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市場調査レポート
商品コード
1571558

ガーデニングポットの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Gardening Pots Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Refractory Material, Metal), By Application (Residential, Commercial), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
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ガーデニングポットの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年09月10日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

ガーデニングポット市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のガーデニングポットの市場規模は2030年までに251億7,000万米ドルに達し、2024年から2030年までのCAGRは4.7%で成長すると予測されています。

世界レベルで様々な都市のインフラが改善された結果、公共の庭園や公園への需要が高まり、ガーデニングポットの市場規模が拡大する見込みです。

人口の急増と急速な都市化によって、都市や町の住宅地は乏しくなり、個人の庭を組み込むには十分ではなくなっています。そのため、住宅協会、自治体、都市開発協会は、公園への支出を増やすことで、住民に健康的なライフスタイルを提供しています。このように整備された公園には、さまざまな草花や樹木が一定の様式で植えられ、視覚的なアピールを生み出しています。そのため、ガーデニングポットは、美的な美しさを演出するものとして、こうした場所で利用されています。

ミレニアル世代におけるガーデニングの採用傾向の高まりは、今後も重要な動向の1つであると予想されます。例えば、2018年には英国の人口の64%にあたる2,700万人以上がガーデニングに取り組んでいます。この動向は、人口の増加や急速な都市化によって居住スペースが減少しているにもかかわらず、ガーデニング愛好家がバルコニーやキッチンに小さなガーデニングポットを作ることで関心を継続させることに取り組んでいるという興味深い洞察を示しています。一般大衆の間で、様々なサイズの容器や鉢に花、果物、野菜、ハーブを植えることへの関心が高まっていることが、市場を牽引する重要な要因となっています。

例えば、2019年8月、アンドリュー・フリンとマーティン・キーンは、自動給水式植木鉢を発売しました。これらの製品は、植物に健全な成長をもたらすとともに、水の浪費を減らすことでカーボンフットプリントを削減します。さらに、これらの植木鉢は100%再生ポリプロピレンでできています。また、製造業における二酸化炭素排出への懸念の高まりや、世界レベルでの様々な規制の実施により、プラスチックリサイクルの重要性が高まっており、近い将来、ガーデニングポットメーカーがリサイクルプラスチック原料を確実に入手できるようになると予想されます。

主なメーカーには、Biodegradable Pots、East JORDAN PLASTICS INC.、Garden Need、GREEN MALL、Hosco India、Landmark Plastic Corporation、Nursery Supplies Inc.、THE HC COMPANIES、THE POT COMPANY、V G Plastechなどがあります。メーカーは今後数年間、市場規模を拡大するために新製品開発への支出を増やすと予想されます。また、中国、インド、ブラジルなど、中所得者層が集中している新興諸国に戦略的事業部を設立することも予想されます。

ガーデニングポット市場レポートハイライト

  • 耐火材料セグメントが市場を独占し、2023年の市場シェアは44.4%となりました。耐火物には、ハイパートゥファ、テラコッタ、土、石、コンクリート、セラミック製ガーデニングポットなどが含まれます。
  • 2023年に最大の収益シェアを占めたのは業務用セグメントです。このセグメントでは、病院、ホテル、公共公園、ショッピングモールの庭園に製品が配置されます。美観や空気の質を向上させ、リラクゼーションを促すために、商業地域における緑地の出現が増加しています。
  • オンラインセグメントは予測期間中に最も速いCAGRを記録すると予想されます。オンラインプラットフォームの出現により、顧客にとって購入プロセスが簡単で便利になりました。ガーデニング用の鉢は重く、輸送コストもかかるりますが、オンラインプラットフォームは宅配を提供することでこの障壁を取り除きます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ガーデニングポット市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 ガーデニングポット市場:製品推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年および2030年
  • 製品別、2018年~2030年

第6章 ガーデニングポット市場:用途別の推定・動向分析

  • 用途別の変動分析と市場シェア、2023年および2030年
  • 用途別、2018年~2030年
    • 住宅向け
    • 商業向け

第7章 ガーデニングポット市場:流通チャネル別の推定・動向分析

  • 流通チャネル別の変動分析と市場シェア、2023年および2030年
  • 流通チャネル別、2018年~2030年

第8章 ガーデニングポット市場:地域別の推定・動向分析

  • ガーデニングポット市場シェア:地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • 韓国
  • 中南米
    • ブラジル
  • 中東・アフリカ
    • 南アフリカ

第9章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • EAST JORDAN PLASTICS, INC.
    • Gardens Need.
    • Hosco India
    • Landmark Plastic Inc.
    • Nursery Supplies Inc.
    • THE HC COMPANIES, INC.
    • The Pot Company
    • Scheurich GmbH &Co. KG
    • Crescent Garden
目次
Product Code: GVR-3-68038-552-6

Gardening Pots Market Growth & Trends:

The global gardening pots market size is expected to reach USD 25.17 billion by 2030, registering to grow at a CAGR of 4.7% from 2024 to 2030 according to a new report by Grand View Research, Inc. Growing demand for public gardens and parks as a result of improved infrastructure of various cities at the global level is expected to expand the market size for gardening pots.

Booming population and rapid urbanization have made residential places in the cities and towns scanty, which is not enough to incorporate personal gardens. Thus, housing associations, municipalities, and urban development societies are offering their residents a healthy lifestyle by increasing spending on parks. These maintained parks have a variety of plants, flowers, and trees planted in a certain fashion to create a visual appeal. Therefore, gardening pots find use in these areas as they create aesthetic beauty.

Growing trend of the adoption of gardening among the millennials is expected to remain one of the key trends. For instance, in 2018, more than 27 million i.e., 64% of the U.K. population can be seen to partaking in gardening. The trend showcases an interesting insight that even though growing population and rapid urbanization is reducing the living space, gardening enthusiast have been working towards continuing their interest by creating small gardening pots in balconies and kitchens. Growing interest in planting flowers, fruits, veggies, and herbs in various sized containers and pots among common mass is a key factor driving the market.

For instance, in August 2019, Andrew Flynn and Martin Keane launched self-watering plant pots. These products will reduce carbon footprints by reducing the wastage of water, along with providing healthy growth to the plants. Additionally, these pots are made up of 100% recycled polypropylene. Additionally, rising importance of plastic recycling as a result of increasing concerns over carbon emissions in the manufacturing sector and implementation of various regulations at the global level are expected to ensure the access of recycled plastic raw materials to gardening pots manufacturers in the near future.

Key manufacturers include Biodegradable Pots; East JORDAN PLASTICS INC.; Garden Need; GREEN MALL; Hosco India; Landmark Plastic Corporation; Nursery Supplies Inc.; THE HC COMPANIES; THE POT COMPANY; and V G Plastech. Manufacturers are expected to increase spending on new product developments in order to expand their market size over the next few years. Additionally, the industry participants are expected to establish their strategic business units in developing countries including China, India, and Brazil, which have high concentration of middle-income age groups.

Gardening Pots Market Report Highlights:

  • The refractory material segment dominated the market and accounted for a market share of 44.4% in 2023. Refractory material include hypertufa, terracotta, earthen, stone, concrete, and ceramic gardening pots.
  • The commercial segment accounted for the largest revenue share in 2023. The segment involves the deployment of products in the gardens of hospitals, hotels, public parks, and malls. The emergence of green spaces in commercial areas is on rise to improve aesthetics, air quality and encourage relaxation.
  • The online segment is expected to register the fastest CAGR during the forecast period. The emergence of online platform has made the buying process easy and convenient for customers. Gardening pots can be heavy and the transportation cost for these can be high, online platforms removes this barrier by providing home delivery to customers.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation& Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Gardening Pots Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Gardening Pots Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Gardening Pots Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.1. Refractory Material
      • 5.2.1.1. Refractory Material Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Polymer
      • 5.2.2.1. Polymer Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.3. Metal
      • 5.2.3.1. Metal Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.4. Wood
      • 5.2.4.1. Wood Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. Gardening Pots Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Gardening Pots Market Estimates & Forecast, By Application, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.1. Residential
      • 6.2.1.1. Residential Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.2. Commercial
      • 6.2.2.1. Commercial Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. Gardening Pots Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 7.2. Gardening Pots Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 7.2.1. Online
      • 7.2.1.1. Online Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Offline
      • 7.2.2.1. Offline Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 8. Gardening Pots Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Gardening Pots Market Share, By Region, 2023 & 2030, USD Million
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. North America Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.2. U.S.
      • 8.2.2.1. U.S. Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.3. Canada
      • 8.2.3.1. Canada Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.4. Mexico
      • 8.2.4.1. Mexico Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.3. Europe
    • 8.3.1. Europe Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.2. UK
      • 8.3.2.1. UK Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.3. Germany
      • 8.3.3.1. Germany Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.4. France
      • 8.3.4.1. France Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.5. Italy
      • 8.3.5.1. Italy Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.6. Spain
      • 8.3.6.1. Spain Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Asia Pacific
    • 8.4.1. Asia Pacific Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.2. China
      • 8.4.2.1. China Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.3. Japan
      • 8.4.3.1. Japan Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.4. India
      • 8.4.4.1. India Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.5. Australia
      • 8.4.5.1. Australia Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.6. South Korea
      • 8.4.6.1. South Korea Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Central & South America
    • 8.5.1. Central & South America Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.2. Brazil
      • 8.5.2.1. Brazil Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.6. Middle East and Africa
    • 8.6.1. Middle East and Africa Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.2. South Africa
      • 8.6.2.1. South Africa Gardening Pots Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. Competitive Landscape

  • 9.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 9.2. Company Categorization
  • 9.3. Company Heat Map Analysis
  • 9.4. Company Profiles
    • 9.4.1. EAST JORDAN PLASTICS, INC.
      • 9.4.1.1. Participant's Overview
      • 9.4.1.2. Financial Performance
      • 9.4.1.3. Product Benchmarking
      • 9.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.2. Gardens Need.
      • 9.4.2.1. Participant's Overview
      • 9.4.2.2. Financial Performance
      • 9.4.2.3. Product Benchmarking
      • 9.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.3. Hosco India
      • 9.4.3.1. Participant's Overview
      • 9.4.3.2. Financial Performance
      • 9.4.3.3. Product Benchmarking
      • 9.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.4. Landmark Plastic Inc.
      • 9.4.4.1. Participant's Overview
      • 9.4.4.2. Financial Performance
      • 9.4.4.3. Product Benchmarking
      • 9.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.5. Nursery Supplies Inc.
      • 9.4.5.1. Participant's Overview
      • 9.4.5.2. Financial Performance
      • 9.4.5.3. Product Benchmarking
      • 9.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.6. THE HC COMPANIES, INC.
      • 9.4.6.1. Participant's Overview
      • 9.4.6.2. Financial Performance
      • 9.4.6.3. Product Benchmarking
      • 9.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.7. The Pot Company
      • 9.4.7.1. Participant's Overview
      • 9.4.7.2. Financial Performance
      • 9.4.7.3. Product Benchmarking
      • 9.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.8. Scheurich GmbH & Co. KG
      • 9.4.8.1. Participant's Overview
      • 9.4.8.2. Financial Performance
      • 9.4.8.3. Product Benchmarking
      • 9.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.9. Crescent Garden
      • 9.4.9.1. Participant's Overview
      • 9.4.9.2. Financial Performance
      • 9.4.9.3. Product Benchmarking
      • 9.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives