表紙:ヒアルロン酸パーソナルケア製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(クリーム、美容液、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカ)、セグメント別予測、2023年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1178553

ヒアルロン酸パーソナルケア製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(クリーム、美容液、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカ)、セグメント別予測、2023年~2030年

Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Creams, Serums, Others), By Region (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa), And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~10営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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ヒアルロン酸パーソナルケア製品の市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(クリーム、美容液、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカ)、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2022年12月02日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ヒアルロン酸パーソナルケア製品の市場成長・動向

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、ヒアルロン酸パーソナルケア製品の世界市場規模は、2030年までに60億米ドルに達すると予測されています。同市場は2022年から2030年にかけてCAGR8.7%で拡大すると予測されています。ターゲットとなる人々から、成分にこだわった、動物性残酷物質を含まないパーソナルケア製品への需要が高まっていることが、市場成長の原動力になると予想されます。さらに、こうした自然に敏感な消費者をターゲットに、企業は有名人やソーシャルメディアのインフルエンサーと協力し、ヒアルロン酸(HA)の利点に関する認知度を高めています。

皮膚の水分補給は、皮膚の健康にとって大きな問題の一つです。HAは、肌の水分補給を改善する能力を持つ成分の1つです。多くの製剤が市場に出回っており、あらゆるタイプのFitzpatrickスキンタイプにおいて真皮ヒアルロン酸の増加により、肌のふっくら感と保湿を約55%向上させることが可能です。HAは主に、その体積の1,000倍まで水を結合させることによって水分を保持し、肌に輝きとハリを与えます。高分子量のHAを局所的に使用した場合、浸透率が低いため、局所製品には低分子量のものが一般的に使用されます。

COVID-19の大流行により、消費者の購買決定と習慣が変わっています。可処分所得の上昇に伴い、消費者はパーソナルケア製品への支出を増やしました。したがって、プレミアムクラスの消費者をターゲットにするために、企業はブランドロイヤリティを高めるために、さまざまなパーソナライズされた製品を提供しています。例えば、2021年5月、La Roche-Posayは、HAとCell-Ox Shieldを含むDaily Mineral SPF Moisturizerを発売し、Antheliosポートフォリオを拡大しました。さらに、小売業者やeコマースプラットフォームが割引やバリューパックを提供することで、消費者の支出が増え、ブランド認知度が向上しています。

ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場レポートハイライト

市場はタイプ別に、美容液、クリーム、その他に分類されます。2022年はクリーム部門が最大のシェアを占め、市場を独占しています。HAの高い効能とより長い効果の持続が、スキンケアクリームへの応用需要を促進し、セグメントの成長を後押ししている

美容液分野は、アンチエイジング製品への意識の高まりと、高度で効果の高いソリューションへの要求から、予測期間中に最も速い成長を示すと予想される

広告やマーケティングの役割は不変であり、消費者(特に女性)にパーソナルケア製品を購入するよう促すものです。多くの企業が広告キャンペーンを展開し、効能の認知度を高めています。

市場の主なプレーヤーは、主に乾燥肌の消費者に焦点を当て、HAクリームを含むHAベースの製品の範囲を新興国で発売しています。例えば、2022年8月、Laneigeはインドで新しいウォーターブランクブルーHAシリーズを発売した

一部の化粧品会社は、HAまたはヒアルロン酸を、ビタミン、植物エキス、プロバイオティクス、ペプチド、アミノ酸、タンパク質などの他の有効成分と組み合わせて配合した製品を発売しました。これらの化合物は、化粧品製剤の品質と利点を向上させる。例えば、2022年3月、Givaudan Active Beautyは、イオントフォレーシスというプロセスで製造された高分子量HAとベントナイトクレイの複合体で、特許取得済みのCristalhyal e-Perfectionを発売した

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
    • 地域範囲
  • 調査手法
    • 情報調達
      • 購入したデータベース
      • GVRの内部データベース
      • 二次情報
      • 1次調査
  • 情報またはデータ分析
    • データ分析モデル
  • 市場の策定と検証
  • モデルの詳細
    • コモディティフロー分析
  • 二次情報一覧
  • 略語一覧
  • 目的

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のスナップショット
  • 市場セグメンテーション
  • 競合情勢

第3章 市場変数、動向、範囲

  • 市場系列の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連/補助的な市場の見通し
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
      • 消費者のスキンケア意識の高まり
      • 他の保湿成分に比べて保湿効果が高い
      • ナチュラルおよびビーガンの美容製品に対する需要の高まり
    • 市場抑制要因分析
      • 製品コストの上昇
      • 模倣品の危険性
    • 業界の課題
      • 代替品の入手可能性
    • 業界の機会
      • コンビネーション製品への投資
  • 浸透と成長の見通しマッピング、2022年
  • ビジネス環境分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
      • 新規参入業者の脅威
      • 買い手の交渉力
      • 競争企業間の敵対関係
      • 代替品の脅威
      • 供給企業の交渉力
  • COVID-19の影響
    • COVID-19パンデミックの間
    • COVID-19パンデミック後
  • 消費者行動分析
  • ヒアルロン酸パーソナルケア製品:価格分析

第4章 ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場:タイプ分析

  • ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場:タイプムーブメントシェア分析、2022年および2030年
  • ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場:タイプセグメントダッシュボード
  • タイプセグメントの市場規模と予測、トレンド分析、2018年から2030年
    • クリーム
    • 血清
    • その他

第5章 ヒアルロン酸パーソナルケア製品市場:地域分析

  • ヒアルロン酸パーソナルケア製品の地域市場シェア分析、2022年および2030年
  • 地域の市場規模、予測、トレンド分析、2018年から2030年
    • 北米
      • 北米SWOT分析
        • 米国
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
        • カナダ
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
    • 欧州
      • 欧州SWOT分析
        • ドイツ
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
        • 英国
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
        • フランス
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
        • イタリア
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
        • スペイン
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
          • スペインのヒアルロン酸パーソナルケア製品市場、2018年から203年(0USD Million)
        • デンマーク
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
          • デンマークのヒアルロン酸パーソナルケア製品市場、2018年から203年(0USD Million)
        • スウェーデン
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
          • スウェーデンのヒアルロン酸パーソナルケア製品市場、2018年から203年(0USD Million)
        • ノルウェー
          • 主要な国のダイナミクス
          • ターゲット層
          • 競合シナリオ
          • 規制の枠組み
          • ノルウェーのヒアルロン酸パーソナルケア製品市場、2018年から203年(0USD Million)
    • アジア太平洋地域
      • アジア太平洋SWOT分析
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • 韓国
      • オーストラリア
      • タイ
    • ラテンアメリカ
      • ラテンアメリカSWOT分析
      • ブラジル
      • メキシコ
      • アルゼンチン
    • 中東とアフリカ
      • 中東とアフリカ SWOT分析
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • アラブ首長国連邦
      • クウェート

第6章 競合分析

  • 市場参入企業の概要
  • 財務実績
  • 企業の市況分析/企業分類
  • ベンダー情勢
    • 主要取引と戦略的提携
      • 合併と買収
      • パートナーシップとコラボレーション
      • 新製品の発売
    • 地域別のヒアルロン酸パーソナルケアスキンケア製品のいくつかのメーカーのリスト
      • 北米
      • 欧州
      • アジア太平洋地域
      • ラテンアメリカ
      • 中東とアフリカ
  • 会社概要
    • 株式会社資生堂
    • セラヴェ
    • ロレアルパリ
    • ラロッシュポゼ
    • Johnson &Johnson Consumer Inc.(ニュートラゲナ)
    • スキンシューティカルズ
    • The Ordinary(Deceim Beauty Group, Inc.)
    • Heraux(Carthronix)
    • InnisFree(AmorPacific米国, Inc.)
    • サロ・デ・リュ
    • 美しい韓国
図表

List of Tables

  • TABLE 1 List of secondary sources
  • TABLE 2 List of abbreviation
  • TABLE 3 Global Hyaluronic Acid Personal Care Products market, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 4 Global Hyaluronic Acid Personal Care Products market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 5 North America Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 6 North America Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 7 U.S. Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 8 Canada Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 9 Europe Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 10 Europe Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 11 U.K. Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 12 Germany Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 13 France Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 14 Italy Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 15 Spain Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 16 Denmark Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 17 Sweden Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 18 Norway Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 19 Asia Pacific Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 20 Asia Pacific Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 21 Japan Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 22 China Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 23 India Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 24 South Korea Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 25 Australia Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 26 Thailand Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 27 Latin America Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 28 Latin America Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 29 Brazil Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 30 Mexico Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 31 Argentina Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 32 Middle East & Africa (MEA) Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Country, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 33 Middle East & Africa (MEA) Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 34 South Africa Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 35 UAE Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 36 Saudi Arabia Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)
  • TABLE 37 Kuwait Hyaluronic Acid Personal Care Products Market, by Type, 2018 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • FIG. 1 Hyaluronic acid personal care products market segmentation
  • FIG. 2 Market research process
  • FIG. 3 Data triangulation techniques
  • FIG. 4 Primary research pattern
  • FIG. 5 Market research approaches
  • FIG. 6 Value chain-based sizing & forecasting
  • FIG. 7 QFD modeling for market share assessment
  • FIG. 8 Market formulation & validation
  • FIG. 9 Market snapshot
  • FIG. 10 Market segmentation
  • FIG. 11 Competitive landscape
  • FIG. 12 Hyaluronic acid personal care products market lineage
  • FIG. 13 Market trends & outlook
  • FIG. 14 Market driver relevance analysis (Current & future impact)
  • FIG. 15 Market restraint relevance analysis (Current & future impact)
  • FIG. 16 Penetration & growth prospect mapping, 2022
  • FIG. 17 Hyaluronic acid personal care products market; Type movement share analysis, (USD Million)
  • FIG. 18 Hyaluronic acid personal care products market: Type segment dashboard
  • FIG. 19 Hyaluronic acid personal care creams market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 20 Hyaluronic acid personal care serums market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 21 Other hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 22 Regional outlook, (USD Million)
  • FIG. 23 Regional marketplace: Key takeaways
  • FIG. 24 North America hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 25 U.S. hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 26 Canada hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 27 Europe hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 28 Germany hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 29 UK. hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 30 France hyaluronic acid personal care products market, 2018- 2030 (USD Million)
  • FIG. 31 Italy hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 32 Spain hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 33 Denmark hyaluronic acid personal care products market, 2018- 2030 (USD Million)
  • FIG. 34 Sweden hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 35 Norway hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 36 Asia Pacific hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 37 China hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 38 Japan hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 39 India hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 40 South Korea hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 41 Australia hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 42 Thailand hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 43 Latin America hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 44 Brazil hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 45 Mexico hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 46 Argentina hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 47 MEA hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 48 South Africa hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 49 Saudi Arabia hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 50 UAE hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 51 Kuwait hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
  • FIG. 52 Company categorization
  • FIG. 53 Company market position analysis
目次
Product Code: GVR-4-68040-010-7

Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Growth & Trends:

The global hyaluronic acid personal care products market size is expected to reach USD 6.0 billion by 2030, based on a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 8.7% from 2022 to 2030. Increasing demand for ingredient-based and animal cruelty-free personal care products from the target population is expected to drive market growth. Furthermore, to target these nature-sensitive consumers, the companies are collaborating with celebrities and social media influencers to increase awareness regarding the benefits of Hyaluronic Acid (HA).

Hydration of the skin is one of the major problems for skin health. HA is one of the ingredients that have the ability to improve hydration in the skin. Many formulations are available in the market that enhances skin plumping and skin hydration by around 55% owing to the rise in dermal hyaluronan in all types of Fitzpatrick skin types. HA majorly holds moisture by binding water up to 1,000 times its volume and offers radiance & firmness to the skin. A low penetration rate is associated with high molecular weight HA when used topically, hence, low molecular weight is commonly used in topical products.

The COVID-19 pandemic has changed consumer purchasing decisions and habits. With the rising disposable income, consumers have increased spending on personal care products. Hence, to target the premium class of consumers, companies are offering various personalized products to increase brand loyalty. For instance, in May 2021, La Roche-Posay expanded Anthelios portfolio with the launch of Daily Mineral SPF Moisturizer with HA and Cell-Ox Shield. Furthermore, retailers and e-commerce platforms offer discounts and value packs, which has resulted in increased spending by consumers and enhanced brand awareness.

Hyaluronic Acid Personal Care Products Market Report Highlights:

  • On the basis of type, the market is segmented into serums, creams, and others. The cream segment dominated the market in 2022 with the largest market share. The high efficacy and longer lasting effect of HA are driving the demand for its application in skin care creams, aiding segment growth
  • The serum segment is expected to exhibit the fastest growth during the forecast period owing to increasing awareness for antiaging products and demand for advanced and highly effective solutions
  • The role of advertisement and marketing is invariable and induces consumers, especially women, to buy personal care products. Many companies are launching advertisement campaigns to raise awareness of the benefits
  • The key players in the market are launching a range of HA-based products in developing countries which includes HA creams, primarily focusing on consumers with dry skin. For instance, in Aug 2022, Laneige launched new water blank blue HA range in India
  • Some cosmetic companies launched products containing HA or hyaluronates in combination with other active ingredients such as vitamins, botanical extracts, probiotics, peptides, amino acids, and proteins. These compounds enhance the qualities and benefits of cosmetic formulation. For instance, in March 2022, Givaudan Active Beauty launched the patented Cristalhyal e-Perfection, a complex of high molecular weight HA and bentonite clay, manufactured through the process of iontophoresis

Table of Contents

Chapter 1 Methodology and Scope

  • 1.1 Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1 Regional Scope
    • 1.1.2 Estimates and Forecast Timeline
  • 1.2 Research Methodology
    • 1.2.1 Information procurement
      • 1.2.1.1 Purchased database
      • 1.2.1.2 GVR'S internal database
      • 1.2.1.3 Secondary sources
      • 1.2.1.4 Primary research
  • 1.3 Information or Data Analysis
    • 1.3.1 Data Analysis Models
  • 1.4 Market Formulation & Validation
  • 1.5 Model Details
    • 1.5.1 Commodity Flow Analysis
  • 1.6 List of Secondary Sources
  • 1.7 List of Abbreviations
  • 1.8 Objectives
    • 1.8.1 Objective - 1
    • 1.8.2 Objective - 2
    • 1.8.3 Objective - 3

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Market Snapshot
  • 2.2 Market Segmentation
  • 2.3 Competitive Landscape

Chapter 3 Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1 Market Lineage Outlook
    • 3.1.1 Parent Market Outlook
    • 3.1.2 Related/Ancillary Market Outlook
  • 3.2 Market Dynamics
    • 3.2.1 Market Driver Analysis
      • 3.2.1.1 Growing consumer consciousness of skincare
      • 3.2.1.2 Enhanced hydration effects compared to other moisturizing ingredients
      • 3.2.1.3 Growing demand for natural and vegan beauty products
    • 3.2.2 Market Restraint Analysis
      • 3.2.2.1 Higher costs of products
      • 3.2.2.2 Risk of counterfeit products
    • 3.2.3 Industry Challenges
      • 3.2.3.1 Availability of substitutes
    • 3.2.4 Industry Opportunities
      • 3.2.4.1 Investment in combination products
  • 3.3 Penetration & Growth Prospect Mapping, 2022
  • 3.4 Business Environment Analysis Tools
    • 3.4.1 Porter's Five Forces Analysis
      • 3.4.1.1 Threat of new entrants
      • 3.4.1.2 Bargaining power of buyers
      • 3.4.1.3 Competitive rivalry
      • 3.4.1.4 Threat of substitutes
      • 3.4.1.5 Bargaining power of suppliers
  • 3.5 Impact of COVID-19
    • 3.5.1 During COVID-19 Pandemic
    • 3.5.2 Post COVID-19 Pandemic
  • 3.6 Consumer Behavior Analysis
  • 3.7 Hyaluronic Acid Personal Care Products: Pricing Analysis

Chapter 4 Hyaluronic Acid Personal Care Products Market: Type Analysis

  • 4.1 Hyaluronic Acid Personal Care Products Market: Type Movement Share Analysis, 2022 & 2030
  • 4.2 Hyaluronic Acid Personal Care Products Market: Type Segment Dashboard
  • 4.3 Market Size & Forecast and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the Type Segment
    • 4.3.1 Creams
      • 4.3.1.1 Hyaluronic acid personal care Creams market, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.3.2 Serums
      • 4.3.2.1 Hyaluronic acid personal care serums market, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 4.3.3 Others
      • 4.3.3.1 Other hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 5 Hyaluronic Acid Personal Care Products Market: Regional Analysis

  • 5.1 Hyaluronic Acid Personal Care Products Regional Market Share Analysis, 2022 & 2030
  • 5.3 Regional Market Size, & Forecasts, and Trend Analysis, 2018 to 2030
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 North America SWOT Analysis
      • 5.3.1.2 North America hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.3 U.S.
      • 5.3.1.3.1 Key country dynamics
      • 5.3.1.3.2 Target population
      • 5.3.1.3.3 Competitive scenario
      • 5.3.1.3.4 Regulatory framework
      • 5.3.1.3.5 U.S. hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.1.4 Canada
      • 5.3.1.4.1 Key country dynamics
      • 5.3.1.4.2 Target population
      • 5.3.1.4.3 Competitive scenario
      • 5.3.1.4.4 Regulatory framework
      • 5.3.1.4.5 Canada hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Europe SWOT Analysis
      • 5.3.2.2 Europe hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.3.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.3.2 Target population
      • 5.3.2.3.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.3.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.3.5 Germany hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.2.4 U.K.
      • 5.3.2.4.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.4.2 Target population
      • 5.3.2.4.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.4.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.4.5 UK hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.2.5 France
      • 5.3.2.5.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.5.2 Target population
      • 5.3.2.5.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.5.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.5.5 France hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.6.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.6.2 Target population
      • 5.3.2.6.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.6.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.6.5 Italy hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.2.7 Spain
      • 5.3.2.7.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.7.2 Target population
      • 5.3.2.7.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.7.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.7.5 Spain hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 203 (0USD Million)
      • 5.3.2.8 Denmark
      • 5.3.2.8.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.8.2 Target population
      • 5.3.2.8.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.8.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.8.5 Denmark hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 203 (0USD Million)
      • 5.3.2.9 Sweden
      • 5.3.2.9.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.9.2 Target population
      • 5.3.2.9.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.9.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.9.5 Sweden hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 203 (0USD Million)
      • 5.3.2.10 Norway
      • 5.3.2.10.1 Key country dynamics
      • 5.3.2.10.2 Target population
      • 5.3.2.10.3 Competitive scenario
      • 5.3.2.10.4 Regulatory framework
      • 5.3.2.10.5 Norway hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 203 (0USD Million)
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 Asia Pacific SWOT Analysis
      • 5.3.3.2 Asia Pacific hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.3.3 China
      • 5.3.3.3.1 Key country dynamics
      • 5.3.3.3.2 Target population
      • 5.3.3.3.3 Competitive scenario
      • 5.3.3.3.4 Regulatory framework
      • 5.3.3.3.5 China hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.3.4 Japan
      • 5.3.3.4.1 Key country dynamics
      • 5.3.3.4.2 Target population
      • 5.3.3.4.3 Competitive scenario
      • 5.3.3.4.4 Regulatory framework
      • 5.3.3.4.5 Japan hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.3.5 India
      • 5.3.3.5.1 Key country dynamics
      • 5.3.3.5.2 Target population
      • 5.3.3.5.3 Competitive scenario
      • 5.3.3.5.4 Regulatory framework
      • 5.3.3.5.5 India hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.3.6 South Korea
      • 5.3.3.6.1 Key country dynamics
      • 5.3.3.6.2 Target population
      • 5.3.3.6.3 Competitive scenario
      • 5.3.3.6.4 Regulatory framework
      • 5.3.3.6.5 South Korea hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.3.7 Australia
      • 5.3.3.7.1 Key country dynamics
      • 5.3.3.7.2 Target population
      • 5.3.3.7.3 Competitive scenario
      • 5.3.3.7.4 Regulatory framework
      • 5.3.3.7.5 Australia hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.3.8 Thailand
      • 5.3.3.8.1 Key country dynamics
      • 5.3.3.8.2 Target population
      • 5.3.38.3 Competitive scenario
      • 5.3.3.8.4 Regulatory framework
      • 5.3.3.8.5 Thailand hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.4 Latin America
      • 5.3.4.1 Latin America SWOT Analysis
      • 5.3.4.2 Latin America hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.4.3 Brazil
      • 5.3.4.3.1 Key country dynamics
      • 5.3.4.3.2 Target population
      • 5.3.4.3.3 Competitive scenario
      • 5.3.4.3.4 Regulatory framework
      • 5.3.4.3.5 Brazil hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.4.4 Mexico
      • 5.3.4.4.1 Key country dynamics
      • 5.3.4.4.2 Target population
      • 5.3.4.4.3 Competitive scenario
      • 5.3.4.4.4 Regulatory framework
      • 5.3.4.4.5 Mexico hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.4.5 Argentina
      • 5.3.4.5.1 Key country dynamics
      • 5.3.4.5.2 Target population
      • 5.3.4.5.3 Competitive scenario
      • 5.3.4.5.4 Regulatory framework
      • 5.3.4.5.5 Argentina hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 MEA SWOT Analysis
      • 5.3.5.2 MEA hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.5.3 South Africa
      • 5.3.5.3.1 Key country dynamics
      • 5.3.5.3.2 Target population
      • 5.3.5.3.3 Competitive scenario
      • 5.3.5.3.4 Regulatory framework
      • 5.3.5.3.5 South Africa hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.5.4 Saudi Arabia
      • 5.3.5.4.1 Key country dynamics
      • 5.3.5.4.2 Target population
      • 5.3.5.4.3 Competitive scenario
      • 5.3.5.4.4 Regulatory framework
      • 5.3.5.4.5 Saudi Arabia hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.5.5 UAE
      • 5.3.5.5.1 Key country dynamics
      • 5.3.5.5.2 Target population
      • 5.3.5.5.3 Competitive scenario
      • 5.3.5.5.4 Regulatory framework
      • 5.3.5.5.5 UAE hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)
      • 5.3.5.6 Kuwait
      • 5.3.5.6.1 Key country dynamics
      • 5.3.5.6.2 Target population
      • 5.3.5.6.3 Competitive scenario
      • 5.3.5.6.4 Regulatory framework
      • 5.3.5.6.5 Kuwait hyaluronic acid personal care products market, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 6 Competitive Analysis

  • 6.1 Market Participants Overview
  • 6.2 Financial Performance
  • 6.3 Company Market Position Analysis/ Company Categorization
  • 6.4 Vendor Landscape
    • 6.4.1 Major deals & strategic alliances
      • 6.4.1.1 Mergers & acquisitions
      • 6.4.1.2 Partnerships & collaborations
      • 6.4.1.3 New product launch
    • 6.4.2 List of Few Manufacturers of Hyaluronic Acid Personal Care Skincare Products, By Region
      • 6.4.2.1 North America
      • 6.4.2.2 Europe
      • 6.4.2.3 Asia Pacific
      • 6.4.2.4 Latin America
      • 6.4.2.5 Middle East & Africa
  • 6.5 Company Profiled
    • 6.5.1 Shiseido Co.,Ltd.
    • 6.5.2 CeraVe
    • 6.5.3 L'Oreal Paris
    • 6.5.4 La Roche Posay
    • 6.5.5 Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutragena)
    • 6.5.6 SkinCeuticals
    • 6.5.7 The Ordinary (Deceim Beauty Group, Inc.)
    • 6.5.8 Heraux (Carthronix)
    • 6.5.9 InnisFree (AmorPacific US, Inc.)
    • 6.5.10 Saro de Rue
    • 6.5.11 Beautiful Korea