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市場調査レポート
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1268869

米国の後払い決済(BNPL:Buy Now Pay Later)市場規模、シェア、動向分析レポート、チャネル別(オンライン、POS)、企業規模別、最終用途別(小売、ヘルスケア、レジャー・エンターテインメント)、セグメント別予測、2023年~2030年

U.S. Buy Now Pay Later Market Size, Share & Trends Analysis Report By Channel (Online, POS), By Enterprise Size, By End-use (Retail, Healthcare, Leisure & Entertainment), And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 90 Pages | 納期: 2~10営業日

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米国の後払い決済(BNPL:Buy Now Pay Later)市場規模、シェア、動向分析レポート、チャネル別(オンライン、POS)、企業規模別、最終用途別(小売、ヘルスケア、レジャー・エンターテインメント)、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2023年04月20日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国の後払い決済(BNPL:Buy Now Pay Later)市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の後払い決済(BNPL)市場規模は、2023年から2030年にかけて24.3%のCAGRで成長し、2030年までに92億米ドルに達すると予測されています。

データと分析ツールの利用可能性が高まっていることが、市場成長を促進する主要因の1つです。後払い決済(BNPL)プロバイダーは、データを活用して顧客をより深く理解し、ニーズに合わせて提供物を調整することができます。

また、分析ツールの利用により、BNPLプロバイダーはより効果的にリスクを管理し、債務不履行の可能性を低減し、市場の成長を促進することができます。これにより、顧客によりパーソナライズされた合理的な体験を提供することで、米国における後払い決済(BNPL)の市場規模を拡大することができました。例えば、若い消費者がより短い返済期間や低い手数料を好む可能性があることを理解することで、BNPLプロバイダーはそれらのニーズをより満たすように商品を調整することができます。

2023年2月、世界の支払受付ソリューションプロバイダーのIngenicoと、既存の消費者信用を利用するホワイトラベルの割賦プラットフォームであるSplititがパートナーシップを締結しました。このパートナーシップは、物理的なチェックアウト体験において、無金利でワンタッチでBNPL機能を実現することを目的としています。SplititのInstallments-as-a-ServiceソリューションとIngenicoのクラウドベースのPayments-Platform-as-a-Service(PPaaS)を活用することでこれを実現する予定です。

COVID-19の流行がもたらした経済の不確実性は、多くの消費者の支出をより慎重にさせ、予算や資金計画を立てることができる決済ソリューションへの需要の高まりにつながりました。また、パンデミックによって消費者の行動も変化し、直接買い物をするのではなく、オンラインで買い物をする人が増えました。この点、BNPLサービスは、消費者が購入費用を長期にわたって分散させることができるため、財務管理がしやすくなり、米国のBNPL市場を牽引しています。

米国後払い決済(BNPL)市場レポートハイライト:

  • POS分野は、予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想されています。成長の要因は、顧客体験の向上と顧客ロイヤルティの醸成のために、多くの企業がPOS別後払い決済(BNPL)の資金調達手段の提供に注力していることにあります。
  • 2022年の市場は、大企業セグメントが支配的でした。大規模企業別BNPL決済ソリューションの採用は、高額商品を購入する際に便利で費用対効果の高い決済オプションを顧客に提供することから、急速に増加しています。BNPLの利便性が増すことで、顧客はより多くの商品を購入するようになり、企業の売上増につながります。
  • ヘルスケア分野は、予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想されています。BNPLの支払い方法は、業界ではクレジットカードに代わる摩擦の少ない方法として人気を博しています。また、クレジットカードにつきもの高額な複利や不明瞭な手数料を避けることができるため、顧客はBNPL決済に傾倒しています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 調査手法
  • 調査の仮定
  • データソースのリスト
    • 二次情報
    • 一次情報

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • セグメントのスナップショット
  • 競合情勢のスナップショット

第3章 市場変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 米国の後払い決済(BNPL)市場、バリューチェーン分析
  • 米国の後払い決済市場力学
    • 市場促進要因の分析
      • インターネットユーザーの増加
      • BNPLプラットフォーム別顧客と販売者の両方に提供されるメリット
    • 市場の抑制要因/課題の分析
      • 債務不履行とその後の延滞料金に対する懸念
    • 市場機会分析
      • 小売販売時点管理の拡大
  • 米国の後払い決済(BNPL)市場- ポーターのファイブフォース分析
  • 米国の後払い決済市場-PESTEL分析
  • COVID-19)の米国市場への影響後払い決済(BNPL)市場

第4章 米国の後払い決済(BNPL)市場:チャネル推定・動向分析

  • チャネル変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • チャンネル別
    • オンライン
    • POS

第5章 米国の後払い決済(BNPL)市場:企業規模の推定・動向分析

  • 企業規模の変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 企業規模別
    • 大企業
    • 中小企業

第6章 米国の後払い決済(BNPL)市場:最終用途の推定・動向分析

  • 最終用途の変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 最終用途別
    • 小売り
      • 家電
      • ファッションと衣服
      • その他
    • ヘルスケア
    • レジャー&エンターテイメント
    • 自動車
    • その他

第7章 競合情勢

  • 会社の分類
  • 参加者の概要
    • Afterpay US Services, LLC
    • PayPal Holdings, Inc.
    • Affirm, Inc.
    • Splitit
    • Sezzle
    • Perpay, Inc.
    • Uplift, Inc.
    • Amazon
    • Quadpay, Inc.
    • Klarna, Inc.
  • 財務実績
  • 製品のベンチマーク
  • 企業の市場での位置づけ
  • 企業の市場シェア分析、2022年
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略的マッピング
    • 拡張
    • 取得
    • コラボレーション
    • 製品/サービスの開始
    • パートナーシップ
    • その他
図表

List of Tables

  • Table 1. U.S. Buy Now Pay Later Market, by Channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 2. U.S. Buy Now Pay Later Market, by Enterprise Size, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 3. U.S. Buy Now Pay Later Market, by End-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 4. Company Market Share, 2022
  • Table 5. Company Heat Map Analysis
  • Table 6. Key companies undergoing expansion
  • Table 7. Key companies undergoing collaborations
  • Table 8. Key companies undergoing new product launch
  • Table 9. Key companies undergoing mergers & acquisitions
  • Table 10. Key companies undergoing other strategies

List of Figures

  • Fig. 1. U.S. buy now pay later market segmentation
  • Fig. 2. Information procurement
  • Fig. 3. Data analysis models
  • Fig. 4. Market formulation and validation
  • Fig. 5. Data validating & publishing
  • Fig. 6. Market snapshot
  • Fig. 7. Segment snapshot
  • Fig. 8. Competitive landscape snapshot
  • Fig. 9. Parent Market Value, 2022 (USD Million)
  • Fig. 10. U.S. buy now pay later market - Industry value chain analysis
  • Fig. 11. U.S. buy now pay later market dynamics
  • Fig. 12. U.S. buy now pay later market: Porters's analysis
  • Fig. 13. U.S. buy now pay later market: PESTEL analysis
  • Fig. 14. U.S. buy now pay later market, by channel: key takeaways
  • Fig. 15. U.S. buy now pay later market, by channel: market share, 2022 & 2030
  • Fig. 16. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by online, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 17. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by POS, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 18. U.S. buy now pay later market, by enterprise size: key takeaways
  • Fig. 19. U.S. buy now pay later market, by enterprise size: market share, 2022 & 2030
  • Fig. 20. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by large enterprises, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by small & medium enterprises, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22. U.S. buy now pay later market, by end-use: key takeaways
  • Fig. 23. U.S. buy now pay later market, by end-use: market share, 2022 & 2030
  • Fig. 24. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by retail, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 25. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by consumer electronics, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by fashion & garment, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 27. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by others, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 28. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by healthcare, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 29. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by leisure & entertainment, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 30. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by automotive, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 31. U.S. buy now pay later market estimates & forecasts, by others, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 32. Key company categorization
  • Fig. 33. Company market positioning
  • Fig. 34. Company market share analysis, 2022
  • Fig. 35. Strategic framework
目次
Product Code: GVR-4-68040-058-8

U.S. Buy Now Pay Later Market Growth & Trends:

The U.S. buy now pay later market size is expected to reach USD 9.20 billion by 2030, growing at a CAGR of 24.3% from 2023 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing availability of data and analytics tools is one of the primary factors driving the market growth. Buy now pay later (BNPL) providers can leverage data to understand their customers better and tailor their offerings to meet their needs.

In addition, the use of analytics tools has helped BNPL providers to manage risk more effectively, reducing the likelihood of default and driving growth in the market. This has helped to increase the buy now pay later market size in the U.S. by providing a more personalized and streamlined experience for customers. For example, by understanding that younger consumers may prefer shorter repayment periods or lower fees, BNPL providers can adjust their products to meet those needs better.

In February 2023, global payment acceptance solutions provider Ingenico and Splitit, the white-label installment platform that uses existing consumer credit, formed a partnership. The partnership aimed at enabling no-interest, one-touch BNPL capability at the physical checkout experience. They plan to achieve this by leveraging Splitit's Installments-as-a-Service solution and Ingenico's cloud-based Payments-Platform-as-a-Service (PPaaS).

The economic uncertainties brought about by the COVID-19 pandemic have made many consumers more cautious about their spending, leading to an increased demand for payment solutions that allow for budgeting and financial planning. The pandemic has also led to changes in consumer behavior, with more people shopping online instead of in person. BNPL services have been particularly useful in this regard as they allow consumers to spread the cost of their purchases over time, making it easier to manage their finances, thereby driving the U.S. BNPL market.

U.S. Buy Now Pay Later Market Report Highlights:

  • The POS segment is expected to grow at a significant CAGR over the forecast period. The contributing factor to the growth is to improve customer experience and foster customer loyalty, numerous businesses are concentrating on offering point-of-sale buy now pay later financing alternatives
  • The large enterprises segment dominated the market in 2022. The adoption of BNPL payment solutions by large-scale enterprises is increasing rapidly as they provide customers with a convenient and cost-effective payment option for buying high-value items. With the added convenience of BNPL, customers are encouraged to purchase more products, leading to increased sales for the enterprises
  • The healthcare segment is expected to grow at a significant CAGR over the forecast period. BNPL payment methods are gaining popularity as a low-friction alternative to credit cards in the industry. Customers are also inclined towards BNPL payments as they avoid the costly compounding interest and obscure fees that come with credit cards

Table of Contents

Chapter 1 Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definitions
  • 1.3. Research Methodology
  • 1.4. Research Assumptions
  • 1.5. List of Data Sources
    • 1.5.1. Secondary Sources
    • 1.5.2. Primary Sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3 Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. U.S. Buy Now Pay Later Market Value Chain Analysis
  • 3.3. U.S. Buy Now Pay Later Market Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
      • 3.3.1.1. Increasing number of internet users
      • 3.3.1.2. Benefits offered by BNPL platforms to both customers and merchants
    • 3.3.2. Market Restraint/Challenge Analysis
      • 3.3.2.1. Concerns over defaults and subsequent late fees
    • 3.3.3. Market Opportunity Analysis
      • 3.3.3.1. Growing retail point of sales
  • 3.4. U.S. Buy Now Pay Later Market - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. U.S. Buy Now Pay Later Market - PESTEL Analysis
  • 3.6. Impact of COVID-19 on the U.S. Buy Now Pay Later Market

Chapter 4 U.S. Buy Now Pay Later Market: Channel Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 4.2. U.S. Buy Now Pay Later Market Estimates & Forecast, By Channel
    • 4.2.1. Online
    • 4.2.2. POS

Chapter 5 U.S. Buy Now Pay Later Market: Enterprise Size Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Enterprise Size Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. U.S. Buy Now Pay Later Market Estimates & Forecast, By Enterprise Size
    • 5.2.1. Large Enterprises
    • 5.2.2. Small & Medium Enterprises

Chapter 6 U.S. Buy Now Pay Later Market: End-use Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. End-use Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. U.S. Buy Now Pay Later Market Estimates & Forecast, By End-use
    • 6.2.1. Retail
      • 6.2.1.1. Consumer Electronics
      • 6.2.1.2. Fashion & Garment
      • 6.2.1.3. Others
    • 6.2.2. Healthcare
    • 6.2.3. Leisure & Entertainment
    • 6.2.4. Automotive
    • 6.2.5. Others

Chapter 7 Competitive Landscape

  • 7.1. Company Categorization
  • 7.2. Participant's Overview
    • 7.2.1. Afterpay US Services, LLC
    • 7.2.2. PayPal Holdings, Inc.
    • 7.2.3. Affirm, Inc.
    • 7.2.4. Splitit
    • 7.2.5. Sezzle
    • 7.2.6. Perpay, Inc.
    • 7.2.7. Uplift, Inc.
    • 7.2.8. Amazon
    • 7.2.9. Quadpay, Inc.
    • 7.2.10. Klarna, Inc.
  • 7.3. Financial Performance
  • 7.4. Product Benchmarking
  • 7.5. Company Market Positioning
  • 7.6. Company Market Share Analysis, 2022
  • 7.7. Company Heat Map Analysis
  • 7.8. Strategic Mapping
    • 7.8.1. Expansion
    • 7.8.2. Acquisition
    • 7.8.3. Collaborations
    • 7.8.4. Product/service launch
    • 7.8.5. Partnerships
    • 7.8.6. Others