![]() |
市場調査レポート
商品コード
1587853
フェイスブロンザーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、地域別、セグメント予測、2025年~2030年Face Bronzer Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Powder, Cream/ Liquid, Stick), By End Use (Women, Men), By Region (North America, Europe, Asia Pacific), And Segment Forecasts, 2025 - 2030 |
||||||
カスタマイズ可能
|
フェイスブロンザーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、最終用途別、地域別、セグメント予測、2025年~2030年 |
出版日: 2024年10月28日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 2~10営業日
|
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のフェイスブロンザー市場規模は2025年から2030年にかけてCAGR 10.3%で拡大し、2030年には367億米ドルに達すると予測されています。
シミ、毛穴、ソバカス、シミ、目の下など顔の肌の欠点を隠すといった化粧品の機能に対する意識の高まりが主要な促進要因です。パウダーサークルやシワは、ブロンザーやブラッシャーといった特定のフェイスメイク化粧品の需要を高めています。加えて、これらの化粧品に含まれる合成成分の有害な副作用に対する意識から、オーガニックでナチュラルなフェイスブロンザーの需要が顕著に増加しています。
さらに、これらの製品の積極的で華やかなプロモーションや、メーカーによる絶え間ない製品革新が、若年層の間でこの製品に対する需要を高めています。女性の外見に対する意識と、本来の美しさを高め、特定の顔の特徴を際立たせる美容製品への傾倒が、市場の成長をもたらしています。輪郭形成は、額、鼻、あご、あごのライン、顔の他の部分を細くするのに役立ち、同時に顔に青銅色の外観を与えます。ブロンズルックの動向は市場をさらに牽引すると予想されます。さらに、若者の間で毎日さまざまな顔立ちに見えるという新たな傾向の影響が、市場の成長を促進すると予想されます。
アジア太平洋の発展途上国における可処分所得の増加は、フェイスメイク化粧品の需要を促進しています。さらに、映画産業や世界のビューティーコンテストにおける女性の美への連想が、女性の間の需要に拍車をかけています。これは世界中の女性にメイクアップ製品を購入するよう影響を与えています。クリーム/リキッド・ブロンザーが著しい成長を遂げ、次いでパウダー、スティック・ブロンザーが続くと予想されます。これは、スプレーの助けを借りてリキッド・ブロンザーを塗り、輪郭にブラシで塗るというプロセスが便利で時間を節約できるためです。さらに、リキッド・スプレー・ブロンザーは長時間持続し、均一な質感を与えるため、女性は比較的満足していると主張しています。
アジア太平洋は、インド、マレーシア、中国などの国々における需要の高まりと、天然およびオーガニックのフェイスメイクアップ化粧品の輸入の増加により、2018年に24.4%の最大の収益シェアを占めました。北米のフェイスブロンザー市場は著しい速度で成長しており、フェイスブロンズパウダーセグメントで最大のシェアを占めており、これが北米市場の成長に大きく寄与しています。
北米のメーカーは、生産技術の向上により高品質な製品を提供することに注力しています。主要プレイヤーは、製品ポートフォリオを拡大し、市場での強力な足場を維持するために、合併やパートナーシップなどの戦略実行に従事しています。世界市場で強固な足場を築いている主要プレイヤーには、シャネル、エステローダーカンパニーズ、トムフォード、ベネフィット(LVMH)、ボビイブラウン、MACコスメティックス、ブルジョワ(コティ)、NARSコスメティックス、エリザベスアーデン(レブロン)、ヴィータ・リベラータ、ジェーン・アイレデール、AVON、LORACが含まれます。
The global face bronzer market size is expected to reach USD 36.70 billion by 2030, expanding at a CAGR of 10.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Increasing awareness of the functions of the cosmetic products such as concealing imperfections on the facial skin such as blemishes, pores, freckles, powder spots, under-eye is a key driving factor. Powder circles and wrinkles are uplifting the demand for specific face make-up cosmetics such as bronzers and blushers. In addition, there has been a remarkable rise in the demand for organic and natural face bronzers due to awareness of harmful side effects of the synthetic elements in these cosmetic products.
Furthermore, aggressive and glamorous promotions of these products and constant product innovations by the manufacturers have increased the demand for this product among the young population. Consciousness of women about their physical appearance and their inclination towards beauty products that help in enhancing their inherent beauty and highlighting certain facial features result in the market growth. Contouring helps in slimming down the forehead, nose, chin, jawline, and other parts of the face, while providing a bronze look to the face. The trend of the bronze look is expected to further drive the market. Moreover, influence of the emerging trend of different facial looks everyday amongst the youngsters is anticipated to fuel the market growth.
Increasing disposable income in the developing countries of Asia Pacific is driving the demand for face make-up cosmetic products. Furthermore, association of women to beauty in the film industry and worldwide beauty contests has spurred the demand among women. This has been influencing the women all over the globe to buy make-up products. The cream/liquid bronzer is anticipated to witness significant growth, followed by powder and stick face bronzers. This is due to the convenience and time-saving process of applying liquid bronzer with the help of spray and then brushing it to contour. Moreover, women claim to be satisfied with the liquid spray bronzer comparatively more since it stays for a longer time and gives an even texture.
Asia Pacific held the largest revenue share of 24.4% in 2018 owing to rising demand in countries such as India, Malaysia, and China and growing imports of natural and organic face make-up cosmetic products. The face bronzer market in North America is growing at a significant rate and it has held the largest share in the face bronzing powder segment, which, in turn, largely contributes to the growth of the North America market.
The manufacturers in North America are focusing on providing high-quality products by improving their production techniques. Key players are engaged in strategy implementation such as mergers and partnerships to expand their product portfolio and maintain a strong foothold in the market. Key players having a strong foothold in the global market include Chanel, Este Lauder Companies, Tom Ford, Benefit (LVMH), Bobbi Brown, MAC Cosmetics, Bourjois (Coty), NARS Cosmetics, Elizabeth Arden (Revlon), Vita Liberata, Jane Iredale, AVON, and LORAC.