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市場調査レポート
商品コード
1631533
米国の家庭園芸用殺菌剤市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、形態別、用途別、セグメント別予測、2025年~2030年U.S. Home And Garden Fungicides Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Organic, Inorganic), By Form (Dry, Liquid), By Application (Home Garden, Turf & Ornamentals), And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
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カスタマイズ可能
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米国の家庭園芸用殺菌剤市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、形態別、用途別、セグメント別予測、2025年~2030年 |
出版日: 2024年12月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の家庭園芸用殺菌剤市場規模は2030年までに6億880万米ドルに達する見込みです。
2025~2030年のCAGRは5.5%で拡大する見込みです。同市場は、エンドユーザーの造園志向の高まりにより、長年にわたって繁栄することが期待されています。キャプタン、フォルペット、ジチオカルバメート、ペンタクロロフェノール、メルクリアルのような家庭園芸用殺菌剤に対する需要の増加が市場全体の成長を後押ししています。
趣味としてのガーデニングは特に米国人に人気があり、趣味としてガーデニングを始める若者の数は過去最多となっています。米国園芸協会(AHS)が実施した「National Gardening Survey 2018」によると、平均的な世帯は芝生や庭の製品やサービスに約503米ドルを費やしており、2017年と比較して約100米ドル増加しています。さらに、ガーデンセンターや小売ナーサリーの増加は、予測期間中に市場を促進すると予想される主要要因の1つです。
オーガニックガーデニング、キッチンガーデニング、都市型農業、小スペースガーデニングなどの現在の動向が市場の成長を支えています。庭の所有者は趣味としてガーデニングを始めることが多く、さまざまなスキルを身につけることに重点を置いているため、必要な道具や消耗品の需要が高まっています。さらに、住宅所有者は心身の健康増進のために空き地をガーデニングに利用し始めています。
このようなポジティブな展望とは裏腹に、最近の動向では、急速な技術開発により、幅広い効果を持つ製品が数多く開発されています。殺菌剤もその一つです。殺菌剤は、作物を菌類の侵入から守り、収穫量の減少を防ぐため、園芸や農業に欠かせない存在となっています。その有用性にかかわらず、殺菌剤は食品の安全性、環境、すべての生物に潜在的なリスクを引き起こす可能性があります。
技術の進歩は、家庭園芸用殺菌剤の採用と受容を変化させており、この要因は市場の将来に大きな影響を及ぼすと予想されます。比較的低コストで環境に優しい製品は、近い将来、市場に大きな成長機会をもたらすと予測されます。例えば、有機殺菌剤は場合によっては合成殺菌剤よりも安全であることが証明されつつあり、市場の幅を広げています。
The U.S. home and garden fungicides market size is expected to reach USD 608.8 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. It is expected to expand at a CAGR of 5.5% from 2025 to 2030. The market is expected to flourish over the years owing to the growing inclination of the end users toward landscaping. The increasing demand for home and garden fungicides, such as captan, folpet, dithiocarbamate, pentachlorophenol, and mercurial, is boosting the growth of the overall market.
Gardening as a hobby is particularly popular among Americans, with a record number of youngsters taking up gardening as a hobby. According to the National Gardening Survey 2018 conducted by the American Horticultural Society (AHS), an average household spent around USD 503 on lawn and garden products as well as services, which was an increase of about USD 100 as compared to 2017. Additionally, an increase in the number of garden centers and retail nurseries is one of the key factors expected to drive the market during the forecast period.
Current trends including organic gardening, kitchen gardening, urban farming, and small-space gardening are supporting the growth of the market. Garden owners frequently take up gardening as a hobby and their focus on developing various skills drives the demand for the requisite tools and consumables. Additionally, homeowners have started to use vacant areas for gardening to improve their physical and mental wellness.
Despite the positive outlook, in recent years, numerous products have been developed with wide-ranging effects owing to the rapidly developing technologies. Fungicides are one such class of chemical substances. Fungicides have been a crucial part of gardening and agriculture as they safeguard crops from fungal infestations and prevent yield reduction. Regardless of their usefulness, fungicides could cause potential risks to food safety, the environment, and all living things.
Technological advancements are changing the adoption and acceptance of home and garden fungicides and this factor is expected to have a profound implication on the future of the market. Relatively low-cost and eco-friendly products are projected to offer immense growth opportunities to the market in the near future. For instance, organic fungicides are proving a safer alternative to synthetic fungicides in certain cases, which widens the scope of the market.