市場調査レポート
商品コード
1404661

米国の個人用保護具小売の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、最終用途別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年

U.S. Personal Protective Equipment Retail Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Distribution Channel, By End-use, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 90 Pages | 納期: 2~10営業日

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米国の個人用保護具小売の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、最終用途別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年
出版日: 2023年11月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

米国の個人用保護具小売市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の個人用保護具小売市場規模は、2024年から2030年にかけてCAGR 7.8%で成長し、2030年までには136億米ドルに達すると予測されています。

職場における安全とセキュリティの重要性の高まりにより、組織が従業員の福利厚生をますます優先するようになり、個人用保護具(PPE)の市場が持続的に拡大しています。小売業者は主に、さまざまな業界の進化する安全ニーズに応える幅広いPPE製品を提供することで、この需要に対応しています。このことが、予測期間中に米国市場を押し上げると予想されています。

従業員の健康と安全の確保に対する関心の高まりと厳しい労働規制が、予測期間中の市場成長を促進するとみられます。さらに、小売業者の間でeコマース・プラットフォームの採用が増加していることも、市場の成長をさらに促進すると予想されます。

OSHA、ISOなどの厳しい規制により、小売業者は提供するPPE製品が安全衛生規制に適合していることを確認する必要があります。規制が進化して厳しくなるにつれて、小売業者は規制に準拠したPPEを在庫して販売するようになり、小売市場におけるPPE製品の品揃えが豊富になります。さらに、厳しいPPE規制は、規制のない新しいPPE小売業者にとって高い参入障壁となり、確立された規制を遵守する小売業者間の競争を助長します。これにより、市場の統合が進み、高品質な製品に注目が集まることになります。

米国労働統計局によると、2021年に国内で記録された死亡労働災害は5,190件でした。建設業界におけるこれらの負傷の主な原因は、物体の衝突、感電、落下などです。同局は、これらの事故による死亡の主な原因のひとつとして、労働者に適切な保護具がないことを挙げています。厳しい規制、安全ガイドラインの採用、個人用保護具の使用が、こうした事故の回避に役立っています。このような個人用保護具の採用により、オンラインやオフラインなど様々な小売チャネルから個人用保護具を調達する雇用主や組織が増えると予想され、小売市場を牽引しています。

2022年の米国PPE小売業界の競合情勢は、市場に大きな影響力を持つ主要な業界リーダーの存在が際立っていました。Uline、Amazon、Walmart、Walgreensを含むこれらのリーダーは、その強力な市場ポジションを反映して、かなりの市場シェアを握っています。多様な業界からの需要の高まりに対応するため、企業はM&A、製造施設の新設、地理的拡大構想などの戦略を通じて事業の成長を追求しています。例えば、Targetは2023年2月、米国の翌日配達インフラを拡大するために1億米ドルを投資する計画を発表しました。この新たな投資により、Targetは将来的に仕分け拠点を拡大し、2026年末までに15以上の施設を稼働させる予定です。

米国の個人用保護具小売市場レポート・ハイライト

  • 製品別では、ハンドプロテクションセグメントが2023年に35.0%の売上シェアで市場を独占しました。労働者は、金属加工工場、食品加工ユニット、石油・ガス精製所、建設現場で起こる一般的な手の怪我を避けるために、手の保護具を着用する必要があります。
  • 流通チャネルの面では、オフライン流通チャネルセグメントが2023年に72.2%の最大の収益シェアを占めました。このセグメントは、ディスカウントストア、ドラッグストア、病院薬局、市販薬局、医療用品店、金物店、事務用品、スポーツ用品など、さまざまな伝統的な流通チャネルが長期的に存在するため、拡大が見込まれています。
  • 最終用途に基づくと、ヘルスケア専門家セグメントは2023年に22.0%の収益シェアを占めました。ヘルスケア専門家は、感染症や疾病の蔓延から自分自身や患者を守るためにPPEを使用します。この分野で使用されるPPEには、マスク、手袋、ガウン、ゴーグルなどのアイテムが含まれ、安全な医療環境を維持する上で極めて重要です。
  • 2023年3月、 Amazonは米国で土地を購入し、倉庫を整備することで、短時間で商品を提供し、サプライチェーンの堅牢性を向上させました。 Amazonはまた、倉庫網を強化・発展させるため、サンタクララにあるオーエンズ・コーニングの工場を2億3,800万米ドルで購入し、米国内の物流網を拡大する計画を発表しました。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国のPPE小売市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 集中と成長の見通しマッピング
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 原材料の見通し
    • 製造業の展望
    • 配布の見通し
    • 小売業者の見通し
    • エンドユーザーの見通し
  • 規制の枠組み
    • 米国の個人用保護具小売市場に対する規制枠組みの影響
  • テクノロジーフレームワーク
    • スマート PPE
  • 全体的なSWOT分析
  • 米国の個人用保護具小売市場-市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会分析
    • 市場課題の分析
  • 業界分析ツール:米国の個人用保護具小売市場
    • ポーターの分析
    • マクロ経済分析
  • 経済メガトレンド分析
  • COVID-19の市場への影響

第4章 米国のPPE小売市場:製品推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年・2030年
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 頭部の保護
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 目の保護
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 顔の保護
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 聴覚の保護
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 防護服
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 呼吸保護
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 保護靴
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 手の保護
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • その他
    • 市場推計・予測、2018年~2030年

第5章 米国のPPE小売市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2023年・2030年
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • オンライン
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • オフライン
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
    • オフライン流通チャネル別、2018年~2030年

第6章 米国のPPE小売市場:最終用途推定・動向分析

  • 最終用途の変動分析と市場シェア、2023年・2030年
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • ヘルスケアのプロ
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 産業労働者
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • DIY
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 建設労働者
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 食品サービス従事者
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 用務員および清掃員
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • 小売店従業員
    • 市場推計・予測、2018年~2030年
  • その他
    • 市場推計・予測、2018年~2030年

第7章 米国のPPE小売市場- 競合分析

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 主要企業/競合の分類
  • 参入企業の概要
  • 財務概要
  • 製品のベンチマーク
  • 企業の市場での位置付け
  • 競合ダッシュボード分析
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
    • 拡張
    • 合併と買収
    • パートナーシップ/コラボレーション
    • 製品の発売

第8章 企業プロファイル

  • Uline
  • Amazon
  • Walmart
  • Walgreens
  • Target
  • Staples(Sycamore Partners)
  • Office Depot(ODP Corporation)
  • Costco Wholesale Corporation
  • Home Depot
  • Lowes
  • AutoZone
  • CVS Health Payor Solutions
図表

List of Tables

  • 1. U.S. PPE Retail Market estimates and forecasts, by product, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 2. U.S. PPE Retail Market estimates and forecasts, by distribution channel, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 3. U.S. PPE Retail Market estimates and forecasts, by end-use, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 5. Company heat map analysis, 2023
  • 6. Key companies undergoing expansion
  • 7. Key companies involved in mergers & acquisition
  • 8. Key companies involved in partnerships/collaborations
  • 9. Key companies involved in product launches

List of Figures

  • 1. Information Procurement
  • 2. Primary Research Pattern
  • 3. Primary Research Product
  • 4. Market Research Approaches - Bottom Up Approach
  • 5. Market Research Approaches - Top Down Approach
  • 6. Market Research Approaches - Combined Approach
  • 7. Market Outlook
  • 8. Segmental Outlook
  • 9. Competitive Insights
  • 10. Market Segmentation & Scope
  • 11. Penetration and Growth Prospect Mapping
  • 12. Industry Value Chain Analysis
  • 13. Market Driver Analysis
  • 14. Market Restraint Analysis
  • 15. U.S. PPE Retail Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030
  • 16. U.S. PPE Retail Market: Distribution Channel Movement Analysis, 2023 & 2030
  • 17. U.S. PPE Retail Market: End-use Movement Analysis, 2023 & 2030
  • 18. Key Company/Competition Categorization
  • 19. Competitive Dashboard Analysis
  • 20. Market Position Analysis
目次
Product Code: GVR-4-68040-154-9

U.S. Personal Protective Equipment Retail Market Growth & Trends:

The U.S. personal protective equipment retail market size is anticipated to reach USD 13.6 billion by 2030, growing at a CAGR of 7.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing importance of safety and security in the workplace has created a sustainable and expanding market for Personal Protective Equipment (PPE), as organizations increasingly prioritize the well-being of their employees. Retailers mainly meet this demand by offering a wide range of PPE products that cater to the evolving safety needs of different industries. This, in turn, is anticipated to boost the U.S. market over the forecast period.

The growing concerns about ensuring employee health and safety, combined with stringent occupational regulations, are likely to drive the market growth over the forecast period. Moreover, the increasing adoption of e-commerce platforms among retailers is anticipated to further drive the growth of the market.

Owing to stringent regulations such as OSHA, ISO, and others, retailers are required to ensure that the PPE products they offer comply with health and safety regulations. As regulations evolve and become more stringent, retailers are driven to stock and sell compliant PPE, leading to a wider range of PPE products in the retail market. Furthermore, stringent PPE regulations can create high entry barriers for new, unregulated PPE retailers, fostering competition among retailers that adhere to the established regulations. This can drive market consolidation and a focus on quality products.

According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, there were 5,190 fatal workplace injuries documented in the country in 2021. The leading causes of these injuries in the construction industry included object strikes, electrocution, and falls. The lack of adequate protective equipment for workers was cited by the bureau as one of the leading causes of the fatal injuries resulting from these accidents. The adoption of stringent regulations, safety guidelines, and use of personal protective equipment has helped avoid such accidents. This adoption of personal protective equipment drives the retail market as more and more employers and organizations are expected to procure personal protective equipment from various retail channels such as online or offline.

The competitive landscape of the U.S. PPE retail industry in 2022 was marked by the presence of key industry leaders with significant influence on the market. These leaders, including Uline, Amazon, Walmart, and Walgreens, held substantial market shares, reflecting their strong market positions. To meet the rising demand from diverse industries, corporations are pursuing business growth through strategies such as mergers and acquisitions, the establishment of new manufacturing facilities, and geographic expansion initiatives. For instance, in February 2023, Target announced a plan for a USD 100 million investment to expand its next-day delivery infrastructure in the U.S. The initiative is expected to add more than six sorting centers to the supply chain of the company. This new investment is anticipated to help Target achieve its future sorting sites' expansion thereby more than 15 facilities to be made operational by the end of 2026.

U.S. Personal Protective Equipment Retail Market Report Highlights:

  • Based on product, the hand protection segment dominated the market in 2023 with a revenue share of 35.0%. Workers are required to wear hand protection equipment to avoid the common hand injuries that take place in metal fabrication plants, food processing units, oil & gas refineries, and construction sites
  • In terms of distribution channel, the offline distribution channel segment held the largest revenue share of 72.2% in the year 2023. The segment is expected to expand owing to the long-term existence of various traditional distribution channels, including discount stores, drug stores, hospital pharmacies, over-the-counter pharmacies, medical supply stores, hardware stores, office supplies, and sporting goods
  • Based on end-use, the healthcare professionals segment held a revenue share of 22.0% in the year 2023. Healthcare professionals use PPE to safeguard themselves and patients from the spread of infections or diseases. PPE used in this area includes items like masks, gloves, gowns, and goggles and is crucial in maintaining a safe healthcare environment
  • In March 2023, Amazon purchased land in the U.S. to develop its warehouses so that it can improve its supply chain robustness by offering merchandise in a short time. The company also announced a plan to expand its logistic network in the U.S. Amazon purchased a plant of Owens Corning for USD 238 million in Santa Clara to strengthen and develop its warehouse network

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Scope & Assumption
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. U.S. PPE Retail Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Market Segmentation & Scope
  • 3.3. Concentration & Growth Prospect Mapping
  • 3.4. Industry Value Chain Analysis
    • 3.4.1. Raw Material Outlook
    • 3.4.2. Manufacturing Outlook
    • 3.4.3. Distribution Outlook
    • 3.4.4. Retailer Outlook
    • 3.4.5. End-users Outlook
  • 3.5. Regulatory Framework
    • 3.5.1. Impact Of The Regulatory Framework On The U.S. PPE Retail Market
  • 3.6. Technology Framework
    • 3.6.1. Smart PPE
  • 3.7. Overall SWOT Analysis
  • 3.8. U.S. PPE Retail Market - Market dynamics
    • 3.8.1. Market Driver Analysis
    • 3.8.2. Market Restraint Analysis
    • 3.8.3. Market Opportunity Analysis
    • 3.8.4. Market Challenges Analysis
  • 3.9. Industry Analysis Tools: U.S. PPE Retail Market
    • 3.9.1. Porter's Analysis
    • 3.9.2. Macroeconomic Analysis
  • 3.10. Economic Mega Trend Analysis
  • 3.11. Impact Of The COVID-19 On The Market

Chapter 4. U.S. PPE Retail Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
    • 4.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.2. Head Protection
    • 4.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.2.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.3. Eye Protection
    • 4.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.3.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.4. Face Protection
    • 4.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.4.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.5. Hearing Protection
    • 4.5.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.5.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.6. Protective Clothing
    • 4.6.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.6.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.7. Respiratory Protection
    • 4.7.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.7.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.8. Protective Footwear
    • 4.8.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.8.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.9. Hand Protection
    • 4.9.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
      • 4.9.1.1. Market estimates and forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 4.10. Others
    • 4.10.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 5. U.S. PPE Retail Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
    • 5.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.2. Online
    • 5.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 5.3. Offline
    • 5.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
    • 5.3.2. Market estimates and forecasts, by offline distribution channel, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. U.S. PPE Retail Market: End-use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. End-use Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
    • 6.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.2. Healthcare Professionals
    • 6.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.3. Industrial Workers
    • 6.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.4. DIY
    • 6.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.5. Construction Workers
    • 6.5.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.6. Food Service Workers
    • 6.6.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.7. Janitorial and Cleaning Staff
    • 6.7.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.8. Retail store Employee
    • 6.8.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)
  • 6.9. Others
    • 6.9.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. U.S. PPE Retail Market - Competitive Analysis

  • 7.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
  • 7.2. Key Company/Competition Categorization
  • 7.3. Participant's Overview
  • 7.4. Financial Overview
  • 7.5. Product Benchmarking
  • 7.6. Company Market Positioning
  • 7.7. Competitive Dashboard Analysis
  • 7.8. Company Heat Map Analysis
  • 7.9. Strategy Mapping
    • 7.9.1. Expansions
    • 7.9.2. Mergers & acquisitions
    • 7.9.3. Partnerships/collaborations
    • 7.9.4. Product launches

Chapter 8. Company Profiles

  • 8.1. Uline
  • 8.2. Amazon
  • 8.3. Walmart
  • 8.4. Walgreens
  • 8.5. Target
  • 8.6. Staples (Sycamore Partners)
  • 8.7. Office Depot (ODP Corporation)
  • 8.8. Costco Wholesale Corporation
  • 8.9. Home Depot
  • 8.10. Lowes
  • 8.11. AutoZone
  • 8.12. CVS Health Payor Solutions