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市場調査レポート
商品コード
1611777
欧州、中東・アフリカの屋外用キャンドルの市場規模、シェア、動向分析レポート:ワックスタイプ別、流通チャネル別、国別、セグメント予測、2025年~2030年Europe, Middle East & Africa Outdoor Candle Market Size, Share & Trends Analysis Report By Wax Type (Paraffin, Soy Wax), By Distribution Channel (Online, Offline), By Country, And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
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カスタマイズ可能
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欧州、中東・アフリカの屋外用キャンドルの市場規模、シェア、動向分析レポート:ワックスタイプ別、流通チャネル別、国別、セグメント予測、2025年~2030年 |
出版日: 2024年11月28日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、欧州・中東・アフリカの屋外用キャンドル市場規模は、2025年から2030年にかけてCAGR 5.0%を記録し、2030年には6億9,670万米ドルに達すると推定されています。
屋外用キャンドルは、お祝い、宗教儀式、懇親会、お祭りなどで大きな意味を持っています。明かりを灯し、祭りの季節に美しい雰囲気を作り出すだけでなく、心を落ち着かせる効果もあります。アフィリエイトUNguruのブログ記事によると、キャンドルの売上全体の35%がクリスマスに行われています。また、テーマに沿った野外パーティーやイベント、結婚式などが商品の需要に貢献しています。
ここ数年、消費者は家庭菜園やパティオの建設、野外料理やパーティに使える緑豊かで快適な屋外の雰囲気作りに関心を寄せています。この動向はまた、住宅分野での市場に有利な成長機会をもたらしています。さらに、様々なエッセンシャルオイルを含む様々な製品は、虫や蚊を寄せ付けない効果があり、住宅だけでなく商業用途でも全体的な需要を押し上げています。
多くのメーカーは、製品価格の安さから、中国、インド、ベトナムなどの国からキャンドルを輸入することに注力しています。欧州キャンドル協会によると、4年前にアンチダンピング関税が停止されて以来、中国やインド、ベトナムなどの低コスト国からの輸入が増加しています。
欧州委員会によると、2018年、非EU諸国からのろうそくの輸入は、主に中国(2億3,700万ユーロ、ろうそくのEU域外輸入の66%)、米国(6,100万ユーロ、17%)、ベトナム(2,400万ユーロ、7%)からでした。インド(1,600万ユーロ、4%)、スイスとウクライナ(各400万ユーロ、1%)、ドミニカ共和国(300万ユーロ、1%)、タイと香港(各200万ユーロ、1%)が続いた。EUのろうそく輸出のほぼ3分の2は、スイス(4,300万ユーロ、EU域外ろうそく輸出の23%)、ノルウェー(4,100万ユーロ、22%)、米国(3,400万ユーロ、18%)の3カ国に輸出され、ロシア(900万ユーロ、5%)、中国(500万ユーロ、3%)、アイスランドとウクライナ(各400万ユーロ、2%)、アラブ首長国連邦(300万ユーロ、2%)と続く。
ソイワックスタイプのセグメントは、予測期間中に最も速いCAGRを記録すると推定されます。これは、ソイワックスキャンドルが完全に植物由来であり、再生可能な資源であるため、需要が高いためです。多くの消費者は動物性食品の摂取を控えています。ほとんどの大豆ワックスキャンドルは、ワックスを固めるために使用されるステアリン酸(動物性)を使用せずに作られています。ソイワックスは大豆由来です。室温で固まる水素添加植物です。大豆ワックスには人工的なものが含まれていないため、パラフィンワックスの代替品として優れています。これらの要因は、予測される年月の間、セグメントの成長を後押しすると予想されます。
オンライン流通チャネルは、予測期間中に大きなCAGRを記録すると予測されています。オンライン・チャネルには、アグリゲータやメーカー主催のeコマース・サイトが含まれます。メーカーはオンライン販売チャネルの可能性に気づいているため、需要の高まりに対応し、利益率を向上させるためにショッピングサイトをホストしています。サード・パーティー・セラーは、大手メーカーや地元生産者の製品を販売しています。彼らは、地理的な境界を越えた強力なサプライ・チェーンを確立することに長けています。そのため、顧客が特定の国で入手できない可能性のある国際的なプレーヤーから購入したい場合、サードパーティ・サプライヤーは完璧なソリューションを提供します。
The Europe, Middle East & Africa outdoor candle market size is estimated to reach USD 696.7 million by 2030, registering a CAGR of 5.0% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Outdoor candles have a great significance in celebrations, religious ceremonies, get-togethers, and festivals. They not only provide lighting and create a beautiful ambiance for the festival season but can also have a calming effect on the mind. According to a blog post by Affiliate UNguru, 35% of all candle sales take place during Christmas. In addition, theme-based outdoor parties, events, and weddings have been contributing to the product demand.
Over the past few years, consumers have been gaining interest in home gardens, patio constructions, and creating a green and comfortable outdoor atmosphere that can be used for outdoor cooking and partying. This trend also presents a lucrative growth opportunity for the market in the residential sector. Moreover, a variety of products containing various essential oils can help in keeping bugs and mosquitoes at bay, which also boosts the overall demand in residential as well as commercial applications.
Many manufacturers are focusing on importing candles from countries, such as China, India, and Vietnam, due to low product prices. As per the European Candle Association, imports from China and other low-cost countries, such as India or Vietnam, have witnessed an increase since antidumping duties were stopped four years ago.
According to the European Commission, in 2018, the import of candles from non-EU countries came mainly from China (€237 million, or 66% of extra-EU imports of candles), the United States (€61 million, 17%), and Vietnam (€24 million, 7%), followed by India (€16 million, 4%), Switzerland and Ukraine (each €4 million, 1%), the Dominican Republic (€3 million, 1%), and Thailand and Hong Kong (each €2 million, 1%). Almost two-thirds of EU candle exports went to three countries namely, Switzerland (€43 million, or 23% of extra-EU exports of candles), Norway (€41 million, 22%), and the United States (€34 million, 18%), followed by Russia (€9 million, 5%), China (€5 million, 3%), Iceland and Ukraine (each €4 million, 2%), and the United Arab Emirates (€3 million, 2%).
The soy wax type segment is estimated to register the fastest CAGR over the forecast period, due to the high demand for soy wax candles as they are completely plant-based, which makes them a renewable resource. A lot of consumers are abstaining from consuming any animal products. Most soy wax candles are made without the use of stearic acid (animal-based), which is used to harden the wax. Soy wax is derived from soybean. It is a hydrogenated vegetable that solidifies at room temperature. Soy wax does not contain anything artificial, which makes it a better alternative to paraffin wax. These factors are expected to boost the segment growth over the forecast years.
The online distribution channel segment is estimated to record the significant CAGR over the forecast period. Online channels include aggregators as well as manufacturer-hosted e-commerce sites. Manufacturers have realized the potential of online sales channels and thus, host their shopping websites to better cater to rising demand and improve profit margins. Third-party sellers sell products of major manufacturers as well as local producers. They excel by establishing a strong supply chain that extends geographical borders. Thus, when customers want to buy from international players that might not be available in a certain country, third-party suppliers offer the perfect solution.