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市場調査レポート
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1268827

米国の男性用金属製結婚指輪の市場規模、シェア、動向分析レポート、素材別(ゴールド、プラチナ、ダイヤモンド、シルバー、チタン)、組成別(男性、女性)、流通チャネル別、セグメント別予測、2023~2030年

U.S. Men's Metal Wedding Bands Market Size, Share & Trends Analysis Report By Material (Gold, Platinum, Diamond, Silver, Titanium), By Composition (Men, Women), By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 68 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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米国の男性用金属製結婚指輪の市場規模、シェア、動向分析レポート、素材別(ゴールド、プラチナ、ダイヤモンド、シルバー、チタン)、組成別(男性、女性)、流通チャネル別、セグメント別予測、2023~2030年
出版日: 2023年04月17日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 68 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

米国の男性用金属製結婚指輪市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、米国の男性用金属製結婚指輪の市場規模は、2023年から2030年にかけてCAGR4.1%で拡大し、2030年には14億4,000万米ドルに達すると予測されています。

米国では、プロポーズや結婚するカップルの数が増加しており、米国の男性用金属製結婚指輪市場に好影響を及ぼしています。Wedding Reportが発表したレポートによると、米国は2022年に他の年と比較してより多くの結婚式が行われることになります。この2年間に多くの人が結婚式の日程を変更したため、2022年には250万組の結婚式が行われると予測されています。

COVID-19の流行により、カップルは内輪での結婚式を余儀なくされ、中には全く結婚式を挙げられない人もいました。しかし、規制が緩和されてからは、結婚式にかかる平均費用はパンデミック前の水準に達しています。2022年は、結婚するカップルが多く、結婚式に関連する活動やウェディングジュエリーに多くの費用をかける可能性があります。したがって、結婚式とジュエリーへの支出の増加が、米国における男性用金属製結婚指輪市場の需要と促進要因になっています。

米国の男性用金属製結婚指輪は、素材別に、ゴールド、プラチナ、ダイヤモンド、シルバー、チタン、コバルト、タングステン、その他に分類されます。さらに、ゴールドは時代を超越し、高級感を連想させるため、この素材が米国市場をリードすると予想されています。しかし、耐久性や耐摩耗性などの特徴から、タングステンやプラチナなどの金属も長年にわたって人気を博しています。

米国の男性用金属製結婚指輪市場レポートハイライト:

  • 素材別では、ゴールドが市場をリードし、2022年の総収入の30.1%のシェアを占めました。2021年のRingspoによる婚約指輪の世論調査によると、米国ではホワイトゴールドが結婚指輪に最も人気があり、60%以上の回答者が指輪にホワイトゴールドを選択しました。
  • 100%貴金属セグメントは、2022年に売上高で53.6%の最大シェアを占めました。米国では、金、銀、プラチナなどの100%貴金属の売上が増加しています。
  • また、婚約指輪の人気は、LGBTQ+コミュニティでも弾みがついています。例えば、2019年にエラジェムが行った市場調査別と、参加した同性カップルの9割が婚約指輪の着用を希望していると述べています。
  • また、男女ともに40%がダイヤモンドの婚約指輪を希望していると回答しています。一方、調査対象の男性の30%はバンドだけの装着を希望し、女性の30%はダイヤモンド以外の宝石を希望していました。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場の形成とデータの視覚化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • セグメント別の見通し

第3章 米国の男性用金属製結婚指輪市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
  • 業界のバリューチェーン分析
    • 原材料の見通し
    • 製造と技術の展望
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因の分析
    • 市場抑制要因分析
    • 市場機会
    • 市場の課題
  • 業界分析- ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 米国の男性用金属製結婚指輪市場:消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購買行動に影響を与える要因
  • 消費者向けサービスの導入動向
  • 主な観察と調査結果

第5章 米国の男性用金属製結婚指輪市場:素材の推定・動向分析

  • 物質変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 白金
  • チタン
  • コバルト
  • タングステン
  • その他

第6章 米国の男性用金属製結婚指輪市場:組成推定・動向分析

  • 組成変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 男性
  • 女性

第7章 米国の男性用金属製結婚指輪市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 100%貴金属
  • 100%非貴金属
  • 貴金属と非貴金属の組み合わせ

第8章 競合分析

  • 主要市場参入企業別最近の動向と影響分析
  • 会社の分類
  • 参加者の概要
  • 財務実績
  • 製品のベンチマーク
  • 企業の市場シェア分析、2022年(%)
  • 企業ヒートマップ分析
  • 戦略マッピング
  • このセクションで分析される主要企業のリストは次のとおりです
    • Frederick Goldman, Inc.
    • Moses Jewelers
    • Novell Design Studio
    • Benchmark Rings
    • Guertin Brothers
    • Avant Garde Jewelers
    • Absolute Titanium Designs
    • Cascadia Design Studio
    • Jewelry by Johan
    • STAGHEAD DESIGNS
図表

List of Tables

  • 1. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecast, by type (USD Million)
  • 2. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecast, by service provider (USD Million)
  • 3. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 4. Company market share, 2022 (Value % Share)

List of Figures

  • 1. U.S. men's metal wedding bands market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Market Snapshot
  • 7. Segment Snapshot
  • 8. Competitive Landscape Snapshot
  • 9. U.S. men's metal wedding bands market - Industry value chain analysis
  • 10. U.S. men's metal wedding bands market dynamics
  • 11. U.S. men's metal wedding bands market: PORTER's analysis
  • 12. Factors affecting buying decision
  • 13. U.S. men's metal wedding bands market, by material: Key takeaways
  • 14. U.S. men's metal wedding bands market, by material: Market share, 2022 & 2030
  • 15. U.S. men's gold metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 16. U.S. men's platinum metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 17. U.S. men's diamond metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 18. U.S. men's silver metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 19. U.S. men's titanium metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 20. U.S. men's cobalt metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 21. U.S. men's tungsten metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 22. U.S. men's other metal wedding bands market estimates & forecasts, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 23. U.S. men's metal wedding bands market, by composition: Key takeaways
  • 24. U.S. men's metal wedding bands market, by composition: Market share, 2022 & 2030
  • 25. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, by 100% precious metal, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 26. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, by 100% Non-precious Metal, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 27. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, by combination of precious & non-precious metals, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 28. U.S. men's metal wedding bands market, by distribution channel: Key takeaways
  • 29. U.S. men's metal wedding bands market, by distribution channel: Market share, 2022 & 2030
  • 30. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, through national retail chains, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 31. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, through independent brick & mortar retail jewelry stores, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 32. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, through branded e-commerce marketers of non-precious men's metal wedding bands, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 33. U.S. men's metal wedding bands market estimates & forecasts, through non-branded websites, 2017 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68040-055-4

U.S. Men's Metal Wedding Bands Market Growth & Trends:

The U.S. men's metal wedding bands market size is anticipated to reach USD 1.44 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 4.1% from 2023 to 2030. A rise in the number of proposals and couples getting married in the country has had a positive effect on the U.S. men's metal wedding bands market. The U.S. will witness more weddings in 2022 in comparison to any other year according to a report published by Wedding Report. The report estimated that 2.5 million weddings are predicted to happen in 2022 since many individuals rescheduled their wedding dates in the last two years.

The COVID-19 pandemic forced couples to have intimate wedding events while some were not able to have a wedding at all. However, since the easing of restrictions, the average costs incurred on weddings have reached the pre-pandemic levels. In 2022, a large number of couples are getting married and are likely to spend more on their wedding-related activities and wedding jewelry. Thus, increased expenditure on weddings and jewelry acts as a demand-driving factor for the men's metal wedding band market in the U.S

Based on material, the U.S. men's metal wedding band can be segmented into gold, platinum, diamond, silver, titanium, cobalt, tungsten, and others. Gold is considered the most popular metal for men's wedding bands in the U.S. Additionally, gold is considered timeless and is associated with luxury, due to which this material segment is expected to lead the U.S. market. However, due to distinctive characteristics like durability and wear resistance, metals like tungsten and platinum have also gained popularity over the years.

U.S. Men's Metal Wedding Bands Market Report Highlights:

  • By material, gold led the market and accounted for a 30.1% share of the total revenue in 2022. According to an engagement ring poll by Ringspo in 2021, white gold was the most popular option for wedding rings/bands, with more than 60% of respondents choosing it for their ring/band in the U.S.
  • 100% Precious Metal segment accounted for the largest share of 53.6% in 2022, in terms of revenue. Sales of 100% precious metals such as gold, silver, and platinum have increased in the U.S.
  • The popularity of engagement rings has also gained impetus in the LGBTQ+ community. For instance, according to a market survey, by EraGem in 2019, stated that 90% of the same-sex couples who participated desired to wear an engagement ring
  • 40% of both men and women stated that they desired a diamond engagement ring. Meanwhile, 30% of males surveyed preferred to wear just a band, while 30% of women preferred a gemstone other than a diamond

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook

Chapter 3. U.S. Men's Metal Wedding Bands Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Raw Material Outlook
    • 3.2.2. Manufacturing and Technology Outlook
    • 3.2.3. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Market Opportunities
    • 3.3.4. Market Challenges
  • 3.4. Industry Analysis - Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. U.S. Men's Metal Wedding Bands Market: Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Behavior
  • 4.4. Consumer Service Adoption Trends
  • 4.5. Key Observations & Findings

Chapter 5. U.S. Men's Metal Wedding Bands Market: Material Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Material Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Gold
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Platinum
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.4. Silver
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.5. Titanium
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.6. Cobalt
    • 5.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.7. Tungsten
    • 5.7.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.8. Others
    • 5.8.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. U.S. Men's Metal Wedding Bands Market: Composition Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Composition Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Men
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Women
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. U.S. Men's Metal Wedding Bands Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. 100% Precious Metal
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. 100% Non-precious Metal
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Combination of Precious & Non-precious Metals
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Participant's Overview
  • 8.4. Financial Performance
  • 8.5. Product Benchmarking
  • 8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (%)
  • 8.7. Company Heat Map Analysis
  • 8.8. Strategy Mapping
  • 8.9. List of key companies analyzed in this section include:
    • 8.9.1. Frederick Goldman, Inc.
    • 8.9.2. Moses Jewelers
    • 8.9.3. Novell Design Studio
    • 8.9.4. Benchmark Rings
    • 8.9.5. Guertin Brothers
    • 8.9.6. Avant Garde Jewelers
    • 8.9.7. Absolute Titanium Designs
    • 8.9.8. Cascadia Design Studio
    • 8.9.9. Jewelry by Johan
    • 8.9.10. STAGHEAD DESIGNS