|
市場調査レポート
商品コード
1404661
米国の個人用保護具小売の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、最終用途別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年U.S. Personal Protective Equipment Retail Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Distribution Channel, By End-use, By Country, And Segment Forecasts, 2024 - 2030 |
||||||
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
米国の個人用保護具小売の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、最終用途別、国別、セグメント別予測、2024年~2030年 |
出版日: 2023年11月13日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~10営業日
|
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の個人用保護具小売市場規模は、2024年から2030年にかけてCAGR 7.8%で成長し、2030年までには136億米ドルに達すると予測されています。
職場における安全とセキュリティの重要性の高まりにより、組織が従業員の福利厚生をますます優先するようになり、個人用保護具(PPE)の市場が持続的に拡大しています。小売業者は主に、さまざまな業界の進化する安全ニーズに応える幅広いPPE製品を提供することで、この需要に対応しています。このことが、予測期間中に米国市場を押し上げると予想されています。
従業員の健康と安全の確保に対する関心の高まりと厳しい労働規制が、予測期間中の市場成長を促進するとみられます。さらに、小売業者の間でeコマース・プラットフォームの採用が増加していることも、市場の成長をさらに促進すると予想されます。
OSHA、ISOなどの厳しい規制により、小売業者は提供するPPE製品が安全衛生規制に適合していることを確認する必要があります。規制が進化して厳しくなるにつれて、小売業者は規制に準拠したPPEを在庫して販売するようになり、小売市場におけるPPE製品の品揃えが豊富になります。さらに、厳しいPPE規制は、規制のない新しいPPE小売業者にとって高い参入障壁となり、確立された規制を遵守する小売業者間の競争を助長します。これにより、市場の統合が進み、高品質な製品に注目が集まることになります。
米国労働統計局によると、2021年に国内で記録された死亡労働災害は5,190件でした。建設業界におけるこれらの負傷の主な原因は、物体の衝突、感電、落下などです。同局は、これらの事故による死亡の主な原因のひとつとして、労働者に適切な保護具がないことを挙げています。厳しい規制、安全ガイドラインの採用、個人用保護具の使用が、こうした事故の回避に役立っています。このような個人用保護具の採用により、オンラインやオフラインなど様々な小売チャネルから個人用保護具を調達する雇用主や組織が増えると予想され、小売市場を牽引しています。
2022年の米国PPE小売業界の競合情勢は、市場に大きな影響力を持つ主要な業界リーダーの存在が際立っていました。Uline、Amazon、Walmart、Walgreensを含むこれらのリーダーは、その強力な市場ポジションを反映して、かなりの市場シェアを握っています。多様な業界からの需要の高まりに対応するため、企業はM&A、製造施設の新設、地理的拡大構想などの戦略を通じて事業の成長を追求しています。例えば、Targetは2023年2月、米国の翌日配達インフラを拡大するために1億米ドルを投資する計画を発表しました。この新たな投資により、Targetは将来的に仕分け拠点を拡大し、2026年末までに15以上の施設を稼働させる予定です。
The U.S. personal protective equipment retail market size is anticipated to reach USD 13.6 billion by 2030, growing at a CAGR of 7.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The growing importance of safety and security in the workplace has created a sustainable and expanding market for Personal Protective Equipment (PPE), as organizations increasingly prioritize the well-being of their employees. Retailers mainly meet this demand by offering a wide range of PPE products that cater to the evolving safety needs of different industries. This, in turn, is anticipated to boost the U.S. market over the forecast period.
The growing concerns about ensuring employee health and safety, combined with stringent occupational regulations, are likely to drive the market growth over the forecast period. Moreover, the increasing adoption of e-commerce platforms among retailers is anticipated to further drive the growth of the market.
Owing to stringent regulations such as OSHA, ISO, and others, retailers are required to ensure that the PPE products they offer comply with health and safety regulations. As regulations evolve and become more stringent, retailers are driven to stock and sell compliant PPE, leading to a wider range of PPE products in the retail market. Furthermore, stringent PPE regulations can create high entry barriers for new, unregulated PPE retailers, fostering competition among retailers that adhere to the established regulations. This can drive market consolidation and a focus on quality products.
According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, there were 5,190 fatal workplace injuries documented in the country in 2021. The leading causes of these injuries in the construction industry included object strikes, electrocution, and falls. The lack of adequate protective equipment for workers was cited by the bureau as one of the leading causes of the fatal injuries resulting from these accidents. The adoption of stringent regulations, safety guidelines, and use of personal protective equipment has helped avoid such accidents. This adoption of personal protective equipment drives the retail market as more and more employers and organizations are expected to procure personal protective equipment from various retail channels such as online or offline.
The competitive landscape of the U.S. PPE retail industry in 2022 was marked by the presence of key industry leaders with significant influence on the market. These leaders, including Uline, Amazon, Walmart, and Walgreens, held substantial market shares, reflecting their strong market positions. To meet the rising demand from diverse industries, corporations are pursuing business growth through strategies such as mergers and acquisitions, the establishment of new manufacturing facilities, and geographic expansion initiatives. For instance, in February 2023, Target announced a plan for a USD 100 million investment to expand its next-day delivery infrastructure in the U.S. The initiative is expected to add more than six sorting centers to the supply chain of the company. This new investment is anticipated to help Target achieve its future sorting sites' expansion thereby more than 15 facilities to be made operational by the end of 2026.