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市場調査レポート
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1571500

米国のサンケア市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、最終用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年

U.S. Sun Care Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Type (Lotions, Cream, Spray, Gels, Sticks), By End Use, By Distribution Channel, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
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英文 80 Pages
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2~10営業日
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米国のサンケア市場規模、シェア、動向分析レポート:製品タイプ別、最終用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2024年09月06日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

米国のサンケア市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のサンケア市場規模は2024年から2030年にかけてCAGR 6.1%を記録し、2030年には214億4,000万米ドルに達する見込みです。

個人的な健康への重点の高まりと、過剰な露出によるスキンケアの事例の増加が相まって、オーガニックサンケア製品の使用に勢いを与え、それによって市場の成長を推進しています。

日焼け止めを含むオーガニックサンケア製品に対する需要の高まりは、同製品の需要を促進すると予想されます。さらに、合成化学物質の排除により、非オーガニックサンケア製品よりもオーガニック製品に対する需要の高まりが、予測期間中の市場成長を促進すると予測されています。

eコマースポータルやウェブサイトの台頭により、様々な企業が価格割引を提供し、製品の購入が容易になっています。また、新規参入企業は、製品を販売し、より多くのターゲットとなる視聴者にリーチするチャンスがあります。さらに、これらのポータルサイト数の増加とエンドユーザーの使用増加により、製品需要の増加が見込まれます。

この業界は、サンケア製品の製造に利用される化学組成に関連する厳しい規制の枠組みが存在することを特徴としています。パラアミノ安息香酸(PABA)は紫外線吸収剤として使用されていましたが、皮膚刺激を引き起こす化学物質であるため使用禁止となり、現在はPABAの誘導体であるPadimate-Oに置き換えられています。

米国のサンケア市場レポートハイライト:

  • 日焼け止め分野が市場を独占し、2023年には38.8%の最大売上シェアを占めました。長期にわたる日焼けが早期老化、シワ、シミの原因となることが理解されつつあります。
  • ローション分野は市場を独占し、2023年には42.7%のシェアを占めました。消費者は、ローションの塗りやすさ、保湿性、さまざまな肌タイプに対応する能力からローションを好みます。
  • 成人市場は、早期老化や皮膚がんなど、日焼けがもたらす長期的な影響に対する意識の高まりから、2023年には60.8%のシェアを占めました。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のサンケア市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 米国のサンケア市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 米国のサンケア市場:製品別の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のサンケア市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • 日焼け止め
  • アフターサン
  • 保湿剤
  • リップクリーム
  • その他

第6章 米国の日焼け止め市場:タイプ別の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のサンケア市場:タイプ別の変動分析、2023年および2030年
  • ローション
  • クリーム
  • スプレー
  • ジェル
  • スティック

第7章 米国の日焼け止め市場:最終用途別の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のサンケア市場:最終用途変動分析、2023年および2030年
  • 成人
  • 子供

第8章 米国のサンケア市場:流通チャネル別の推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 米国のサンケア市場:流通チャネル別の変動分析、2023年および2030年
  • ハイパーマーケットとスーパーマーケット
  • 薬局・ドラッグストア
  • 専門店
  • オンライン
  • その他

第9章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Johnson &Johnson Services, Inc.
    • Beiersdorf
    • EDGEWELL
    • L'Oreal Group
    • The Clorox Company
    • WS Badger Company
    • Groupe Clarins
    • Shiseido Company, Limited
    • Coty Inc
    • The Estee Lauder Companies Inc.
目次
Product Code: GVR-2-68038-161-0

U.S. Sun Care Market Growth & Trends:

The U.S. sun care market size is expected to reach USD 21.44 billion by 2030, registering a CAGR of 6.1% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing emphasis on personal health coupled with rising instances of skin care due to over exposure is giving momentum to the usage of organic sun care products thereby propelling the market growth.

Growing demand for organic sun care products including sunscreen is expected to drive the product's demand. Furthermore, the rising demand for the organic products over non-organic sun care products owing to the elimination of synthetic chemicals is projected to fuel the market growth over the forecast period.

The rising e-commerce portals or websites result in an ease of the product purchase with diverse companies providing price discounts. In addition, the new entrants stand a chance to market their product and reach greater and targeted audiences. Moreover, the product is expected to register an increase in demand owing to rise in a number of these portals and end-user usage.

The industry is characterized by the presence of stringent regulatory frameworks associated with the chemical composition utilized in the production sun care products. Paraaminobenzoic acid (PABA) was used as a UV absorbing but it is banned owing to the chemical causing skin irritation and is currently swapped bya derivative of PABA, Padimate-O.

U.S. Sun Care Market Report Highlights:

  • The sunscreen & sunblock segment dominated the market and accounted for the largest revenue share of 38.8% in 2023. There is a growing understanding that prolonged exposure to the sun can lead to premature aging, wrinkles, and age spots.
  • The lotions segment dominated the market and accounted for a share of 42.7% in 2023. Consumers favor lotions for their ease of application, moisturizing properties, and ability to cater to various skin types
  • The adult segment dominated the market and accounted for a share of 60.8% in 2023 due to increased awareness of the long-term consequences of sun exposure, including premature aging and skin cancer.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. Sun Care Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. U.S. Sun Care Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Sun Care Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. U.S. Sun Care Market: Product Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 5.3. Sunscreen & Sunblock
    • 5.3.1. Sunscreen & Sunblock Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. After Sun
    • 5.4.1. After Sun Soaps Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Moisturizers
    • 5.5.1. Moisturizers Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.6. Lip Balm
    • 5.6.1. Lip Balm Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.7. Others
    • 5.7.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Sun Care Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. U.S. Sun Care Market: Type Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 6.3. Lotions
    • 6.3.1. Lotions Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Cream
    • 6.4.1. Cream Soaps Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.5. Spray
    • 6.5.1. Spray Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.6. Gels
    • 6.6.1. Gels Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.7. Sticks
    • 6.7.1. Sticks Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Sun Care Market: End Use Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. U.S. Sun Care Market: End Use Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 7.3. Adult
    • 7.3.1. Adult Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Kids
    • 7.4.1. Kids Soaps Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. U.S. Sun Care Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Segment Dashboard
  • 8.2. U.S. Sun Care Market: Distribution Channel Movement Analysis, USD Million, 2023 & 2030
  • 8.3. Hypermarkets & Supermarkets
    • 8.3.1. Hypermarkets & Supermarkets Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Pharmacy & Drug store
    • 8.4.1. Pharmacy & Drug store Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Specialty store
    • 8.5.1. Specialty store Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.6. Online
    • 8.6.1. Online Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.7. Others
    • 8.7.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. Competitive Landscape

  • 9.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 9.2. Company Categorization
  • 9.3. Company Heat Map Analysis
  • 9.4. Company Profiles
    • 9.4.1. Johnson & Johnson Services, Inc.
      • 9.4.1.1. Participant's Overview
      • 9.4.1.2. Financial Performance
      • 9.4.1.3. Product Benchmarking
      • 9.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.2. Beiersdorf
      • 9.4.2.1. Participant's Overview
      • 9.4.2.2. Financial Performance
      • 9.4.2.3. Product Benchmarking
      • 9.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.3. EDGEWELL
      • 9.4.3.1. Participant's Overview
      • 9.4.3.2. Financial Performance
      • 9.4.3.3. Product Benchmarking
      • 9.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.4. L'Oreal Group
      • 9.4.4.1. Participant's Overview
      • 9.4.4.2. Financial Performance
      • 9.4.4.3. Product Benchmarking
      • 9.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.5. The Clorox Company
      • 9.4.5.1. Participant's Overview
      • 9.4.5.2. Financial Performance
      • 9.4.5.3. Product Benchmarking
      • 9.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.6. W. S. Badger Company
      • 9.4.6.1. Participant's Overview
      • 9.4.6.2. Financial Performance
      • 9.4.6.3. Product Benchmarking
      • 9.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.7. Groupe Clarins
      • 9.4.7.1. Participant's Overview
      • 9.4.7.2. Financial Performance
      • 9.4.7.3. Product Benchmarking
      • 9.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.8. Shiseido Company, Limited
      • 9.4.8.1. Participant's Overview
      • 9.4.8.2. Financial Performance
      • 9.4.8.3. Product Benchmarking
      • 9.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.9. Coty Inc
      • 9.4.9.1. Participant's Overview
      • 9.4.9.2. Financial Performance
      • 9.4.9.3. Product Benchmarking
      • 9.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.10. The Estee Lauder Companies Inc.
      • 9.4.10.1. Participant's Overview
      • 9.4.10.2. Financial Performance
      • 9.4.10.3. Product Benchmarking
      • 9.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives