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市場調査レポート
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1571705

ボールスポーツ用ラゲージの市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024~2030年

Ball Sports Luggage Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Football, Basketball, Table Tennis, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 100 Pages
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ボールスポーツ用ラゲージの市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024~2030年
出版日: 2024年09月16日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

ボールスポーツ用ラゲージ市場の成長と動向:

ボールスポーツ用ラゲージの世界市場規模は、2030年には83億1,000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までのCAGRは15.9%で成長すると予測されています。

健康的なライフスタイルを維持するためのアウトドアスポーツの重要性が高まっていることが、市場成長を増大させる主な要因です。球技への嗜好も市場を牽引する主要因です。ボールスポーツ用ラゲージは、素材の品質と剛性を長期間維持できることが証明されています。

さらに、ナショナル・フットボール・リーグ(NFL)やナショナル・バスケットボール・アソシエーション(NBA)など、さまざまなスポーツ団体でボールスポーツ用ラゲージがプロフェッショナルに使用されていることも、製品需要を押し上げる大きな要因となっています。また、これらのスポーツ団体は、スポーツの重要性に関する意識を高めるための取り組みを行っています。例えば、スポーツ、フィットネス、栄養に関する大統領諮問委員会(President's Council on Sports, Fitness &Nutrition)が行っている「スポーツ・フォア・オール(Sport for All)」イニシアチブは、屋外スポーツの健康上の利点について人々を教育することを目的としています。バスケットボール・タイプは2023年に39.9%の最大市場シェアを占め、予測期間を通じて業界トップの座を維持すると思われます。

一方、サッカータイプセグメントは2024年から2030年にかけて最も速いCAGRで拡大すると予測されています。アジア太平洋地域は、アウトドア・スポーツの健康効果に対する意識の高まりから、予測期間中に最も高い成長が見込まれています。さらに、中国、日本、インドなどの国々で開催されるさまざまなスポーツ競合の数が増加していることも、製品需要に寄与します。例えば、2017年6月には、世界のトップ24選手が参加する新しい卓球リーグ「T2アジア太平洋」が発足しました。

ボールスポーツ用ラゲージ市場レポートハイライト

  • 収益では、北米が世界のボールスポーツ用ラゲージ市場で最大シェアに貢献しました。
  • サッカー部門は予測期間中に16.4%の最速CAGRを記録する見込み。成長の主な促進要因の1つは、サッカーに従事する国の数が多いことです。
  • オンライン流通分野は、予測期間中に最も速いCAGRを経験すると予想されます。カタログで様々な製品を提供するeコマースプラットフォームの台頭が、この市場セグメントを牽引しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ボールスポーツ用ラゲージ市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 ボールスポーツ用ラゲージ市場:タイプ推定・動向分析

  • タイプ変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • タイプ別、市場推計・予測、2018年から2030年

第6章 ボールスポーツ用ラゲージ市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 流通チャネル別、市場推計・予測、2018年から2030年

第7章 ボールスポーツ用ラゲージ市場:地域推定・動向分析

  • ボールスポーツ用ラゲージ市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリアとニュージーランド
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
  • 中東およびアフリカ
    • 南アフリカ

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • adidas AG
    • Amer Sports
    • Nike, Inc.
    • PUMA SE
    • Under Armour, Inc.
    • Sport System Srl
    • Belco
    • Gala as
    • Dunlop Sports
    • Mikasa Corporation.
目次
Product Code: GVR-3-68038-369-0

Ball Sports Luggage Market Growth & Trends:

The global ball sports luggage market size is expected to reach USD 8.31 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 15.9% from 2024 to 2030. Rising importance of outdoor sports in maintaining a healthy lifestyle is the key factor augmenting the market growth. Preference for ball games is also a major driving factor for the market. Ball sports luggage are proven to maintain the quality and rigidness of the material for a longer period.

In addition, professional usage of the ball sports luggage across various sports associations, such as National Football League (NFL) and National Basketball Association (NBA), acts as a major factor boosting the product demand. These sports bodies have also undertaken initiatives to increase the awareness about the importance of sports. For example, the Sport for All initiative undertaken by the President's Council on Sports, Fitness & Nutrition aims at educating people about the health benefits of outdoor sports. Basketball type segment held the largest market share of 39.9% in 2023 and will retain its leading industry position throughout the forecast years.

On the other hand, football type segment is projected to expand at the fastest CAGR from 2024 to 2030. Asia Pacific is expected to witness the highest growth during the forecast period on account of increasing awareness about the health benefits of outdoor sports. Moreover, rising number of different sports competitions held across countries, such as China, Japan, and India, will contribute to the product demand. For instance, in June 2017, T2 Asia Pacific was inaugurated, a new table tennis league involving world's top 24 players.

Ball Sports Luggage Market Report Highlights:

  • In terms of revenue, North America contributed to the maximum share in the global ball sports luggage market
  • The football segment is expected to register the fastest CAGR of 16.4% during the forecast period. One of the key driving factors for growth is the large number of nations engaged in football.
  • The online distribution segment is expected to experience the fastest CAGR during the forecast period. The rise of e-commerce platforms offering a variety of products in their catalog is driving the market segment

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation& Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Ball Sports Luggage Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Ball Sports Luggage Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Ball Sports Luggage Market Estimates & Forecast, By Type, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.1. Football
      • 5.2.1.1. Football Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Basketball
      • 5.2.2.1. Basketball Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.3. Table Tennis
      • 5.2.3.1. Table Tennis Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.4. Others
      • 5.2.4.1. Others Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. Ball Sports Luggage Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Ball Sports Luggage Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.1. Offline
      • 6.2.1.1. Offline Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.2. Online
      • 6.2.2.1. Online Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. Ball Sports Luggage Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Ball Sports Luggage Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. Italy
      • 7.3.5.1. Italy Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. Spain
      • 7.3.6.1. Spain Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. China
      • 7.4.2.1. China Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Japan
      • 7.4.3.1. Japan Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. India Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. Australia & New Zealand
      • 7.4.5.1. Australia & New Zealand Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. South Africa
      • 7.6.2.1. South Africa Ball Sports Luggage Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. adidas AG
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Amer Sports
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. Nike, Inc.
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. PUMA SE
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. Under Armour, Inc.
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. Sport System S.r.l.
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Belco
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Gala as
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Dunlop Sports
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Mikasa Corporation.
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives