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市場調査レポート
商品コード
1405972
建設用ボルトの市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年Construction Bolts Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application (Residential, Non-Residential), By Region (North America, Europe, APAC, CSA, MEA), And Segment Forecasts, 2024 - 2030 |
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カスタマイズ可能
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建設用ボルトの市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年 |
出版日: 2023年12月12日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 49 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、建設用ボルトの世界市場規模は2030年までに96億5,000万米ドルに達し、2024年から2030年までのCAGRは5.5%で成長すると予測されています。
都市化、人口増加、インフラ整備による建築・建設活動の成長は、建設用ボルトの需要増加に大きく寄与しています。世界的に、より多くの建物、橋、インフラプロジェクトが実施されるにつれて、ボルトのような信頼性が高く耐久性のある締結ソリューションの必要性は高まり続けています。
メキシコ、インド、中国、ブラジル、インドネシアなどの途上諸国では、手頃な価格の住宅プロジェクトに対する需要が高まっているため、建設・インフラ開発活動が活発化しており、新築だけでなく改修工事でもボルトの使用が促進されると予想されます。しかし、欧州や北米の新興諸国では人件費が高く、これらの地域の建築・建設産業に悪影響を及ぼすと予想され、その結果、予測期間中の世界市場の成長は鈍化する可能性があります。
中東・アフリカ地域の建築・建設セクターは、政府投資の増加、石油生産の拡大、気象条件の改善など、多くの側面から、今後数年間で回復成長が見込まれます。南アフリカでは、インフラ部門への投資を拡大する政府の新政策が、同国の建設部門の成長を今後数年間押し上げる可能性が高いです。さらに、ナイジェリア、エチオピア、ウガンダでは、政府による建設プロジェクトが建設業界の成長を後押しし、ボルトなどのファスナーの需要を高めると予想されています。
建設用ボルト業界は、国内外の市場動向から大きな影響を受け、非常に競争が激しいです。原材料価格の変動は、しばしばボルト価格の変動につながるため、バリューチェーン全体で事業を展開する企業に影響を与えます。価格設定は、原材料の総生産量と最小ロットサイズに大きく左右されます。原材料の入手可能性や鉄鋼生産に関する政府の政策などの要因が、原材料価格に大きな影響を与えます。
ボルト製造に携わる企業は、生産量が多く、試験や表示に関する仕様が厳しいため、高い設備投資を必要とします。さらに、企業はボルト製造のための研究開発(R&D)活動に多額の投資を行っているため、市場競争は激しく、ダイナミックな状況となっています。
最近では、企業は、製品ポートフォリオを強化し、様々な市場へのアクセスを獲得し、市場での存在感を拡大するために、製品革新活動に多額の投資を行っています。その結果、企業はバリューチェーン全体を統合し、優れたグレードの製品を導入して製品ポートフォリオを多様化することで、市場での存在感を高めています。
The global construction bolts market size is expected to reach USD 9.65 billion by 2030, anticipated to grow at a CAGR of 5.5% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Growth in building & construction activities, driven by urbanization, population growth, as well as infrastructure development, contributes significantly to increasing demand for construction bolts. As more buildings, bridges, and infrastructure projects are undertaken globally, the need for reliable and durable fastening solutions, such as bolts, continues to grow.
Increased construction & infrastructural development activity in developing countries such as Mexico, India, China, Brazil, and Indonesia due to growing demand for affordable housing projects is expected to propel the use of bolts in new construction as well as renovation activities. However, high labor costs in developed countries in Europe and North America are expected to negatively influence the building & construction industry in those regions, which in turn, may result in slow growth of the global market over the forecast period.
The building & construction sector in the Middle East & Africa region is expected to observe a rebound growth in the coming years owing to numerous aspects such as increasing government investments, expansion of oil production, along with improved weather conditions. The new government policies in South Africa to invest more in infrastructure sector are likely to boost the growth of construction sector in this country over the coming years. In addition, government building projects in Nigeria, Ethiopia, and Uganda are expected to boost the growth of the construction industry, thus enabling the demand for fasteners such as bolts.
The construction bolts industry is extremely competitive with significant influence from local and international market trends. Fluctuating raw material prices often lead to variations in bolts prices, thus affecting companies operating across the value chain. The pricing heavily depends on the aggregate volume of raw materials produced and minimum lot sizes. Factors such as availability of raw materials and government policies for steel production majorly influence raw material prices.
Companies engaged in bolt manufacturing require high capital investment owing to high production volumes and stringent specifications on testing and labeling. Moreover, companies are investing significantly in research and development (R&D) activities for manufacturing bolts, thus resulting in highly competitive and dynamic market conditions.
In recent times, companies have been significantly investing in product innovation activities to enhance their product portfolio, gain access to various markets, and expand their market presence. As a result, companies have increased their presence in the market by integrating across the value chain and diversifying their product portfolio with the introduction of superior-grade products.