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市場調査レポート
商品コード
1631533

米国の家庭園芸用殺菌剤市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、形態別、用途別、セグメント別予測、2025年~2030年

U.S. Home And Garden Fungicides Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Organic, Inorganic), By Form (Dry, Liquid), By Application (Home Garden, Turf & Ornamentals), And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
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米国の家庭園芸用殺菌剤市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、形態別、用途別、セグメント別予測、2025年~2030年
出版日: 2024年12月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国の家庭園芸用殺菌剤市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の家庭園芸用殺菌剤市場規模は2030年までに6億880万米ドルに達する見込みです。

2025~2030年のCAGRは5.5%で拡大する見込みです。同市場は、エンドユーザーの造園志向の高まりにより、長年にわたって繁栄することが期待されています。キャプタン、フォルペット、ジチオカルバメート、ペンタクロロフェノール、メルクリアルのような家庭園芸用殺菌剤に対する需要の増加が市場全体の成長を後押ししています。

趣味としてのガーデニングは特に米国人に人気があり、趣味としてガーデニングを始める若者の数は過去最多となっています。米国園芸協会(AHS)が実施した「National Gardening Survey 2018」によると、平均的な世帯は芝生や庭の製品やサービスに約503米ドルを費やしており、2017年と比較して約100米ドル増加しています。さらに、ガーデンセンターや小売ナーサリーの増加は、予測期間中に市場を促進すると予想される主要要因の1つです。

オーガニックガーデニング、キッチンガーデニング、都市型農業、小スペースガーデニングなどの現在の動向が市場の成長を支えています。庭の所有者は趣味としてガーデニングを始めることが多く、さまざまなスキルを身につけることに重点を置いているため、必要な道具や消耗品の需要が高まっています。さらに、住宅所有者は心身の健康増進のために空き地をガーデニングに利用し始めています。

このようなポジティブな展望とは裏腹に、最近の動向では、急速な技術開発により、幅広い効果を持つ製品が数多く開発されています。殺菌剤もその一つです。殺菌剤は、作物を菌類の侵入から守り、収穫量の減少を防ぐため、園芸や農業に欠かせない存在となっています。その有用性にかかわらず、殺菌剤は食品の安全性、環境、すべての生物に潜在的なリスクを引き起こす可能性があります。

技術の進歩は、家庭園芸用殺菌剤の採用と受容を変化させており、この要因は市場の将来に大きな影響を及ぼすと予想されます。比較的低コストで環境に優しい製品は、近い将来、市場に大きな成長機会をもたらすと予測されます。例えば、有機殺菌剤は場合によっては合成殺菌剤よりも安全であることが証明されつつあり、市場の幅を広げています。

米国の家庭園芸用殺菌剤市場レポートハイライト

  • 製品別では、有機セグメントが2025~2030年にかけて最も高いCAGRで成長すると予測されます。これは、有機殺菌剤を採用するメリットに対する消費者の意識が高まっているためです。
  • 米国の家庭園芸用殺菌剤産業では、2024年に液体形態の殺菌剤が最大の売上シェアを占め、さらに2025~2030年にかけて最も速いCAGRで進むと予想されています。
  • 2024年の米国の家庭園芸用殺菌剤産業では、芝生・観賞植物セグメントが圧倒的な収益シェアを占め、今後も最前線を維持すると予測されています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国の家庭園芸用殺菌剤市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の展望
    • 親市場の展望
    • 関連市場展望
  • 産業バリューチェーン分析
    • 利益率分析(産業レベル)
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場課題
  • 産業分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 観察と推奨事項

第5章 米国の家庭園芸用殺菌剤市場:製品別、推定・動向分析

  • 米国の家庭園芸用殺菌剤市場、製品別:主要ポイント
  • 製品変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 製品別、2018~2030年
    • 有機
    • 無機

第6章 米国の家庭園芸用殺菌剤市場:形態別、推定・動向分析

  • 米国の家庭園芸用殺菌剤市場、形態別:主要ポイント
  • 形態変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 形態別、2018~2030年
    • 乾燥
    • 液体

第7章 米国の家庭園芸用殺菌剤市場:用途別、推定・動向分析

  • 米国の家庭園芸用殺菌剤市場、用途別:主要ポイント
  • 用途変動分析と市場シェア、2024年と2030年
  • 用途別、2018~2030年
    • ホームガーデン
    • 芝生と観賞植物

第8章 米国の家庭園芸用殺菌剤市場:競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 参入企業概要
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • 企業プロファイル
    • Bayer AG
    • Syngenta
    • BASF
    • Corteva
    • Certis USA LLC
    • Central Garden &Pet Company
    • Nufarm US
    • Spectrum Brands, Inc.
    • The Scotts Company LLC
    • Atticus LLC
図表

List of Tables

  • Table 1. U.S. home and garden fungicides market: Key market driver analysis
  • Table 2. U.S. home and garden fungicides market: Key market restraint analysis
  • Table 3. U.S. home and garden fungicides market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Table 4. U.S. home and garden fungicides market estimates & forecast, by form (USD Million)
  • Table 5. U.S. home and garden fungicides market estimates & forecast, by application (USD Million)
  • Table 6. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • Table 7. Company heat map analysis, 2024
  • Table 8. Companies implementing key strategies

List of Figures

  • Fig. 1 U.S. home and garden fungicides market segmentation
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Primary research approaches
  • Fig. 5 Primary research process
  • Fig. 6 Market snapshot
  • Fig. 7 Segment snapshot
  • Fig. 8 Regional snapshot
  • Fig. 9 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 10 Global parent industry and U.S. home and garden fungicides market size (USD Million)
  • Fig. 11 U.S. home and garden fungicides market size, 2018 to 2030 (USD Million)
  • Fig. 12 U.S. home and garden fungicides market: Penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 13 U.S. home and garden fungicides market: Value chain analysis
  • Fig. 14 U.S. home and garden fungicides market: Dynamics
  • Fig. 15 U.S. home and garden fungicides market: Porter's five forces analysis
  • Fig. 16 U.S. home and garden fungicides market estimates & forecast, by product (USD Million)
  • Fig. 17 Organic fungicides market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18 Inorganic fungicides market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 19 U.S. home and garden fungicides market estimates & forecast, by form (USD Million)
  • Fig. 20 Dry fungicides market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Liquid fungicides market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 U.S. home and garden fungicides market estimates & forecast, by application (USD Million)
  • Fig. 23 Home garden market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 24 Turf & ornamentals market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25 Golf course market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 Lawn & landscape market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27 Ornamentals market estimates & forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28 Key company categorization
  • Fig. 29 Strategic framework of U.S. home and garden fungicides
目次
Product Code: GVR-4-68039-403-5

U.S. Home And Garden Fungicides Market Growth & Trends:

The U.S. home and garden fungicides market size is expected to reach USD 608.8 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. It is expected to expand at a CAGR of 5.5% from 2025 to 2030. The market is expected to flourish over the years owing to the growing inclination of the end users toward landscaping. The increasing demand for home and garden fungicides, such as captan, folpet, dithiocarbamate, pentachlorophenol, and mercurial, is boosting the growth of the overall market.

Gardening as a hobby is particularly popular among Americans, with a record number of youngsters taking up gardening as a hobby. According to the National Gardening Survey 2018 conducted by the American Horticultural Society (AHS), an average household spent around USD 503 on lawn and garden products as well as services, which was an increase of about USD 100 as compared to 2017. Additionally, an increase in the number of garden centers and retail nurseries is one of the key factors expected to drive the market during the forecast period.

Current trends including organic gardening, kitchen gardening, urban farming, and small-space gardening are supporting the growth of the market. Garden owners frequently take up gardening as a hobby and their focus on developing various skills drives the demand for the requisite tools and consumables. Additionally, homeowners have started to use vacant areas for gardening to improve their physical and mental wellness.

Despite the positive outlook, in recent years, numerous products have been developed with wide-ranging effects owing to the rapidly developing technologies. Fungicides are one such class of chemical substances. Fungicides have been a crucial part of gardening and agriculture as they safeguard crops from fungal infestations and prevent yield reduction. Regardless of their usefulness, fungicides could cause potential risks to food safety, the environment, and all living things.

Technological advancements are changing the adoption and acceptance of home and garden fungicides and this factor is expected to have a profound implication on the future of the market. Relatively low-cost and eco-friendly products are projected to offer immense growth opportunities to the market in the near future. For instance, organic fungicides are proving a safer alternative to synthetic fungicides in certain cases, which widens the scope of the market.

U.S. Home And Garden Fungicides Market Report Highlights:

  • In terms of product, the the organic segment is expected to grow at the highest CAGR from 2025 to 2030. This is attributed to the growing awareness among consumers about the benefits of adopting organic fungicides
  • The liquid form of fungicides accounted for the largest revenue share in the U.S. home and garden fungicides industry in 2024 and is further expected to advance at the fastest CAGR from 2025 to 2030
  • The turf & ornamentals segment accounted for a dominant revenue share in the U.S. home and garden fungicides industry in 2024 and is foreseen to remain at the forefront in the coming years

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. U.S. Home And Garden Fungicides Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Home And Garden Fungicides Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. U.S. Home And Garden Fungicides Market, By Product: Key Takeaways
  • 5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.1. Organic
      • 5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2. Inorganic
      • 5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Home And Garden Fungicides Market: Form Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. U.S. Home And Garden Fungicides Market, By Form: Key Takeaways
  • 6.2. Form Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 6.3. Market Estimates & Forecasts, by Form, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.1. Dry
      • 6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 6.3.2. Liquid
      • 6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Home And Garden Fungicides Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. U.S. Home And Garden Fungicides Market, By Application: Key Takeaways
  • 7.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
  • 7.3. Market Estimates & Forecasts, by Application, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.1. Home Garden
      • 7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Turf & Ornamentals
      • 7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.2.2. Golf Course
        • 7.3.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.2.3. Lawn & Landscape
        • 7.3.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.2.4. Ornamentals
        • 7.3.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. U.S. Home And Garden Fungicides Market: Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Heat Map Analysis
  • 8.7. Strategy Mapping
  • 8.8. Company Profiles
    • 8.8.1. Bayer AG
      • 8.8.1.1. Company Overview
      • 8.8.1.2. Financial Performance
      • 8.8.1.3. Product Portfolios
      • 8.8.1.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.2. Syngenta
      • 8.8.2.1. Company Overview
      • 8.8.2.2. Financial Performance
      • 8.8.2.3. Product Portfolios
      • 8.8.2.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.3. BASF
      • 8.8.3.1. Company Overview
      • 8.8.3.2. Financial Performance
      • 8.8.3.3. Product Portfolios
      • 8.8.3.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.4. Corteva
      • 8.8.4.1. Company Overview
      • 8.8.4.2. Financial Performance
      • 8.8.4.3. Product Portfolios
      • 8.8.4.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.5. Certis USA L.L.C.
      • 8.8.5.1. Company Overview
      • 8.8.5.2. Financial Performance
      • 8.8.5.3. Product Portfolios
      • 8.8.5.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.6. Central Garden & Pet Company
      • 8.8.6.1. Company Overview
      • 8.8.6.2. Financial Performance
      • 8.8.6.3. Product Portfolios
      • 8.8.6.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.7. Nufarm US
      • 8.8.7.1. Company Overview
      • 8.8.7.2. Financial Performance
      • 8.8.7.3. Product Portfolios
      • 8.8.7.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.8. Spectrum Brands, Inc.
      • 8.8.8.1. Company Overview
      • 8.8.8.2. Financial Performance
      • 8.8.8.3. Product Portfolios
      • 8.8.8.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.9. The Scotts Company LLC
      • 8.8.9.1. Company Overview
      • 8.8.9.2. Financial Performance
      • 8.8.9.3. Product Portfolios
      • 8.8.9.4. Strategic Initiatives
    • 8.8.10. Atticus LLC
      • 8.8.10.1. Company Overview
      • 8.8.10.2. Financial Performance
      • 8.8.10.3. Product Portfolios
      • 8.8.10.4. Strategic Initiatives