市場調査レポート
商品コード
1224628
デジタルフロントドアの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:インターフェース(ウェブ、モバイル)別、エンドユーザー(プロバイダー、ペイヤー)別、セグメント別予測、2023年~2030年U.S. Digital Front Door Market Size, Share & Trends Analysis Report By Interface (Web, Mobile), By End-use (Providers, Payers), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 |
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デジタルフロントドアの米国市場規模、シェア、動向分析レポート:インターフェース(ウェブ、モバイル)別、エンドユーザー(プロバイダー、ペイヤー)別、セグメント別予測、2023年~2030年 |
出版日: 2023年01月19日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~10営業日
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米国のデジタルフロントドア市場の成長と動向
米国のデジタルフロントドアの市場規模は、2030年には16億5,000万米ドルに達する見込みであることが、Grand View Research, Inc.の最新レポートにより明らかになっています。同市場は2023年から2030年にかけてCAGR14.91%で拡大すると予測されています。患者の登録から臨床ケア、最終的な請求書の支払いに至るまで、ヘルスケアはよりデジタルで合理的な体験へと移行しつつあります。多くの企業は、臨床医と顧客のエンゲージメントを向上させるために、手作業による後戻りできないプロセスからデジタルインタラクションへの切り替えに苦労しています。
遠隔医療に対する需要の高まりは、市場の主要な促進要因となっています。COVID-19の大流行が遠隔診療の必要性に影響を与えた結果、医療システムのさまざまなデジタル資産の重要性も浮き彫りになってきました。COVID-19のパンデミック、特に2021年末から2022年初めにかけてのオミクロン版の急増により、全国の病院やその他の医療機関は適切な人員配置を維持するために奮闘しています。安全な人員配置を維持し、必要なサービスを提供する能力は、人件費の上昇やヘルスケア従業員の精神的なストレスによって頻繁に制約を受けてきました。このような状況により、医療機関は最も効果的な医療サービスの提供を再考する必要に迫られています。
あらゆるヘルスケアビジネスにおいて、医療や臨床試験の状況の変化に伴い、従来のデータフローに混乱が生じつつあります。現在、患者は遠隔医療やバーチャルケアなど、治療を受けるための選択肢を以前より多く持つようになりました。患者中心主義は、今やヘルスケア・エコシステム全体の最前線と中心となっています。こうして、市場の成長を支えています。
ヘルスケア分野の組織は、より強力な統合ヘルスケア提供システムを構築するために、大規模な合併を進めています。プロバイダーネットワークとマネージドケア組織が合併し、消費者の数が減少しているため、製品・サービスを提供する市場関係者の間で激しい競争が繰り広げられています。その結果、これらのプロバイダーは市場での地位を利用して、製品やサービスの価格を値切ろうとする可能性があります。
さらに、統合された医療提供システムによる管理・請求サービスの統合は、製品需要の減少につながる可能性があります。そのため、統合された医療提供システムは、新たに買収した医師診療所に対して、すでに大企業で使用されている製品・サービスに置き換えるように仕向ける可能性もあります。
米国デジタル・フロント・ドア市場のレポートハイライト
インターネット利用率の高さ、スマートフォン、モバイルアプリの採用により、2022年にはモバイルセグメントがインターフェースベースで56%超の大幅シェアを占める。
プロバイダーセグメントは、2022年に51%超の市場シェアを占めました。プロバイダーは、主要な患者数に対応しており、一般的な健康問題から専門的な健康問題まで、相談のための主要な治療ラインでもある
予測期間中、ペイヤーセグメントは2番目に大きな市場を占めました。これは、幅広い採用を促し、価値に基づくケアの提供を促進する顧客および患者との対話プログラムの利用が増加していることに起因しています。
この市場では、より高い市場シェアを獲得するために、パートナーシップやコラボレーションがますます増えています。また、市場プレイヤーは、市場での地位を強化するためにM&Aを行っています。
The U.S. digital front door market size is expected to reach USD 1.65 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 14.91% from 2023 to 2030. From patient registration to clinical care and final bill payment, healthcare is transitioning to a more digital, streamlined experience. Many organizations have had trouble making the switch from manual, retrospective processes to digital interactions to improve clinician and customer engagement.
Growing demand for telehealth is a major market driver. The significance of the various digital assets of health systems also came into light as a result of the COVID-19 pandemic's impact on the need for teleconsultations. Hospitals and other healthcare institutions across the nation have battled to retain appropriate staffing as a result of the COVID-19 pandemic, particularly as the omicron version surged toward the end of 2021 and the beginning of 2022. The ability to maintain safe staffing levels and deliver essential services has frequently been constrained by rising labor expenses and the stress on healthcare employees' mental health. These dynamics have caused providers to reconsider the most effective delivery of healthcare services.
Every healthcare business is seeing disruptions to traditional data flows as the healthcare and clinical trial landscape changes. Nowadays, patients have more options than ever before for receiving treatment, such as telemedicine and virtual care. Patient-centricity is now front and center across the healthcare ecosystem. Thus, supporting market growth.
Organizations in the healthcare sector are merging in significant masses to build more powerful integrated healthcare delivery systems. There is intense competition among market players to provide products and services as provider networks and managed care organizations merge, reducing the number of consumers. As a result, these providers could try to bargain down the price of the products and services using their market position.
Additionally, the integration of administration and billing services through integrated delivery systems may result in a decline in product demand. Thus, such consolidation may also lead to integrated delivery systems making newly acquired physician practices to replace the products and services with those already in use in the larger enterprise.