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市場調査レポート
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1405802

北米のエッセンシャルオイルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、販売チャネル別、国別、セグメント予測、2024年~2030年

North America Essential Oils Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Orange, Cornmint, Eucalyptus), By Application (Medical, Food & Beverages), By Sales Channel, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 116 Pages | 納期: 2~10営業日

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北米のエッセンシャルオイルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、用途別、販売チャネル別、国別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2023年12月06日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 116 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

北米のエッセンシャルオイル市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米のエッセンシャルオイルの市場規模は、2030年までに157億米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までのCAGRは7.8%で成長すると予測されています。

この成長は、食品・飲料、化粧品、医薬品、クリーニングなど、多くの最終用途産業からの製品の利用が増加していることに起因しています。

エッセンシャルオイルは、グルコース、デンプン、脂肪、オイル、酸、非イオン性乳化剤のような様々な物質と相溶性があり、市場の成長をさらに促進します。天然由来のオイルに対する需要の増加とアロマセラピーの人気の高まりは、市場にプラスの影響を与えています。エッセンシャルオイルの用途や使用法に関する認知度の向上が売上の増加につながるため、消費者教育は重要な役割を果たしています。

フレーバーとフレグランスは、食品・飲料、医療製品、その他の物質を介してさりげなく適用されるとき、多くの場合、味と匂いの化学物質によって決定され、永続的な感覚的印象を提供します。これらの製品は、消費財の全体的な魅力と美的価値を高める。フレーバーとフレグランスは、揮発性の化学物質やエッセンシャルオイルを使用して、特定のフレーバーを提供したり、既存のフレーバーを強化するために調製されることがほとんどです。食品香料は天然香料と合成香料に分類されます。新鮮で自然な製品に対する消費者の需要の増加が、この分野の飛躍的な成長に寄与しています。

一方、農業や栽培に関する連邦政府の厳しい規制や、これらの活動による環境への影響により、過剰な農業活動が制限され、エッセンシャルオイル生産用の作物の供給が減少しています。これらの派生香料には原料が必要であり、これらのオイルは政変、農法の変化、病気の発生、自然災害の影響を非常に受けやすいです。ラベンダー、イランイラン、ローズ、アイリス、ジャスミン、サンダルウッド、バニラ、ベチバーなど数多くの人気オイルは、研究所で不自然に合成することはできず、実際の植物から調達する必要があります。

北米のエッセンシャルオイル市場レポートハイライト:

  • 製品別では、ダバナが香料や天然香水の生産に幅広く利用されているため、2024年から2030年までのCAGRが20.6%で最も急成長しているセグメントに浮上しました。さらに、このオイルの抗ウイルス、興奮、神経、防腐特性により、さまざまな医療用途での使用に適しています。
  • 用途別では、食品・飲料分野が2024年から2030年までのCAGRが8.1%と最も速く、急成長している分野として浮上しました。これは、この地域全体で、安全で、自然で、加工度の低い食品に対する需要が高まっていることに起因しており、食品・飲料用途におけるエッセンシャルオイル&フローラルエキスの応用範囲を拡大する主な要因となっています。
  • 販売チャネルの面では、多くのエッセンシャルオイル企業が、便利で効率的なショッピング体験を可能にする独自のウェブサイトやeコマース・プラットフォームの開設に動いたため、直販が2024年から2030年までのCAGRが8.3%と最も高く、最も速い販売チャネルとして浮上しています。
  • 米国は最も速いCAGRを遂げ、2024年から2030年までのCAGRは8.1%で、北米地域で最も急成長している国として浮上する見込みです。主要な最終用途産業の拡大と相まって、製品用途の範囲が拡大しており、予測期間中、米国市場は大きな成長の可能性を秘めていると予測されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 北米のエッセンシャルオイル:市場変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し:世界のエッセンシャルオイル市場
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 販売チャネル分析
  • ベンダー情勢
    • 潜在的なエンドユーザーのリスト
  • 規制の枠組み
    • エッセンシャルオイルの認証
    • アロマテラピー
    • 化粧品の指導と規制
    • 化粧品のラベル表示ガイド
  • 価格動向分析、2018年~2030年
    • 価格に影響を与える要因
  • COVID-19パンデミックの影響
  • 欧州の地政学的紛争の影響
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 業界分析ツール
    • ポーターの分析
    • マクロ経済分析-PESTLE分析

第4章 北米のエッセンシャルオイル市場:製品推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年と2030年
    • 北米のエッセンシャルオイル市場の推定・予測、トップ製品、2018年~2030年
    • 北米のエッセンシャルオイル市場の推定・予測、トップ製品、2018年~2030年
    • シダーウッド
    • コミット
    • ユーカルプタス
    • レモン
    • オレンジ
    • アコーラスカラムスオイル
    • アジョワンオイル
    • バジルオイル
    • 黒胡椒オイル
    • カルダモンオイル
    • ニンジンシードオイル
    • カシアオイル
    • セロリオイル
    • シナモンオイル
    • Ciz-3ヘキサノール
    • 丁子オイル
    • クミンシードオイル
    • カレーリーフオイル
    • キプリオール
    • ダバナオイル
    • ディリシード
    • DMOオイル
    • フェンネルオイル
    • フランキンセンスオイル
    • ガーリックオイル
    • ジンジャーオイル
    • ホーリーバジルオイル
    • ジュニパーベリーオイル
    • レモンオイル
    • レモングラスオイル
    • ライムオイル
    • メースオイル
    • からしオイル
    • ニームオイル
    • ナツメグオイル
    • オレンジオイル
    • パルマローザオイル
    • ハッカオイル
    • ローズマリーオイル
    • スペアミントオイル
    • ティーツリーオイル
    • ターメリックオイル
    • ベチバー

第5章 北米のエッセンシャルオイル市場:用途の推定・動向分析

  • 用途の変動分析と市場シェア、2023年と2030年
    • 医学
    • 食品・飲料
    • スパ&リラクゼーション
    • 掃除・家庭

第6章 北米のエッセンシャルオイル市場:販売チャネルの推定・動向分析

  • 販売チャネルの変動分析と市場シェア、2023年と2030年
    • 直接販売
    • 間接販売

第7章 北米のエッセンシャルオイル市場:地域別の推定・動向分析

  • 北米のエッセンシャルオイル市場:地域別展望
  • 北米
    • 北米のエッセンシャルオイル市場の推定・予測、2018年~2030年
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向とその影響分析
  • 会社/競合の分類
  • 企業の市場での位置付け
  • 企業ヒートマップ:分析
  • 戦略マッピング
    • 拡大
    • 合併と買収
    • 新製品の発売
    • 研究開発
  • 会社一覧(事業内容、概要、財務実績、製品ベンチマーク)
    • Takasago International Corporation
    • Symrise
    • MANE
    • Firmenich SA
    • Synthite Industries Ltd.
    • ROBERTET Group
    • International Flavors &Fragrances Inc.
    • Givaudan
    • Falcon
    • Norex Flavours Private Limited
    • VedaOils
    • MOKSHA LIFESTYLE PRODUCTS
    • Vidya Herbs Pvt. Ltd.
図表

List of Tables

  • Table 1 List of Potential End-Users
  • Table 2 End-users for Ajowan essential oil
  • Table 3 End-users/importers of basil essential oil
  • Table 4 Major essential oils and their food & beverage applications
  • Table 5 U.S. macro-economic outlay
  • Table 6 Canada macro-economic outlay
  • Table 7 Mexico macro-economic outlay
  • Table 8 Participant's Overview
  • Table 9 Financial Performance
  • Table 10 Product Benchmarking
  • Table 11 Recent Developments & Their Impact Analysis, by Key Market Participants
  • Table 12 Company Heat Map Analysis
  • Table 13 Key Companies undergoing expansions.
  • Table 14 Key Companies involved in M&As
  • Table 15 Key Companies launching new products.
  • Table 16 Key Companies undertaking R&D activities.

List of Figures

  • Fig. 1 Essential Oils Market Segmentation & Scope
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Data analysis models
  • Fig. 4 Market formulation and validation
  • Fig. 5 Data validating & publishing
  • Fig. 6 Essential Oils Market Snapshot
  • Fig. 7 Essential Oils Market Segment Snapshot
  • Fig. 8 Essential Oils Market Competitive Landscape Snapshot
  • Fig. 9 Global & North America Essential Oils, 2023 (USD Billion)
  • Fig. 10 North America Essential Oils Market - Value Chain Analysis
  • Fig. 11 Essential Oils Market: Price Trend Analysis, 2018 - 2030 (USD/kg)
  • Fig. 12 North America Essential Oils Market Dynamics
  • Fig. 13 North America Personal Care & Cosmetics Market Growth (%), 2013 - 2022
  • Fig. 14 North America Flavors & Fragrances Market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 15 North America Essential Oils Market: PORTER's Analysis
  • Fig. 16 North America Essential Oils Market: PESTLE Analysis
  • Fig. 17 North America Essential Oils Market Estimates & Forecasts, by Product: Key Takeaways
  • Fig. 18 North America Essential Oils Market Share, By Product, 2023 & 2030
  • Fig. 19 North America Essential Oils Market Estimates & Forecasts, For Top Products 2018 - 2030 (Tons)
  • Fig. 20 North America Essential Oils Market Estimates & Forecasts, For Top Products 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 North America Essential Oils Market Estimates & Forecasts, by Application: Key Takeaways
  • Fig. 22 North America Essential Oils Market Share, By Applications, 2023 & 2030
  • Fig. 23 North America Medical Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 24 North America Food & Beverage Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 25 North America Spa & Relaxation Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 26 North America Cleaning & Home Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 27 North America Essential Oils Market Estimates & Forecasts, by Sales Channel: Key Takeaways
  • Fig. 28 North America Essential Oils Market Share, By Sales Channel, 2023 & 2030
  • Fig. 29 North America Direct Selling Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 30 North America Indirect Selling Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 31 North America Essential Oils Market Revenue, by Region, 2023 & 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 32 North America Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 33 U.S. Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
  • Fig. 34 Canada Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (Tons) (USD Million)
  • Fig. 35 Mexico Essential Oils Market Estimates & Forecasts, 2018 - 2030 (Kilotons) (Tons) (USD Million)
  • Fig. 36 Key Company/Competition Categorization
目次
Product Code: GVR-4-68040-162-3

North America Essential Oils Market Growth & Trends:

The North America essential oils market size is expected to reach USD 15.70 billion by 2030 and is anticipated to grow at a CAGR of 7.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. This growth can be attributed to the rising utilization of the product from numerous end-use industries such as food & beverages, cosmetics, pharmaceuticals, and cleaning, among others.

Essential oils compatibility with various substances like glucose, starch, fats, oils, acids, and non-ionic emulsifiers further drives market growth. The increasing demand for naturally derived oils and the growing popularity of aromatherapy are positively influencing the market. Consumer education plays a crucial role, as greater awareness of essential oil applications and usage leads to increased sales.

Flavors and fragrances provide lasting sensory impressions, often determined by taste and smell chemicals when subtly applied via food, beverage, medical products, and other substances. These products enhance the overall appeal and aesthetic value of consumer goods. Flavors and fragrances are mostly prepared using volatile chemicals and essential oils to deliver a specific flavor or enhance existing flavors. Food flavors can be categorized as natural and synthetic. Increasing consumer demand for fresh and natural products has contributed to exponential segment growth.

On the other hand, stringent federal regulations regarding farming and cultivation as well as environmental impact of these operations have restricted excess farming activities and decreased the supply of crops for essential oils production. Raw materials are required for these derived fragrances and these oils are highly susceptible to political upheaval, changing agricultural practices, disease outbreaks, and natural disasters. Numerous popular oils including lavender, ylang-ylang, rose, iris, jasmine, sandalwood, vanilla, or vetiver cannot be synthesized unnaturally in laboratories and need to be sourced from actual plant matter.

North America Essential Oils Market Report Highlights:

  • In terms of product, Davana emerged as the fastest-growing segment with a CAGR of 20.6% from 2024 to 2030 due to its extensive utilization in producing flavoring agents and natural perfumes. In addition, the antiviral, stimulant, nervine, and antiseptic properties of the oil make it suitable for use in various medical applications
  • Based on application, the food & beverages segment emerged as the fastest-growing segment with the fastest CAGR of 8.1% from 2024 to 2030. This is attributed to the ascending demand for safe, natural, and less processed food products across the region rose and is the major factor driving the application scope of essential oil & floral extracts in food & beverage applications
  • In terms of sales channel, direct selling emerges as the fastest sales channel with the highest CAGR of 8.3% from 2024 to 2030, as many essential oil companies have moved to open their own websites and e-commerce platforms allowing for a convenient and efficient shopping experience
  • The U.S. witnessed the fastest CAGR and is expected to emerge as the fastest-growing country in the North America region, with a CAGR of 8.1% from 2024 to 2030. Growing product application scope coupled with the expansion of key end-use industries is projected to provide significant growth potential for market in the U.S. over the forecast period

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased database
    • 1.3.2. GVR's internal database
  • 1.4. Information Analysis
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing
    • 1.6.1. Research scope and assumptions
    • 1.6.2. List of data source

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. North America Essential Oils: Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent market outlook: Global essential oils market
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales channel analysis
      • 3.2.1.1. Significance of B2B sales in essential oils
      • 3.2.1.2. Significance of retailing in essential oils
      • 3.2.1.3. Analysis of accessories market
  • 3.3. Vendor Landscape
    • 3.3.1. List of potential end-users
  • 3.4. Regulatory Framework
    • 3.4.1. Certification of essential oils
    • 3.4.2. Aromatherapy
    • 3.4.3. Cosmetics guidance and regulation
    • 3.4.4. Cosmetic labelling guide
  • 3.5. Price Trends Analysis, 2018 - 2030 (USD/Kg)
    • 3.5.1. Factors influencing prices
  • 3.6. Impact of COVID-19 Pandemic
  • 3.7. Impact of European Geopolitical Conflict
  • 3.8. Market Dynamics
    • 3.8.1. Market driver analysis
    • 3.8.2. Market restraint analysis
    • 3.8.3. Industry challenges
    • 3.8.4. Industry opportunities
  • 3.9. Industry Analysis Tools
    • 3.9.1. PORTER'S analysis
    • 3.9.2. Macroeconomics analysis - PESTLE analysis

Chapter 4. North America Essential Oils Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
    • 4.1.1. North America essential oils market estimates & forecast, for top products, 2018 - 2030 (Tons)
    • 4.1.2. North America essential oils market estimates & forecast, for top products, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.3. Cedarwood
    • 4.1.4. Commit
    • 4.1.5. Eucalptus
    • 4.1.6. Lemon
    • 4.1.7. Orange
    • 4.1.8. Acorus calamus oil
    • 4.1.9. Ajowan oil
    • 4.1.10. Basil oil
    • 4.1.11. Black pepper oil
    • 4.1.12. Cardamom oil
    • 4.1.13. Carrot seed oil
    • 4.1.14. Cassia oil
    • 4.1.15. Celery oil
    • 4.1.16. Cinnamon oil
    • 4.1.17. Ciz-3 hexanol
    • 4.1.18. Clove oil
    • 4.1.19. Cumin seed oil
    • 4.1.20. Curry leaf oil
    • 4.1.21. Cypriol
    • 4.1.22. Davana oil
    • 4.1.23. Dili seed
    • 4.1.24. DMO oil
    • 4.1.25. Fennel oil
    • 4.1.26. Frankincense oil
    • 4.1.27. Garlic oil
    • 4.1.28. Ginger oil
    • 4.1.29. Holy basil oil
    • 4.1.30. Juniper berry oil
    • 4.1.31. Lemon oil
    • 4.1.32. Lemongrass oil
    • 4.1.33. Lime oil
    • 4.1.34. Mace oil
    • 4.1.35. Mustard oil
    • 4.1.36. Neem oil
    • 4.1.37. Nutmeg oil
    • 4.1.38. Orange oil
    • 4.1.39. Palmarosa oil
    • 4.1.40. Peppermint oil
    • 4.1.41. Rosemary oil
    • 4.1.42. Spearmint oil
    • 4.1.43. Tea tree oil
    • 4.1.44. Turmeric oil
    • 4.1.45. Vetiver

Chapter 5. North America Essential Oils Market: Application Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
    • 5.1.1. Medical
    • 5.1.2. Food & beverage
    • 5.1.3. Spa & relaxation
    • 5.1.4. Cleaning & home

Chapter 6. North America Essential Oils Market: Sales Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Sales Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
    • 6.1.1. Direct selling
    • 6.1.2. Indirect selling

Chapter 7. North America Essential Oils Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. North America Essential Oils Market: Regional Outlook
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. Key country dynamics
      • 7.2.2.2. U.S. essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
    • 7.2.3. Canada
      • 7.2.3.1. Key country dynamics
      • 7.2.3.2. Canada essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)
    • 7.2.4. Mexico
      • 7.2.4.1. Key country dynamics
      • 7.2.4.2. Mexico essential oils market estimates & forecast, 2018 - 2030 (Tons, USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Their Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 8.2. Company/Competition Categorization
  • 8.3. Company Market Positioning
  • 8.4. Company Heat Map: Analysis
  • 8.5. Strategy Mapping
    • 8.5.1. Expansion
    • 8.5.2. Mergers & acquisition
    • 8.5.3. New product launches
    • 8.5.4. Research & development
  • 8.6. Company Listing (Business, Overview, Financial Performance, Product Benchmarking)
    • 8.6.1. Takasago International Corporation
    • 8.6.2. Symrise
    • 8.6.3. MANE
    • 8.6.4. Firmenich SA
    • 8.6.5. Synthite Industries Ltd.
    • 8.6.6. ROBERTET Group
    • 8.6.7. International Flavors & Fragrances Inc.
    • 8.6.8. Givaudan
    • 8.6.9. Falcon
    • 8.6.10. Norex Flavours Private Limited
    • 8.6.11. VedaOils
    • 8.6.12. MOKSHA LIFESTYLE PRODUCTS
    • 8.6.13. Vidya Herbs Pvt. Ltd.