市場調査レポート
商品コード
1178585
米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模、シェア&動向分析レポート製品タイプ別(クリーム、ジェル、美容液)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、セグメント別予測、2023年~2030年U.S. Post Laser Recovery Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product Type (Cream, Gel, Serum), By Distribution Channel (Online, Offline), And Segment Forecasts, 2023 - 2030 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模、シェア&動向分析レポート製品タイプ別(クリーム、ジェル、美容液)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、セグメント別予測、2023年~2030年 |
出版日: 2022年12月08日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 74 Pages
納期: 2~10営業日
|
米国のレーザー治療後の回復用製品市場の成長と動向
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のレーザー治療後の回復用製品の市場規模は2030年までに2億9300万米ドルに達し、予測期間中にCAGR 9.9%を記録すると予測されています。レーザー治療後の回復用製品は、美容施術を受けた後の皮膚の回復を促進するのに役立つ。
レーザー後の回復製品は、切除型および非切除型レーザー施術後の不快な副作用を和らげるために設計されています。各製品は、長期的な炎症を防ぎ、痛み、かゆみ、不快感を最小限に抑えることができるように設計されています。皮膚疾患の蔓延は、レーザー治療の需要増につながる重要な要因であり、それがレーザー治療後の回復用製品市場の成長を促進しています。
免疫抑制者は、健康な人よりも皮膚疾患を発症しやすく、細菌、真菌、その他の疾患の原因となる生物に感染しやすいからです。さらに、交通事故や火傷の件数が増加していることも、市場成長の原動力になると予想されます。WHOによると、毎年約1,000万人が交通事故による障害や負傷を負っており、その結果、傷跡が残ることが多く、外科的治療が必要とされています。
レーザー治療後の回復用製品の市場は、COVID-19の発生によって深刻な影響を受けています。エステティック業界は、2020年の第1四半期と第2四半期にCOVID-19の大流行による大きな挫折を目の当たりにしました。ロックダウンは、美容ニーズのための処置が医学的に必要でないため、様々な国の美容サロン、メッドスパ、皮膚科クリニック、小売店の閉鎖を引き起こしました。また、世界各地で病院の経営者や政府関係者が医療スタッフに緊急でない予約の延期を要請しました。また、2020年第1四半期には、世界各地でロックダウンが発生し、多くの小売業が閉店しました。その結果、実店舗の売上が影響を受けました。
米国のレーザー治療後の回復用製品市場のレポートハイライト
製品別では、肌の回復のために日焼け止めや保湿剤がより推奨されるため、2022年にはクリームセグメントが市場を独占しました。エステティシャンがセラミドクリームを使用することにより、レーザー治療後に弱くなった肌のバリア機能を回復させ、また肌の回復を早めるために肌の再生を助けると言われています。
流通チャネルに基づくと、オフラインチャネルが2022年の市場を独占しています。これは、快適さを評価し、臨床ニーズに最適なものを見つけることを信じているため、多数の患者が依然としてレーザー治療後の回復製品のオフライン流通を選択しているという事実によるものです。しかし、オンライン・セグメントは予測期間中に大きな成長率を示すと思われます。
主な市場参加者は、NeoGenesis、CALECIM Clinic、LA CLINICA、Synergie Skin、RAI Aesthetics、Bynacht、Koru Pharma、Elixir Cosmeceuticals、OxygenCeuticals、Gio Pelle、その他です。
The U.S. post-laser recovery products market size is expected to reach USD 293.0 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., registering a CAGR of 9.9% during the forecast period. Post-laser recovery products help to promote the recovery of the skin after undergoing aesthetic procedures.
A post-laser recovery product is designed to help soothe the uncomfortable side effects after ablative and non-ablative laser procedures. Each product has been designed to help to prevent long-term inflammation and minimize pain, itch, and discomfort. The increasing prevalence of skin conditions is a significant factor leading to an increase in the demand for laser treatments which in turn is driving the growth of the post-laser recovery products market.
Immunosuppressed people are more likely to develop skin diseases than healthy people because they are more susceptible to bacterial, fungal, and other disease-causing organisms. Furthermore, a growing number of road accidents and burn cases is also anticipated to drive market growth. As per WHO, approximately 10 million people are disabled or injured due to road accidents every year, which frequently result in scars, requiring surgical treatment.
The market for post-laser recovery products has been severely impacted by the COVID-19 outbreak. The aesthetics industry witnessed significant setbacks due to the COVID-19 pandemic in the first and second quarters of 2020. Lockdowns caused the closure of beauty salons, med spas, dermatological clinics, and retail establishments in various nations because the procedures for cosmetic needs were not medically necessary. Worldwide, hospital management and government representatives asked medical staff to postpone non-emergency appointments. In addition, lockdowns around the world caused numerous retail businesses to close during the first quarter of 2020. Physical store sales were affected as a result.