshot
  • Fig. 9 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 10 Global parent industry and U.S. hospital and nursing home probiotics market size (USD Million)
  • Fig. 11 U.S. hospital and nursing home probiotics market size, 2018 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 U.S. hospital and nursing home probiotics market: Penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 13 U.S. hospital and nursing home probiotics market: Value chain analysis
  • Fig. 14 U.S. hospital and nursing home probiotics market: Dynamics
  • Fig. 15 U.S. hospital and nursing home probiotics market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 16 U.S. hospital and nursing home probiotics market estimates & forecast, by channel (USD Million)
  • Fig. 17 Hospitals market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Nursing homes market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 U.S. hospital and nursing home probiotics market estimates & forecast, by function (USD Million)
  • Fig. 20 Gut health market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Immunity market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Wellness market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 Other functions market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Key company categorization
  • Fig. 25 Strategic framework of U.S. hospital and nursing home probiotics
目次
Product Code: GVR-2-68038-119-1

U.S. Hospital & Nursing Home Probiotics Market Growth & Trends:

The U.S. hospital and nursing home probiotics market size is estimated to reach USD 305.2 million by 2030, expanding at a CAGR of 8.7% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Growth in use of probiotics in healthcare institutions has created various new applications for the product, which is contributing toward development of this market.

Rising demand for natural and healthy products is encouraging manufacturers to include probiotics in their products, which is projected to propel demand in the coming years. Manufacturers are also currently involved in overall market development by creating awareness about the advantages of probiotics. For this purpose, they prefer a collaborative approach by entering into long-term partnerships with probiotic strain suppliers.

In U.S., the ratio of community hospital capacity per 1,000 residents was 2.5 beds per individual in 2014, while the average duration of stay was 5.5 days per hospital stay. Hospital care has witnessed substantial changes over the past four decades. This transformation can be attributed to several factors such as reform in payment systems, modification in practice patterns, shift in consumer preferences, and technological advancements in medical care.

In U.S., rural residents are facing more health problems than urban citizens. Some of the major factors behind poorer healthcare conditions in rural areas in the country are social and cultural differences, economic factors, and educational shortcomings. However, the rural segment is projected to witness the fastest growth rate over coming years owing to presence of various untapped markets, which is attracting healthcare institutions to open or expand their operational and distribution facilities.

U.S. Hospital & Nursing Home Probiotics Market Report Highlights:

  • The U.S. hospital & nursing home probiotic market is projected to reach USD 305.2 million by 2025 at an estimated CAGR of 8.7% from 2025 to 2030
  • In October 2024, Probi announced the launch of the 'Metabolic Health by Probi' probiotic concept at the SupplySide West 2024 event held in Las Vegas. The product supports metabolic health, weight management, and cardiovascular health by targeting the key markers of metabolic syndrome, which is a condition linked to an increased risk of diabetes and cardiovascular diseases. The solution uses two proprietary strains, the Lactiplantibacillus plantarum 299v (LP299V) and the Lacticaseibacillus paracasei 8700:2, to address these issues while also promoting gut health.
  • The share of the rural population reporting fair to poor physical health is nearly one and a half times the percentage of urban residents
  • Lucrative opportunities in U.S. are bound to attract new entrants. However, massive investments required for carrying out R&D operations is a cause for concern for new entrants
  • Some of the key companies present in the market are Bio-K Plus International Inc.; Probi AB; Dietary Pros, Inc.; i-Health, Inc.; and Probium LLC.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Hospital and Nursing Home Probiotics Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Hospital and Nursing Home Probiotics Market: Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Hospital and Nursing Home Probiotics Market, By Channel: Key Takeaways
  • 5.2. Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Hospital
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Nursing Home
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Hospital and Nursing Home Probiotics Market: Function Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Hospital and Nursing Home Probiotics Market, By Function: Key Takeaways
  • 6.2. Function Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by Function, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.1. Gut Health
      • 6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Immunity
      • 6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.3. Wellness
      • 6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.4. Others
      • 6.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Hospital and Nursing Home Probiotics Market: Competitive Analysis

  • 7.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 7.2. Company Categorization
  • 7.3. Participant's Overview
  • 7.4. Financial Performance
  • 7.5. Product Benchmarking
  • 7.6. Company Heat Map Analysis
  • 7.7. Strategy Mapping
  • 7.8. Company Profiles
    • 7.8.1. Bio-K+, a Kerry company
      • 7.8.1.1. Company Overview
      • 7.8.1.2. Financial Performance
      • 7.8.1.3. Product Portfolios
      • 7.8.1.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.2. American Lifeline Inc.
      • 7.8.2.1. Company Overview
      • 7.8.2.2. Financial Performance
      • 7.8.2.3. Product Portfolios
      • 7.8.2.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.3. Rising Pharmaceuticals
      • 7.8.3.1. Company Overview
      • 7.8.3.2. Financial Performance
      • 7.8.3.3. Product Portfolios
      • 7.8.3.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.4. BD
      • 7.8.4.1. Company Overview
      • 7.8.4.2. Financial Performance
      • 7.8.4.3. Product Portfolios
      • 7.8.4.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.5. Dietary Pros, Inc.
      • 7.8.5.1. Company Overview
      • 7.8.5.2. Financial Performance
      • 7.8.5.3. Product Portfolios
      • 7.8.5.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.6. Dr. Joseph Mercola
      • 7.8.6.1. Company Overview
      • 7.8.6.2. Financial Performance
      • 7.8.6.3. Product Portfolios
      • 7.8.6.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.7. i-Health, Inc.
      • 7.8.7.1. Company Overview
      • 7.8.7.2. Financial Performance
      • 7.8.7.3. Product Portfolios
      • 7.8.7.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.8. Probi
      • 7.8.8.1. Company Overview
      • 7.8.8.2. Financial Performance
      • 7.8.8.3. Product Portfolios
      • 7.8.8.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.9. Lallemand Inc.
      • 7.8.9.1. Company Overview
      • 7.8.9.2. Financial Performance
      • 7.8.9.3. Product Portfolios
      • 7.8.9.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.10. Chr. Hansen A/S, part of Novonesis
      • 7.8.10.1. Company Overview
      • 7.8.10.2. Financial Performance
      • 7.8.10.3. Product Portfolios
      • 7.8.10.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.11. Biocodex
      • 7.8.11.1. Company Overview
      • 7.8.11.2. Financial Performance
      • 7.8.11.3. Product Portfolios
      • 7.8.11.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.12. Probiotical S.p.A.
      • 7.8.12.1. Company Overview
      • 7.8.12.2. Financial Performance
      • 7.8.12.3. Product Portfolios
      • 7.8.12.4. Strategic Initiatives
    • 7.8.13. Protexin
      • 7.8.13.1. Company Overview
      • 7.8.13.2. Financial Performance
      • 7.8.13.3. Product Portfolios
      • 7.8.13.4. Strategic Initiatives