表紙:米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模、シェア&動向分析レポート製品タイプ別(クリーム、ジェル、美容液)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、セグメント別予測、2023年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1178585

米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模、シェア&動向分析レポート製品タイプ別(クリーム、ジェル、美容液)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、セグメント別予測、2023年~2030年

U.S. Post Laser Recovery Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product Type (Cream, Gel, Serum), By Distribution Channel (Online, Offline), And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 74 Pages | 納期: 2~10営業日

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米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模、シェア&動向分析レポート製品タイプ別(クリーム、ジェル、美容液)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2022年12月08日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 74 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

米国のレーザー治療後の回復用製品市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模は2030年までに2億9300万米ドルに達し、予測期間中にCAGR 9.9%を記録すると予測されています。レーザー治療後の回復用製品は、美容施術を受けた後の皮膚の回復を促進するのに役立つ。

レーザー後の回復製品は、切除型および非切除型レーザー施術後の不快な副作用を和らげるために設計されています。各製品は、長期的な炎症を防ぎ、痛み、かゆみ、不快感を最小限に抑えることができるように設計されています。皮膚疾患の蔓延は、レーザー治療の需要増につながる重要な要因であり、それがレーザー治療後の回復用製品市場の成長を促進しています。

免疫抑制者は、健康な人よりも皮膚疾患を発症しやすく、細菌、真菌、その他の疾患の原因となる生物に感染しやすいからです。さらに、交通事故や火傷の件数が増加していることも、市場成長の原動力になると予想されます。WHOによると、毎年約1,000万人が交通事故による障害や負傷を負っており、その結果、傷跡が残ることが多く、外科的治療が必要とされています。

レーザー治療後の回復用製品の市場は、COVID-19の発生によって深刻な影響を受けています。エステティック業界は、2020年の第1四半期と第2四半期にCOVID-19の大流行による大きな挫折を目の当たりにしました。ロックダウンは、美容ニーズのための処置が医学的に必要でないため、様々な国の美容サロン、メッドスパ、皮膚科クリニック、小売店の閉鎖を引き起こしました。また、世界各地で病院の経営者や政府関係者が医療スタッフに緊急でない予約の延期を要請しました。また、2020年第1四半期には、世界各地でロックダウンが発生し、多くの小売業が閉店しました。その結果、実店舗の売上が影響を受けました。

米国のレーザー治療後の回復用製品市場のレポートハイライト

製品別では、肌の回復のために日焼け止めや保湿剤がより推奨されるため、2022年にはクリームセグメントが市場を独占しました。エステティシャンがセラミドクリームを使用することにより、レーザー治療後に弱くなった肌のバリア機能を回復させ、また肌の回復を早めるために肌の再生を助けると言われています。

流通チャネルに基づくと、オフラインチャネルが2022年の市場を独占しています。これは、快適さを評価し、臨床ニーズに最適なものを見つけることを信じているため、多数の患者が依然としてレーザー治療後の回復製品のオフライン流通を選択しているという事実によるものです。しかし、オンライン・セグメントは予測期間中に大きな成長率を示すと思われます。

主な市場参加者は、NeoGenesis、CALECIM Clinic、LA CLINICA、Synergie Skin、RAI Aesthetics、Bynacht、Koru Pharma、Elixir Cosmeceuticals、OxygenCeuticals、Gio Pelle、その他です。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
    • 製品タイプ
    • 流通経路
  • 調査手法
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • Gvrの内部データベース
    • 二次情報
    • 1次調査
    • 1次調査の詳細
  • 情報またはデータ分析
    • データ分析モデル
  • 市場の策定と検証
  • モデルの詳細
    • コモディティフロー分析(モデル1)
  • 二次情報のリスト
  • 一次情報のリスト
  • 略語一覧
  • 目的

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のスナップショット
  • セグメントのスナップショット
  • 競合情勢のスナップショット

第3章 米国のレーザー治療後の回復用製品市場:変数、動向、および範囲

  • 市場系列の見通し
    • 親市場の見通し
  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
      • 皮膚疾患の発生率と有病率の上昇
      • 技術の進歩
      • 美意識の高まり
    • 市場抑制要因分析
      • 償還範囲の欠如
      • 厳格な規制の枠組み
      • レーザー装置と手術の高価格
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • ポーターのファイブフォース分析
  • PESTEL分析
  • COVID-19がレーザーリサーフェシング治療市場に与える影響
  • 比較分析
  • レーザー技術の種類に関する定性分析
    • 奪格
    • 非切除
    • その他の治療
      • 皮膚剥離
      • ケミカルピーリング
      • エネルギーに基づく治療

第4章 米国のレーザー治療後の回復用製品市場:製品タイプセグメント分析

  • 米国のレーザー治療後の回復用製品:製品タイプの市場シェア分析、2022年および2030年
    • クリーム
    • ゲル
    • 血清
    • その他

第5章 米国のレーザー治療後の回復用製品市場:流通チャネルセグメント分析

  • 米国のレーザー治療後の回復用製品:流通チャネルの市場シェア分析、2022年および2030年
    • オンライン
    • オフライン

第6章 競合分析

  • 企業プロファイル
    • NEOGENESIS, INC.
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • DENSTPLY SIRONA
      • カレシムクリニック
      • 製品のベンチマーク
    • PERSONAL CARE INNOVATIONS PTY LTD.(LA CLINICA)
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • SYNERGIE SKIN
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • BYNACHT GMBH
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • OXYGENCEUTICALS
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • ELIXIR COSMECEUTICALS AB
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • GIO PELLE
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • KORU PHARMACEUTICALS CO., LTD
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
    • RAI AESTHETICS
      • 会社概要
      • 製品のベンチマーク
図表

List of Tables

  • Table 1 List of secondary sources
  • Table 2 List of Abbreviations

List of Figures

  • Fig. 1 Market research process
  • Fig. 2 Information procurement
  • Fig. 3 Primary research pattern
  • Fig. 4 Market research approaches
  • Fig. 5 QFD modeling for market share assessment
  • Fig. 6 Market formulation & validation
  • Fig. 7 Commodity flow analysis
  • Fig. 8 Market snapshot (2022)
  • Fig. 9 Segment snapshot
  • Fig. 10 Competitive landscape snapshot
  • Fig. 11 Parent market outlook
  • Fig. 12 U.S. post-laser recovery products market segmentation
  • Fig. 13 Market driver relevance analysis (Current & future impact)
  • Fig. 14 Market restraint relevance analysis (Current & future impact)
  • Fig. 15 Porter's five forces analysis
  • Fig. 16 SWOT analysis, by factor (political & legal, economic and technological)
  • Fig. 17 U.S. Post Laser Recovery Products market product type outlook: Segment dashboard
  • Fig. 18 U.S. Post Laser Recovery Products market: product type movement analysis
  • Fig. 19 Cream market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 20 Gel market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 21 Serum market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 22 Others market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 23 U.S. Post Laser Recovery Products market distribution channel outlook: Segment dashboard
  • Fig. 24 U.S. Post Laser Recovery Products market: Distribution Channel movement analysis
  • Fig. 25 Online market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • Fig. 26 Offline market, 2018 - 2030 (USD Million)
目次
Product Code: GVR-4-68040-013-9

U.S. Post Laser Recovery Products Market Growth & Trends:

The U.S. post-laser recovery products market size is expected to reach USD 293.0 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., registering a CAGR of 9.9% during the forecast period. Post-laser recovery products help to promote the recovery of the skin after undergoing aesthetic procedures.

A post-laser recovery product is designed to help soothe the uncomfortable side effects after ablative and non-ablative laser procedures. Each product has been designed to help to prevent long-term inflammation and minimize pain, itch, and discomfort. The increasing prevalence of skin conditions is a significant factor leading to an increase in the demand for laser treatments which in turn is driving the growth of the post-laser recovery products market.

Immunosuppressed people are more likely to develop skin diseases than healthy people because they are more susceptible to bacterial, fungal, and other disease-causing organisms. Furthermore, a growing number of road accidents and burn cases is also anticipated to drive market growth. As per WHO, approximately 10 million people are disabled or injured due to road accidents every year, which frequently result in scars, requiring surgical treatment.

The market for post-laser recovery products has been severely impacted by the COVID-19 outbreak. The aesthetics industry witnessed significant setbacks due to the COVID-19 pandemic in the first and second quarters of 2020. Lockdowns caused the closure of beauty salons, med spas, dermatological clinics, and retail establishments in various nations because the procedures for cosmetic needs were not medically necessary. Worldwide, hospital management and government representatives asked medical staff to postpone non-emergency appointments. In addition, lockdowns around the world caused numerous retail businesses to close during the first quarter of 2020. Physical store sales were affected as a result.

U.S. Post Laser Recovery Products Market Report Highlights:

  • Based on product, cream segment dominated the market in 2022 owing to the higher recommendation of sunscreen and moisturizer for skin recovery, which is the major factor for segment dominance. As per the aesthetician using ceramide creams helps to restore the skin barrier that gets weakened after the laser treatments and also helps in skin regeneration for the skin to heal faster.
  • Based on distribution channel, offline channel is dominating the market in 2022. This is due to the fact that a large number of patients still opt for offline distribution of post-laser recovery products as they believe in assessing comfort and finding the best fit for their clinical needs. However, the online segment is likely to have a significant growth rate during the forecast period.
  • Key market players include; NeoGenesis, CALECIM Clinic, LA CLINICA, Synergie Skin, RAI Aesthetics, Bynacht, Koru Pharma, Elixir Cosmeceuticals, OxygenCeuticals, Gio Pelle, and Others

Table of Contents

Chapter 1 Methodology and Scope

  • 1.1 Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1 Product Type
    • 1.1.2 Distribution Channel
    • 1.1.3 Estimates And Forecast Timeline
  • 1.2 Research Methodology
  • 1.3 Information Procurement
    • 1.3.1 Purchased Database
    • 1.3.2 Gvr's Internal Database
    • 1.3.3 Secondary Sources
    • 1.3.4 Primary Research
    • 1.3.5 Details Of Primary Research
  • 1.4 Information Or Data Analysis
    • 1.4.1 Data Analysis Models
  • 1.5 Market Formulation & Validation
  • 1.6 Model Details
    • 1.6.1 Commodity Flow Analysis (Model 1)
  • 1.7 List Of Secondary Sources
  • 1.8 List Of Primary Sources
  • 1.9 List Of Abbreviations
  • 1.10 Objectives
    • 1.10.1 Objective - 1
    • 1.10.2 Objective - 2
    • 1.10.3 Objective - 3
    • 1.10.4 Objective - 4

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Market Snapshot
  • 2.2 Segment Snapshot
  • 2.3 Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3 U.S. Post Laser Recovery Products Market: Variables, Trends, & Scope

  • 3.1 Market Lineage Outlook
    • 3.2.1 Parent Market Outlook
  • 3.2 Market Segmentation And Scope
  • 3.3 Market Dynamics
    • 3.3.1 Market Driver Analysis
      • 3.3.1.1 Rising Incidence And Prevalence Of Skin Disorders
      • 3.3.1.2 Technological Adavancements
      • 3.3.1.3 Increasing Inclination Towards Aesthetic Beauty
    • 3.3.2 Market Restraint Analysis
      • 3.3.2.1 Lack of reimbursement coverage
      • 3.3.2.2 Stringent regulatory framework
      • 3.3.2.3 High prices of laser devices and procedures
  • 3.4 Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.5 Porter's Five Forces Analysis
  • 3.6 Pestel Analysis
  • 3.7 Impact of COVID-19 on the Laser Resurfacing Treatment Market
  • 3.8 Comparitive Analysis
  • 3.9 Qualitative Analysis on the types of Laser Technology
    • 3.9.1 Ablative
    • 3.9.2 Non-Ablative
    • 3.9.3 Other Treatments
      • 3.9.3.1 Dermabrasion
      • 3.9.3.2 Chemical Peels
      • 3.9.3.3 Treatment based on Energy

Chapter 4 U.S. Post Laser Recovery Products Market: Product Type Segment Analysis

  • 4.1 U.S. Post Laser Recovery Products: Product Type Market Share Analysis, 2022 & 2030
    • 4.1.1 Cream
      • 4.1.1.1 Cream Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.2 Gel
      • 4.1.2.1 Gel Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.3 Serum
      • 4.1.3.1 Serum Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.1.4 Others
      • 4.1.4.1 Others Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5 U.S. Post Laser Recovery Products Market: Distribution Channel Segment Analysis

  • 5.1 U.S. Post Laser Recovery Products: Distribution Channel Market Share Analysis, 2022 & 2030
    • 5.1.1 Online
      • 5.1.1.1 Online Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.1.2 Offline
      • 5.1.2.1 Offline Market Estimates And Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6 Competitive Analysis

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 NEOGENESIS, INC.
      • 6.1.1.1 Company overview
      • 6.1.1.2 Product benchmarking
    • 6.1.2 DENSTPLY SIRONA
      • 6.1.2.1 CALECIM CLINIC
      • 6.1.2.2 Product Benchmarking
    • 6.1.3 PERSONAL CARE INNOVATIONS PTY LTD. (LA CLINICA)
      • 6.1.3.1 Company overview
      • 6.1.3.2 Product benchmarking
    • 6.1.4 SYNERGIE SKIN
      • 6.1.4.1 Company overview
      • 6.1.4.2 Product benchmarking
    • 6.1.5 BYNACHT GMBH
      • 6.1.5.1 Company overview
      • 6.1.5.2 Product benchmarking
    • 6.1.6 OXYGENCEUTICALS
      • 6.1.6.1 Company overview
      • 6.1.6.2 Product benchmarking
    • 6.1.7 ELIXIR COSMECEUTICALS AB
      • 6.1.7.1 Company overview
      • 6.1.7.2 Product benchmarking
    • 6.1.8 GIO PELLE
      • 6.1.8.1 Company overview
      • 6.1.8.2 Product benchmarking
    • 6.1.9 KORU PHARMACEUTICALS CO., LTD
      • 6.1.9.1 Company overview
      • 6.1.9.2 Product benchmarking
    • 6.1.9 RAI AESTHETICS
      • 6.1.9.1 Company overview
      • 6.1.9.2 Product benchmarking