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市場調査レポート
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1553699

スノースポーツアパレルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Snow Sports Apparel Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Top Apparel, Bottom Apparel, Accessories), By Application (Men, Women), By Distribution Channel (Online), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
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スノースポーツアパレルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年08月30日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

スノースポーツアパレル市場の成長と動向:

世界のスノースポーツアパレル市場規模は、2030年には43億1,000万米ドルに達すると予想され、2024年から2030年までのCAGRは7.3%で成長すると予測されています。

この市場を牽引しているのは、ミレニアル世代の間でウィンタースポーツの重要性が高まっていることです。また、北米や欧州では秋の季節になると、週末にスノースポーツを楽しみ、より長い時間健康を維持することが好まれます。

また、スノースポーツアパレルは、安全性だけでなく見た目も重視するため、大人の間で人気が高まっており、スノースポーツアパレル市場の成長に好影響を与えると予想されます。さらに、若者の間でウィンタースポーツのソーシャルメディア動画を撮影する需要が増加していることが、メーカーが様々なファッショナブルな製品を発売する原動力となっています。

女性用アプリケーションは、2024年から2030年にかけてCAGR 7.7%で成長すると予想されます。中国、メキシコ、南アフリカを含む新興諸国からの女性参加者の増加が、女性用ウィンタースポーツウェアの売上を牽引しています。さらに、世界レベルでの当局による女性スノースポーツイベントの増加が、今後数年間で新たな道を開くと予想されます。

スノースポーツ専門店の増加は、試着して購入できるオプションと相まって、市場の成長を後押しすると予想されます。消費者は、さまざまなブランドから商品を選ぶことができ、小売業者と商品の価格交渉ができるため、オフライン・チャネルからの購入を好みます。

アジア太平洋地域のスノースポーツアパレル市場は、今後数年間で大きな成長が見込まれます。中国やインドなどの新興諸国における中間層の人口開拓は、この地域の市場を牽引する重要な要因です。その結果、メーカー各社は、レジャー活動に関心を持つ消費者の間で高まるスノーウェアの需要に対応するため、ブランド小売店を含む戦略的事業部門を設立するとみられます。

同市場の主要メーカーは、VF Corporation、Columbia Sportswear Company、Kering、Amer Sports、adidas Group、DESCENTE LTD.、Decathlon、Lafuma、GOLDWIN INC.、Skis Rossignol S.A.などです。

スノースポーツアパレル市場レポートハイライト

  • 2023年の売上の59.0%をトップアパレル製品が占める。
  • 女性用アプリケーションは2024年から2030年にかけてCAGR 7.7%で成長すると予測されます。
  • オンライン流通チャネルは2024年から2030年にかけてCAGR 7.9%の最速成長が予測されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 世界のスノースポーツアパレル市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション/系統展望
  • 市場規模と成長見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
  • 世界のスノースポーツアパレル市場分析ツール
    • ポーターの分析
    • PESTEL分析

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 世界のスノースポーツアパレル市場:製品別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 世界のスノースポーツアパレル市場:製品変動分析、2023年および2030年
  • トップアパレル
  • ボトムスアパレル
  • アクセサリー

第6章 世界のスノースポーツアパレル市場:用途別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 世界のスノースポーツアパレル市場:用途変動分析、2023年および2030年
  • 男性
  • 女性

第7章 世界のスノースポーツアパレル市場:流通チャネル別推定・動向分析

  • セグメントダッシュボード
  • 世界のスノースポーツアパレル市場:流通チャネル変動分析、2023年および2030年
  • オフライン
  • オンライン

第8章 世界のスノースポーツアパレル市場:地域別推定・動向分析

  • 世界のスノースポーツアパレル市場シェア、地域別、2023年および2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
  • 中東およびアフリカ
    • タンザニア

第9章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • VF Corporation
    • Columbia Sportswear Company
    • KERING
    • Amer Sports
    • Adidas Group
    • DESCENTE LTD
    • Decathlon
    • Lafuma
    • Goldwin Inc.
    • Rossignol Group
目次
Product Code: GVR-3-68038-623-3

Snow Sports Apparel Market Growth & Trends:

The global snow sports apparel market size is expected to reach USD 4.31 billion in 2030 and is projected to grow at a CAGR of 7.3% from 2024 to 2030. The market is driven by growing importance of winter sports among millennials as they provide vitamin D exposure and improve tone muscles. Additionally, during fall season in North America and Europe, people prefer enjoying snow sports on weekend to keep themselves fit for a longer time, which, in turn, is likely to have a significant impact on the industry growth.

Growing popularity of snow sportswear among the adult population for safety as well as appearance purposes is expected to have a positive impact on the snow sports apparel market growth. Furthermore, increasing demand for shooting social media videos of winter sports among the youth population is driving manufacturers to launch various fashionable products.

Women's applications are expected to grow at a CAGR of 7.7% from 2024 to 2030. Increasing number of women participants from developing countries including China, Mexico, and South Africa is driving the sales of women winter sports wear. Furthermore, increasing number of women snow sports events by authorities at the global level is expected to open new avenues over the next few years.

Increasing number of specialty snow sports stores, coupled with their try and buy option, is expected to boost the market growth. Consumers prefer to purchase their products from offline channels as they can choose from different brands and are able to negotiate product price with retailers.

The Asia Pacific snow sports apparel market is anticipated to witness significant growth in the upcoming years. Growing middle-class population in developing countries such as China and India is a key factor driving the market in this region. As a result, the manufacturers are expected to establish their strategic business units including brand retail outlets in order to cater to the growing requirements of snow apparel among consumers who are interested in leisure activity.

Key manufacturers in the market include VF Corporation; Columbia Sportswear Company; Kering; Amer Sports; adidas Group; DESCENTE LTD.; Decathlon; Lafuma; GOLDWIN INC.; and Skis Rossignol S.A. The companies are taking efforts on designing new products in order to expand their market share.

Snow Sports Apparel Market Report Highlights:

  • Top apparel products accounted for 59.0% of revenue in 2023
  • Women's applications are expected to grow at a CAGR of 7.7% from 2024 to 2030
  • Online distribution channels are projected to witness the fastest CAGR of 7.9% from 2024 to 2030

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation and Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Information Procurement
    • 1.3.2. Information or Data Analysis
    • 1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
    • 1.3.4. Data Validation & Publishing
  • 1.4. Research Scope and Assumptions
    • 1.4.1. List of Data Sources

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segment Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. Global Snow Sports Apparel Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
  • 3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Drivers Analysis
    • 3.3.2. Market Restraints Analysis
  • 3.4. Global Snow Sports Apparel Market Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Analysis
      • 3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
      • 3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
      • 3.4.1.3. Threats of substitution
      • 3.4.1.4. Threats from new entrants
      • 3.4.1.5. Competitive rivalry
    • 3.4.2. PESTEL Analysis
      • 3.4.2.1. Political landscape
      • 3.4.2.2. Economic and Social landscape
      • 3.4.2.3. Technological landscape
      • 3.4.2.4. Environmental landscape
      • 3.4.2.5. Legal landscape

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Global Snow Sports Apparel Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Global Snow Sports Apparel Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 5.3. Top Apparel
    • 5.3.1. Top Apparel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Bottom Apparel
    • 5.4.1. Bottom Apparel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Accessories
    • 5.5.1. Accessories Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Global Snow Sports Apparel Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Global Snow Sports Apparel Market: Application Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 6.3. Men
    • 6.3.1. Men Snow Sports Apparel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 6.4. Women
    • 6.4.1. Women Snow Sports Apparel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Global Snow Sports Apparel Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. Global Snow Sports Apparel Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 7.3. Offline
    • 7.3.1. Offline Snow Sports Apparel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Online
    • 7.4.1. Online Snow Sports Apparel Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Global Snow Sports Apparel Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 8.1. Global Snow Sports Apparel Market Share, By Region, 2023 & 2030 (USD Million)
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. North America Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.2. U.S.
      • 8.2.2.1. U.S. Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.3. Canada
      • 8.2.3.1. Canada Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.2.4. Mexico
      • 8.2.4.1. Mexico Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.3. Europe
    • 8.3.1. Europe Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.2. UK
      • 8.3.2.1. UK Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.3. Germany
      • 8.3.3.1. Germany Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.4. France
      • 8.3.4.1. France Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.5. Italy
      • 8.3.5.1. Italy Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.3.6. Spain
      • 8.3.6.1. Spain Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.4. Asia Pacific
    • 8.4.1. Asia Pacific Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.2. China
      • 8.4.2.1. China Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.3. Japan
      • 8.4.3.1. Japan Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.4. India
      • 8.4.4.1. India Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.4.5. Australia
      • 8.4.5.1. Australia Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.5. Latin America
    • 8.5.1. Latin America Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.2. Brazil
      • 8.5.2.1. Brazil Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.5.3. Argentina
      • 8.5.3.1. Argentina Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 8.6. Middle East and Africa
    • 8.6.1. Middle East and Africa Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 8.6.2. Tanzania
      • 8.6.2.1. Tanzania Snow Sports Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 9. Competitive Landscape

  • 9.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 9.2. Company Categorization
  • 9.3. Company Heat Map Analysis
  • 9.4. Company Profiles
    • 9.4.1. VF Corporation
      • 9.4.1.1. Participant's Overview
      • 9.4.1.2. Financial Performance
      • 9.4.1.3. Product Benchmarking
      • 9.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.2. Columbia Sportswear Company
      • 9.4.2.1. Participant's Overview
      • 9.4.2.2. Financial Performance
      • 9.4.2.3. Product Benchmarking
      • 9.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.3. KERING
      • 9.4.3.1. Participant's Overview
      • 9.4.3.2. Financial Performance
      • 9.4.3.3. Product Benchmarking
      • 9.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.4. Amer Sports
      • 9.4.4.1. Participant's Overview
      • 9.4.4.2. Financial Performance
      • 9.4.4.3. Product Benchmarking
      • 9.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.5. Adidas Group
      • 9.4.5.1. Participant's Overview
      • 9.4.5.2. Financial Performance
      • 9.4.5.3. Product Benchmarking
      • 9.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.6. DESCENTE LTD
      • 9.4.6.1. Participant's Overview
      • 9.4.6.2. Financial Performance
      • 9.4.6.3. Product Benchmarking
      • 9.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.7. Decathlon
      • 9.4.7.1. Participant's Overview
      • 9.4.7.2. Financial Performance
      • 9.4.7.3. Product Benchmarking
      • 9.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.8. Lafuma
      • 9.4.8.1. Participant's Overview
      • 9.4.8.2. Financial Performance
      • 9.4.8.3. Product Benchmarking
      • 9.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.9. Goldwin Inc.
      • 9.4.9.1. Participant's Overview
      • 9.4.9.2. Financial Performance
      • 9.4.9.3. Product Benchmarking
      • 9.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 9.4.10. Rossignol Group
      • 9.4.10.1. Participant's Overview
      • 9.4.10.2. Financial Performance
      • 9.4.10.3. Product Benchmarking
      • 9.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives