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市場調査レポート
商品コード
1609985

米国のバリューベースヘルスケアサービスの市場規模、シェア、動向分析レポート:モデル別、支払者別、医療機関利用区分別、セグメント予測、2025年~2030年

U.S. Value-based Healthcare Service Market Size, Share & Trends Analysis Report By Models (Pay For Performance, Patient-centered Medical Home), By Payer, By Providers Utilization Category, And Segment Forecasts, 2025 - 2030


出版日
ページ情報
英文 100 Pages
納期
2~10営業日
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米国のバリューベースヘルスケアサービスの市場規模、シェア、動向分析レポート:モデル別、支払者別、医療機関利用区分別、セグメント予測、2025年~2030年
出版日: 2024年11月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国のバリューベースヘルスケアサービス市場の成長と動向:

米国のバリューベースヘルスケアサービスの市場規模は、2030年には6兆1,600億米ドルに達すると予測され、2025年から2030年までのCAGRは7.4%で成長すると予測されます。

プライマリ・ケアにとどまらないバリューベースケアの採用拡大、GDPに占めるヘルスケア支出の割合の増加、在宅およびバーチャル・ベースのモデルの継続的成長が、業界の主要な成長促進要因です。

Medicare & Medicaid Servicesの目標は、2025年までにメディケアの全医療機関を両面リスク・アレンジメントに移行させ、商業契約とメディケイド契約の半分をバリューベースモデルに移行させることです。ヘルスケアにおける消費者主義の高まり、新技術の開発、四重の目標を達成する必要性、持続不可能な医療費を削減しながら予防医療を優先させることが、バリューベースケアへのシフトの主な推進力となっています。

近年のヘルスケア改革は、電子医療情報の必要性を強調し、デジタル・ソリューションへの関心を高めています。さらに、COVID-19の大流行は、電子医療情報を利用して患者のケアやスケジューリングを改善することの利点を強調し、事業拡大を加速させました。いくつかの国ではバリューベースケアシステムを導入しています。これにより、臨床効果とワークフローを向上させる高度医療ITソリューションに対する需要が高まり、市場の成長を支えています。

バリューベースヘルスケアサービスの急速な進化は、この市場の急成長を促す要因のひとつです。バリューベースヘルスケアサービスにより、医療費曲線と過剰な医療支出が減少しています。医療提供者にバリューベースの支払いを提供する米国の医療保険会社UnitedHealth Groupによると、この業界の開発は2019年に15%以上増加しました。医療資源の効率的な利用を改善しながら、質の高い治療の提供をサポートします。

さらに、Cignaは2021年12月にBright Healthを買収し、さらなるスキルとリソースをもたらし、バリューベースの医療環境に向けて開発を続けています。バリューベースケアにおけるコラボレーションは、医療機器メーカー、支払者、医療機関・グループなどのパートナーが、患者とヘルスケアシステムの双方に利益をもたらすプログラム、ソリューション、イニシアチブを構築することを可能にするため、医療機関の間で人気が高まっています。例えば、2021年6月、Humanaはデジタルヘルス企業のLeagueを買収し、Humanaの雇用者グループと専門保険加入者向けの新しいデジタルプラットフォームを構築しました。

将来の成功に必要な様々な種類のサービスやテクノロジー能力を活用するため、先進的な支払者は選択肢を広げ、従来の医療機関の枠を超えようとしています。これらの企業は、提携、協力、合弁、M&Aなど、米国のバリューベースヘルスケアサービス業界における地位を向上させるためにいくつかの手法を採用しています。例えば、2021年2月、ヘルスケア医療機関のOptumは、在宅ヘルスケアのLeadmark Healthの買収を完了しました。これは同社初の在宅ケア医療システムを構築するもので、在宅医療のバリューベースケアへの移行を加速させると思われます。

米国のバリューベースヘルスケアサービス市場レポート・ハイライト

  • モデル別では、患者中心の医療施設分野が2024年に31.69%の最大の収益シェアを占め、予測期間中最も速いCAGRで成長すると予測されます。
  • 共有貯蓄分野は、新しいモデルやプログラムの導入を目指す政府のイニシアティブの高まりにより、予測期間中に有利な成長率を示すと予想されます。
  • 支払者カテゴリー別では、メディケアとメディケアアドバンテージセグメントが2024年に48.48%の最大収益シェアを占め、予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予測されます。
  • サービス別では、セルフケア部門が2024年に37.26%の最大売上シェアを占めました。その優位性は、患者中心のケアを重視する傾向が強まり、個人が積極的に健康管理を行うようになったためです。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連 / 補助市場見通し
  • 市場動向と展望
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 規制の枠組み
  • ビジネス環境分析ツール
    • 業界分析 - ポーターのファイブフォース分析
    • PESTEL分析

第4章 ビジネス分析モデル

  • 米国のバリューベースヘルスケアサービス市場:モデルの変動分析
  • 米国のバリューベースヘルスケアサービス市場:モデルセグメントダッシュボード
  • モデル動向と市場シェア分析、2023年・2030年
  • モデル別
  • 成果報酬
    • 成果報酬市場、2018年~2030年
  • 患者中心のメディカルホーム
    • 患者中心のメディカルホーム市場、2018年~2030年
  • 共有貯蓄
    • 共有貯蓄市場、2018年~2030年
  • リスク共有
    • リスク共有市場、2018年~2030年
  • 包括支払い
    • 包括支払い市場、2018年~2030年
  • キャピテーションモデル
    • キャピテーションモデル市場、2018年~2030年

第5章 支払者カテゴリのビジネス分析

  • 米国のバリューベースヘルスケアサービス市場:支払者カテゴリーの変動分析
  • 米国のバリューベースヘルスケアサービス市場:支払者カテゴリセグメントダッシュボード
  • 支払者カテゴリーの動向と市場シェア分析、2023年・2030年
  • 支払者カテゴリー別
  • メディケア・メディケアアドバンテージ
    • メディケア・メディケアアドバンテージ市場、2018年~2030年
  • メディケイド
    • メディケイド市場、2018年~2030年
  • 商業
    • 商業市場、2018年~2030年

第6章 医療機関利用区分のビジネス分析

  • 米国のバリューベースヘルスケアサービス市場:医療機関利用区分の変動分析
  • 米国のバリューベースヘルスケアサービス市場:医療機関利用区分のセグメントダッシュボード
  • 医療機関利用区分の動向と市場シェア分析、2023年・2030年
  • 医療機関利用区分別
  • 在宅医療
    • 在宅医療市場、2018年~2030年
    • 熟練看護訪問のフロントローディング
    • 専門的な前払い療法訪問
  • 施設ケア
    • 施設ケア市場、2018年~2030年
  • セルフケア
    • セルフケア市場、2018年~2030年
  • 病院治療
    • 病院治療市場、2018年~2030年
    • 入院患者
    • 外来患者

第7章 競合情勢

  • 企業分類
  • 企業の市況分析
  • 戦略マッピング
    • パートナーシップ / コラボレーション / アライアンス
    • 新製品発売
    • 合併と買収
    • その他
  • 企業プロファイル/上場企業
    • Baker Tilly US, LLP
    • Deloitte
    • Siemens Medical Solutions USA, Inc.
    • Boston Consulting Group
    • Change Healthcare
    • Athena Healthcare
    • Veritas Capital Fund Management, LLC
    • UnitedHealth Group.
    • NXGN Management, LLC.
    • McKesson Corporation
    • Genpact
    • Unlimited Technology Systems, LLC
    • ForeSee Medical, Inc.
    • Signify Health, Inc.(Sentara Healthcare)
    • Curation Health
    • Koninklijke Philips NV
    • Humana
    • The Commonwealth Fund.
    • Stellar Health
    • Privia Health
図表

List of Tables

  • Table 1. List of secondary sources
  • Table 2. List of abbreviations
  • Table 3. U.S. value-based healthcare service market revenu estimates and forecast, by models, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 4. U.S. value-based healthcare service market revenue estimates and forecast, by payer category, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Table 5. U.S. value-based healthcare service market revenue estimates and forecast, by providers utilization category, 2018 - 2030 (USD Billion)

List of Figures

  • Fig 1. U.S. value-based healthcare service market segmentation
  • Fig 2. Market research process
  • Fig 3. Information procurement
  • Fig 4. Primary research pattern
  • Fig 5. Market research approaches
  • Fig 6. Value chain based sizing & forecasting
  • Fig 7. QFD modelling for market share assessment
  • Fig 8. Market formulation & validation
  • Fig 9. Market snapshot
  • Fig 10. Type segment outlook
  • Fig 11. Competitive landscape
  • Fig 12. U.S. value-based healthcare service market: Market dynamics
  • Fig 13. U.S. value-based healthcare service market: Porter's analysis
  • Fig 14. U.S. value-based healthcare service market: PESTLE analysis
  • Fig 15. U.S. value-based healthcare service market: models segment dashboard
  • Fig 16. U.S. value-based healthcare service market: models movement share analysis
  • Fig 17. Pay for performance market: models movement share analysis
  • Fig 18. Patient-centred medical home market: models movement share analysis
  • Fig 19. Shared savings market: models movement share analysis
  • Fig 20. Shared risk market: models movement share analysis
  • Fig 21. Bundled payment market: models movement share analysis
  • Fig 22. Capitation models market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 23. U.S. value-based healthcare service market: payer category segment dashboard
  • Fig 24. U.S. value-based healthcare service market: payer category movement share analysis
  • Fig 25. Medicare and medicare advantage market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 26. Medicaid market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 27. Commercial market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig 28. U.S. value-based healthcare service market: providers utilization category segment dashboard
  • Fig 29. U.S. value-based healthcare service market: providers utilization category share analysis
  • Fig 30. Home health care market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 31. Frontloading skilled nursing visits market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 32. Specialized frontloading therapy visits market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 33. Institutional care market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 34. Self-care market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 35. Hospital therapymarket, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 36. InPatient market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 37. Outpatient market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • Fig 38. Company categorization
  • Fig 39. Company market position analysis
  • Fig 40. Strategic framework
目次
Product Code: GVR-4-68039-984-1

U.S. Value-based Healthcare Service Market Growth & Trends:

The U.S. value-based healthcare service market size is anticipated to reach USD 6.16 trillion in 2030 and is expected to grow at a CAGR of 7.4% from 2025 to 2030. Increased adoption of value-based care beyond primary care, increase in healthcare spending as a percentage of GDP, and continued growth in home and virtual-based models are the major growth drivers for the industry.

The Centers for Medicare & Medicaid Services' objective is to transition all Medicare providers to two-sided risk arrangements and half of its commercial and Medicaid contracts to value-based models by 2025; currently, fewer than 20% of Medicare expenditure is value-based. The increase of consumerism in health care, the development of new technology, the need to fulfilling the Quadruple Aim, and prioritizing preventative care while decreasing unsustainable healthcare expenditures are the primary drivers of the shift to value-based care.

Healthcare reforms in recent years have highlighted the need for electronic health information, which has raised interest in digital solutions. Furthermore, the COVID-19 pandemic has accelerated business expansion by highlighting the benefits of using electronic health information to help improve patient care and scheduling. Several countries are implementing value-based care systems. This increases the demand for high-acuity IT solutions that boost clinical efficacy and workflow, thus supporting market growth.

The rapid evolution of value-based healthcare services is one of the factors driving this market's rapid growth. Due to value-based healthcare services, the healthcare cost curve and excessive health spending have decreased. According to "UnitedHealth Group," a US-based health insurance firm that delivers value-based payments to healthcare providers, this industry's development increased by more than 15% in 2019. It supports the delivery of high-quality treatment while improving the efficient use of healthcare resources.

Furthermore, "Cigna" acquired Bright Health in December 2021, bringing additional skills and resources to continue their development toward a value-based healthcare setting. Collaborations in value-based care are becoming increasingly popular among providers because they enable partners such as medical device makers, payers, and provider groups to build programs, solutions, and initiatives that benefit both patients and healthcare systems. For instance, in June 2021, "Humana'' acquired League, a digital health company, to create a new digital platform for Humana employer group and specialty insurance members.

To take advantage of the various types of services and technology capabilities required for future success, forward-thinking payers are broadening their options and moving beyond traditional providers. These firms have employed several techniques to improve their position in the value-based healthcare services industry in the U.S., including partnerships, collaborations, joint ventures, and mergers and acquisitions. For instance, in February 2021, Optum, a healthcare provider, completed the acquisition of Leadmark Health, a home healthcare company. It will create the first of its home-based care health system and would accelerate home health care's move toward value-based care.

U.S. Value-based Healthcare Service Market Report Highlights:

  • On the basis of models, the patient-centred medical homes segment held the largest revenue share of 31.69% in 2024 and is expected to grow at a fastest CAGR over the forecast period
  • The shared savings segment is expected to grow at the lucrative rate over the forecast period due to growing government initiatives aimed at introducing new models and programs
  • On the basis of payer category, the medicare and medicare advantage segment held the largest revenue share of 48.48% in 2024 and is anticipated to grow at a fastest CAGR over the forecast period.
  • On the basis of service, the self-care segment held the largest revenue share of 37.26% in 2024. Its dominance is due to increasing emphasis on patient-centered care, encouraging individuals to manage their health actively

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1. Segment Definitions
  • 1.2. Estimates and Forecast Timeline
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Information Procurement
    • 1.4.1. Purchased Database
    • 1.4.2. GVR's Internal Database
    • 1.4.3. Secondary Sources
    • 1.4.4. Primary Research
    • 1.4.5. Details of Primary Research
    • 1.4.6. Research Assumption
  • 1.5. Information or Data Analysis
    • 1.5.1. Data Analysis Models
  • 1.6. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.7. Model Details
    • 1.7.1. Commodity Flow Analysis
  • 1.8. Objectives
    • 1.8.1. Objective - 1
    • 1.8.2. Objective - 2
    • 1.8.3. Objective - 3
  • 1.9. List of Secondary Sources
  • 1.10. List of Secondary Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. U.S. Value-based Healthcare Service Market
    • 2.1.1. Market Snapshot
    • 2.1.2. Segment Snapshot
      • 2.1.2.1. Model segment outlook
      • 2.1.2.2. Payer category segment outlook
      • 2.1.2.3. Providers utilization category outlook
    • 2.1.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
  • 3.2. Market Trends and Outlook
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
      • 3.3.1.1. Rising Incidence of Chronic Diseases and Increasing Government Initiatives
      • 3.3.1.2. Growing Demand for More Integrated Care Delivery Models
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
      • 3.3.2.1. Challenges in Balancing Two Reimbursement Types and Payment
  • 3.4. Regulatory Framework
  • 3.5. Business Environment Analysis Tools
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
      • 3.5.1.1. Supplier power
      • 3.5.1.2. Buyer power
      • 3.5.1.3. Substitution threat
      • 3.5.1.4. Threat of new entrant
      • 3.5.1.5. Competitive rivalry
    • 3.5.2. PESTEL Analysis

Chapter 4. Models Business Analysis

  • 4.1. U.S. Value-based Healthcare Service Market: Models Movement Analysis
  • 4.2. U.S. Value-based Healthcare Service Market: Models Segment Dashboard
  • 4.3. Models Movement & Market Share Analysis, 2023 & 2030
  • 4.4. U.S. Value-based Healthcare Service Market Estimates & Forecast, by Models
  • 4.5. Pay For Performance
    • 4.5.1. Pay for performance market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.6. Patient-Centered Medical Home
    • 4.6.1. Patient-centered medical home market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.7. Shared Savings
    • 4.7.1. Shared savings market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.8. Shared Risk
    • 4.8.1. Shared risk market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.9. Bundled Payment
    • 4.9.1. Bundled payment market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.10. Capitation Models
    • 4.10.1. Capitation models market, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 5. Payer Category Business Analysis

  • 5.1. U.S. Value-based Healthcare Service Market: Payer Category Movement Analysis
  • 5.2. U.S. Value-based Healthcare Service Market: Payer Category Segment Dashboard
  • 5.3. Payer Category Movement & Market Share Analysis, 2023 & 2030
  • 5.4. U.S. Value-based Healthcare Service Market Estimates & Forecast, by Payer Category
  • 5.5. Medicare and Medicare Advantage
    • 5.5.1. Medicare and medicare advantage market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.6. Medicaid
    • 5.6.1. Medicaid market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.7. Commercial
    • 5.7.1. Commercial market, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. Providers Utilization Category Business Analysis

  • 6.1. U.S. Value-based Healthcare Service Market: Providers Utilization Category Movement Analysis
  • 6.2. U.S. Value-based Healthcare Service Market: Providers Utilization Category Segment Dashboard
  • 6.3. Providers Utilization Category Movement & Market Share Analysis, 2023 & 2030
  • 6.4. U.S. Value-based Healthcare Service Market Estimates & Forecast, by Providers Utilization Category
  • 6.5. Home Health Care
    • 6.5.1. Home health care market, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.5.2. Frontloading skilled nursing visits
      • 6.5.2.1. Frontloading skilled nursing visits market, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.5.3. Specialized frontloading therapy visits
      • 6.5.3.1. Specialized frontloading therapy visits market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.6. Institutional Care
    • 6.6.1. Institutional care market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.7. Self-Care
    • 6.7.1. Self-care market, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.8. Hospital Therapy
    • 6.8.1. Hospital therapy market, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.8.2. InPatient
      • 6.8.2.1. InPatient market, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 6.8.3. Outpatient
      • 6.8.3.1. Outpatient market, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Company Categorization
  • 7.2. Company Market Position Analysis
  • 7.3. Strategy Mapping
    • 7.3.1. Partnership/Collaboration/Alliance
    • 7.3.2. New Product Launch
    • 7.3.3. Mergers & Acquisitions
    • 7.3.4. Others
  • 7.4. Company Profiles/Listing
    • 7.4.1. Baker Tilly US, LLP
      • 7.4.1.1. Overview
      • 7.4.1.2. Financial performance
      • 7.4.1.3. Product benchmarking
      • 7.4.1.4. Strategic initiatives
    • 7.4.2. Deloitte
      • 7.4.2.1. Overview
      • 7.4.2.2. Financial performance
      • 7.4.2.3. Product benchmarking
      • 7.4.2.4. Strategic initiatives
    • 7.4.3. Siemens Medical Solutions USA, Inc.
      • 7.4.3.1. Overview
      • 7.4.3.2. Financial performance
      • 7.4.3.3. Product benchmarking
      • 7.4.3.4. Strategic initiatives
    • 7.4.4. Boston Consulting Group
      • 7.4.4.1. Overview
      • 7.4.4.2. Financial performance
      • 7.4.4.3. Product benchmarking
      • 7.4.4.4. Strategic initiatives
    • 7.4.5. Change Healthcare
      • 7.4.5.1. Overview
      • 7.4.5.2. Financial performance
      • 7.4.5.3. Product benchmarking
      • 7.4.5.4. Strategic initiatives
    • 7.4.6. Athena Healthcare
      • 7.4.6.1. Overview
      • 7.4.6.2. Financial performance
      • 7.4.6.3. Product benchmarking
      • 7.4.6.4. Strategic initiatives
    • 7.4.7. Veritas Capital Fund Management, L.L.C.
      • 7.4.7.1. Overview
      • 7.4.7.2. Financial performance
      • 7.4.7.3. Product benchmarking
      • 7.4.7.4. Strategic initiatives
    • 7.4.8. UnitedHealth Group.
      • 7.4.8.1. Overview
      • 7.4.8.2. Financial performance
      • 7.4.8.3. Product benchmarking
      • 7.4.8.4. Strategic initiatives
    • 7.4.9. NXGN Management, LLC.
      • 7.4.9.1. Overview
      • 7.4.9.2. Financial performance
      • 7.4.9.3. Product benchmarking
      • 7.4.9.4. Strategic initiatives
    • 7.4.10. McKesson Corporation
      • 7.4.10.1. Overview
      • 7.4.10.2. Financial performance
      • 7.4.10.3. Product benchmarking
      • 7.4.10.4. Strategic initiatives
    • 7.4.11. Genpact
      • 7.4.11.1. Overview
      • 7.4.11.2. Financial performance
      • 7.4.11.3. Product benchmarking
      • 7.4.11.4. Strategic initiatives
    • 7.4.12. Unlimited Technology Systems, LLC
      • 7.4.12.1. Overview
      • 7.4.12.2. Financial performance
      • 7.4.12.3. Product benchmarking
      • 7.4.12.4. Strategic initiatives
    • 7.4.13. ForeSee Medical, Inc.
      • 7.4.13.1. Overview
      • 7.4.13.2. Financial performance
      • 7.4.13.3. Product benchmarking
      • 7.4.13.4. Strategic initiatives
    • 7.4.14. Signify Health, Inc. (Sentara Healthcare)
      • 7.4.14.1. Overview
      • 7.4.14.2. Financial performance
      • 7.4.14.3. Product benchmarking
      • 7.4.14.4. Strategic initiatives
    • 7.4.15. Curation Health
      • 7.4.15.1. Overview
      • 7.4.15.2. Financial performance
      • 7.4.15.3. Product benchmarking
      • 7.4.15.4. Strategic initiatives
    • 7.4.16. Koninklijke Philips N.V.
      • 7.4.16.1. Overview
      • 7.4.16.2. Financial performance
      • 7.4.16.3. Product benchmarking
      • 7.4.16.4. Strategic initiatives
    • 7.4.17. Humana
      • 7.4.17.1. Overview
      • 7.4.17.2. Financial performance
      • 7.4.17.3. Product benchmarking
      • 7.4.17.4. Strategic initiatives
    • 7.4.18. The Commonwealth Fund.
      • 7.4.18.1. Overview
      • 7.4.18.2. Financial performance
      • 7.4.18.3. Product benchmarking
      • 7.4.18.4. Strategic initiatives
    • 7.4.19. Stellar Health
      • 7.4.19.1. Overview
      • 7.4.19.2. Financial performance
      • 7.4.19.3. Product benchmarking
      • 7.4.19.4. Strategic initiatives
    • 7.4.20. Privia Health
      • 7.4.20.1. Overview
      • 7.4.20.2. Financial performance
      • 7.4.20.3. Product benchmarking
      • 7.4.20.4. Strategic initiatives