表紙:北米の天井タイルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ミネラルウール、金属、石膏)、最終用途別(非住宅、住宅)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1170924

北米の天井タイルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ミネラルウール、金属、石膏)、最終用途別(非住宅、住宅)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年

North America Ceiling Tiles Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Mineral Wool, Metal, Gypsum), By End-use (Non-Residential, Residential), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 71 Pages | 納期: 2~10営業日

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北米の天井タイルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(ミネラルウール、金属、石膏)、最終用途別(非住宅、住宅)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
出版日: 2022年11月09日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 71 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

北米の天井タイル市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、北米の天井タイル市場規模は2030年までに47億米ドルに達し、CAGR9.1%で成長すると予測されています。この成長は、タイルが住民に提供する高い安全網と利便性に起因するものと考えられます。天井タイルは耐火性があり、断熱効果もあるため、人々の安全に寄与しています。床を歩くことの容易さとは別に、これは彼らの需要増加の背後にある主要な促進要因のままです。

北米の非住宅分野では、天井タイルの需要が伸びています。オフィスなどの商業空間での支出が顕著に増加しています。さらに、美観を重視した新しいデザインや、音響を考慮した構造により、交通機関などの大規模なセクターで新たな機会が生まれています。これは、同地域の天井タイル市場を牽引するものと期待されます。住宅用エンドユーズセグメントは、地域の人口増加のアカウントに重要な市場シェアを開催しました。

新製品は、それがノイズを吸収するような方法で生産されているように、音の伝達を制御したり、最小限に抑える能力を持っています。このため、病院、講堂、講義室、学校、商業ビルなどの主要用途に最適です。新製品の台頭と近代建築への応用は、業界の有望な促進要因であり続けています。

ミネラルウールは、天井タイルに使用される代表的な製品です。断熱材や防音材として広く利用されています。ミネラルウール天井タイルは、美的デザイン、防火、効果的な断熱など、さまざまな利点を備えています。さらに、それは北米でその需要のための鍵のまま環境に優しい材料です。

北米全体で存在感を持つ著名な企業は、世界市場で有能であるために、効率的な製品ラインを提供することに焦点を当てています。ハンターダグラス、USGコーポレーション、SASインターナショナル、CertainTeedなどのプレーヤーは、無溶剤接着剤のような新製品を導入するための新技術を促進するためのR&Dに投資しています。

北米の天井タイル市場レポートハイライト

2021年の市場シェアは、ミネラルウール製品部門が42.3%を占めています。断熱性、防音性、防火性、審美的なデザインを提供する能力は、依然としてその成長に不可欠である

2021年には、非住宅用エンドユーズセグメントが市場を独占。より強力な裏打ち材料から得られる堅牢性と耐久性の特性により、2030年には20億8000万米ドルに達すると予想されます。

中間層の人口増加や都市化の進展により、商業建築のニーズが高まっています。このため、オフィスや病院といった空間の開発が引き続き推進され、最新の建設資材に対する需要が高まっています。

天井タイルは通常、さまざまな色、デザイン、質感、サイズ、形状で提供されています。また、天井タイルは、建物に魅力的な外観を与えるだけでなく、パイプやワイヤーを含む見苦しいものをカバーするのに役立つ。さらに、他の様々な利点と相まって、簡単なインストールは、天井のタイルは、北米の多くの建設プロジェクトの開発者のための行くのオプションとなっている

市場は、多様な製品を提供する複数の地域プレーヤーで構成されているため、業界内の競争が激しくなっています。主要なプレーヤーは、市場での競争力を得るために、M&Aや垂直統合などの戦略をとっています。

カナダは、都市人口の増加と建設プロジェクトの増加により、最も速いCAGR 9.5%を示すと推定されます。カナダは地域別産業において引き続き注目すべき国である

米国は2021年に17億7000万米ドルの収益で市場を独占。予測期間中はCAGR9%超で成長する見込みです。米国では、パンデミックからの回復だけでなく、建設活動の増加により、これらのタイルの需要に好影響をもたらしました。さらに、市場はまた、商業だけでなく、住宅の装飾と防音インテリアの需要の増加と相まって、消費者行動の変化を示しています。このことは、同市場に新たな成長機会をもたらすと期待されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 調査範囲と想定
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報
    • 第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 地域の見通し
  • セグメント別見通し
  • 競争力の見通し

第3章 北米の天井タイル市場の変数、動向、範囲

  • 市場セグメンテーション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 北米の天井タイル市場-バリューチェーン分析
  • 技術概要
  • 北米の天井タイル市場- 規制の枠組み
    • アナリストの視点
  • 市場力学分析
    • 促進要因分析
      • 建設業の成長
      • 美しいルックスとサウンドコントロールに対する需要の増加
    • 抑制要因解析
      • 原材料の市場への悪影響
    • 課題分析
      • 高い設置コスト
    • 機会分析
      • グリーンビルディングの台頭動向
  • 北米の天井タイル市場-PESTEL分析
    • 政治情勢
    • 経済情勢
    • 社会情勢
    • テクノロジー情勢
    • 環境情勢
    • 法的情勢
  • 北米の天井タイル市場- ポーターの分析
    • サプライヤーの力
    • 買い手の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ケーススタディ
    • 特定の:音響天井パネル
      • 問題
      • 解決
      • 結果
    • Armstrong:天井リサイクルプログラム
      • 問題
      • 解決

第4章 北米の天井タイル市場:製品の推定・動向分析

  • 定義と範囲
  • 北米の天井タイル市場:製品変動分析、2021年および2030年
  • 金属
  • ミネラルウール
  • 石膏
  • プラスチック
  • その他

第5章 北米の天井タイル市場:最終用途の推定・動向分析

  • 定義と範囲
  • 北米の天井タイル市場:最終用途の変動分析、2021年および2030年
  • 非住宅
  • 住宅

第6章 北米の天井タイル市場:地域推定・動向分析

  • 定義と範囲
  • 北米の天井タイル市場:地域の変動分析、2021年および2030年
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第7章 競合情勢

  • 主要な市場参入企業別最近の開発と影響分析
  • 会社/競合の分類
  • ベンダー情勢
  • 公開会社
    • 会社の市況分析
  • 非公開会社
    • 主要な新興企業とその地理的プレゼンスのリスト

第8章 企業プロファイル

  • Hunter Douglas
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
  • USG Corporation
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
  • SAS International
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
  • CertainTeed
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Knauf Digital GmbH
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Odenwald Faserplattenwerk GmbH(OWA)
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Capitol Materials, Inc.
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
  • ROCKWOOL International A/S
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
  • Armstrong World Industries, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Aerolite Industries Private Limited
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
  • KET Ceilings
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
図表

List of Tables

  • Table 1 North America metal ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 2 North America mineral wool ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 3 North America mineral wool ceiling tiles market estimates and forecasts, by residential application, 2017 - 2030 (Million Square Meters)
  • Table 4 North America gypsum ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 5 North America wood ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 6 North America plastic ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 7 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, for other products, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 8 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, by non-residential end-use, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 9 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, by residential end-use, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 10 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 11 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (Million Square Meters)
  • Table 12 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 13 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (Million Square Meters)
  • Table 14 North America ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 15 U.S. ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • Table 16 U.S. ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (Million Square Meters)
  • Table 17 U.S. ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 18 U.S. ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (Million square meter)
  • Table 19 U.S. ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 20 Canada ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million square meter) (USD Million)
  • Table 21 Canada ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (Million square meter)
  • Table 22 Canada ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 23 Canada ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (Million square meter)
  • Table 24 Canada ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 25 Mexico ceiling tiles market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Million square meter) (USD Million)
  • Table 26 Mexico ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (Million square meter)
  • Table 27 Mexico ceiling tiles market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
  • Table 28 Mexico ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (Million square meter)
  • Table 29 Mexico ceiling tiles market estimates and forecasts, by end-use, 2017 - 2030 (USD Million)

List of Figures

  • Fig. 1 Information Procurement
  • Fig. 2 Primary Research Pattern
  • Fig. 3 Primary Research Process
  • Fig. 4 Market Research Approaches - Bottom Up Approach
  • Fig. 5 Market Research Approaches - Top Down Approach
  • Fig. 6 Market Research Approaches - Combined Approach
  • Fig. 7 Regional Outlook
  • Fig. 8 Segmental Outlook
  • Fig. 9 Competitive Outlook
  • Fig. 10 North America ceiling tiles market - market segmentation
  • Fig. 11 North America ceiling tiles market - penetration & growth prospect mapping
  • Fig. 12 North America Industry Value Chain Analysis
  • Fig. 13 Market driver impact analysis
  • Fig. 14 Spending of U.S. construction industry (USD Billion)
  • Fig. 15 Market restraint analysis
  • Fig. 16 Drywall ceilings v/s Ceiling tiles (USD per square foot)
  • Fig. 17 North America ceiling tiles market: product movement analysis, 2021 & 2030
  • Fig. 18 North America ceiling tiles market: end-use movement analysis, 2021 & 2030
  • Fig. 19 North America Ceiling Tiles Market: Region Movement Analysis, 2021 & 2030
  • Fig. 20 Competition Categorization
  • Fig. 21 Company Market Positioning
目次
Product Code: GVR-4-68039-995-3

North America Ceiling Tiles Market Growth & Trends:

The North America ceiling tiles market size is expected to reach USD 4.70 billion by 2030, growing at 9.1% CAGR, according to a new report by Grand View Research, Inc. This growth can be attributed to the high safety net and convenience provided by the tiles to residents. Ceiling tiles are fire resistant and provide thermal insulation, which contributes to the safety of the people. Apart from the ease of walking on the floor, this remains the primary driver behind their increased demand.

There is a growing demand for ceiling tiles in the non-residential sector in North America. There is a notable rise in spending in commercial spaces like offices. Furthermore, new designs with pleasing aesthetics, and built with acoustic considerations open up new opportunities in large sectors like transportation. This is expected to drive the ceiling tiles market in the region. The residential end-use segment held a significant market share on account of the rising population in the region.

The new products possess the ability to control or minimize sound transmission, as it is produced in such a way that it absorbs the noise. This makes them an ideal choice for several key applications including hospitals, auditoriums, lecture halls, schools, and commercial buildings. the rise of new products and their promise for modern construction remains a promising growth driver for the industry.

Mineral wool is a prominent product used to make ceiling tiles. It is widely used as an insulation and soundproofing material. Mineral wool ceiling tiles offer various benefits such as aesthetic designs, fire protection, and effective thermal insulation. Additionally, it is an eco-friendly material that remains key to its demand in North America.

The prominent companies with the presence across North America are focused on providing efficient product lines in order to be competent in the global market. Players like Hunter Douglas, USG Corporation, SAS International, and CertainTeed are investing in R&D to facilitate new technologies to introduce new products like solvent-free adhesives.

North America Ceiling Tiles Market Report Highlights:

  • Mineral wool product segment accounted for 42.3% of the market share in 2021. Its ability to provide insulation, soundproofing, fire protection, and aesthetic designs remains integral to its growth
  • The non-residential end-use segment dominated the market in 2021. It is expected to reach USD 2.08 billion by 2030, owing to robust and durable properties acquired from stronger backing materials
  • The rise in the middle-class population and rising urbanization have increased the need for commercial construction. This continues to drive the development of spaces like offices and hospitals which has increased the demand for modern construction materials
  • Ceiling tiles are usually offered in a variety of colors, designs, textures, sizes, and shapes. In addition, the ceiling tiles also aid in giving an attractive look to the building as well as cover up unsightly things including pipes and wires. Furthermore, easy installation coupled with various other advantages has made ceiling tiles a go-to option for many construction project developers in North America
  • The market consists of several regional players providing a diversified range of products, thus leading to high competition in the industry. Strategies followed by key players include mergers & acquisitions, and vertical integration to gain a competitive edge in the market
  • Canada is estimated to witness the fastest CAGR of 9.5%, owing to an increase in urban population and rising construction projects. Canada remains a noteworthy country in the regional industry
  • U.S. dominated the market with a revenue of USD 1.77 billion in 2021. It is expected to grow at a CAGR of over 9% during the forecast period. The recovery from the pandemic as well as increasing construction activities in the U.S. led to a positive impact on the demand for these tiles. Furthermore, the market has also witnessed a change in consumer behavior coupled with increasing demand for decorative and soundproof interiors in commercial as well as residential buildings. This is expected to result in new growth opportunities in the market

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Scope & Assumption
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources
    • 1.3.4. Third-Party Perspectives
    • 1.3.5. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation and Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Regional Outlook
  • 2.2. Segmental Outlook
  • 2.3. Competitive Outlook

Chapter 3. North America Ceiling Tiles Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Segmentation
  • 3.2. Penetration and Growth Prospect Mapping
  • 3.3. North America Ceiling Tiles Market - Value chain analysis
  • 3.4. Technology Overview
  • 3.5. North America Ceiling Tiles Market-Regulatory Framework
    • 3.5.1. Analyst Perspective
  • 3.6. Market Dynamics Analysis
    • 3.6.1. Driver Analysis
      • 3.6.1.1. Growth of construction industry
      • 3.6.1.2. Increasing demand for aesthetic looks and Sound control
    • 3.6.2. Restraint Analysis
      • 3.6.2.1. Harmful Market Effects of Raw Materials
    • 3.6.3. Challenge Analysis
      • 3.6.3.1. High Installation Cost
    • 3.6.4. Opportunity Analysis
      • 3.6.4.1. Rising trends of green building
  • 3.7. North America Ceiling Tiles Market - PESTEL Analysis
    • 3.7.1. Political Landscape
    • 3.7.2. Economic Landscape
    • 3.7.3. Social Landscape
    • 3.7.4. Technology Landscape
    • 3.7.5. Environmental Landscape
    • 3.7.6. Legal Landscape
  • 3.8. North America Ceiling Tiles Market - Porter's Analysis
    • 3.8.1. Supplier Power
    • 3.8.2. Buyer Power
    • 3.8.3. Threat of Substitutes
    • 3.8.4. Threat of New Entrants
    • 3.8.5. Competitive Rivalry
  • 3.9. Case Study
    • 3.9.1. Certainteed: Acoustic Ceiling Panels
      • 3.9.1.1. Problem
      • 3.9.1.2. Solution
      • 3.9.1.3. Result
    • 3.9.2. Armstrong: Ceiling Recycling Program
      • 3.9.2.1. Problem
      • 3.9.2.2. Solution

Chapter 4. North America Ceiling Tiles Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 4.1. Definition & Scope
  • 4.2. North America Ceiling Tiles Market: Product Movement Analysis, 2021 & 2030
  • 4.3. Metal
    • 4.3.1. North America Metal Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD million)
  • 4.4. Mineral Wool
    • 4.4.1. North America Mineral Wool Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD million)
    • 4.4.2. North America Mineral Wool Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Residential Application, 2017 - 2030 (Million Square Meters)
  • 4.5. Gypsum
    • 4.5.1. North America Gypsum Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD million)
  • 4.6. Wood
    • 4.6.1. North America Wood Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • 4.7. Plastic
    • 4.7.1. North America Plastic Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)
  • 4.8. Others
    • 4.8.1. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, For Other Products 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD Million)

Chapter 5. North America Ceiling Tiles Market: End-Use Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Definition & Scope
  • 5.2. North America Ceiling Tiles Market: End-Use Movement Analysis, 2021 & 2030
  • 5.3. Non-Residential
    • 5.3.1. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Non-Residential End-Use, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD million)
  • 5.4. Residential
    • 5.4.1. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Residential End-Use, 2017 - 2030 (Million Square Meters) (USD million)

Chapter 6. North America Ceiling Tiles Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Definition & Scope
  • 6.2. North America Ceiling Tiles Market: Regional Movement Analysis, 2021 & 2030
    • 6.2.1. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meter) (USD million)
    • 6.2.2. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product 2017 - 2030 (Million Square Meter)
    • 6.2.3. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.4. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use 2017 - 2030 (Million Square Meter)
    • 6.2.5. North America Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.6. U.S.
      • 6.2.6.1. U.S. Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meter) (USD million)
      • 6.2.6.2. U.S. Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product 2017 - 2030 (Million Square Meter)
      • 6.2.6.3. U.S. Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product, 2017 - 2030 (USD million)
      • 6.2.6.4. U.S. Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use 2017 - 2030 (Million Square Meter)
      • 6.2.6.5. U.S. Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use, 2017 - 2030 (USD million)
    • 6.2.7. Canada
      • 6.2.7.1. Canada Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meter) (USD Million)
      • 6.2.7.2. Canada Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product 2017 - 2030 (Million Square Meter)
      • 6.2.7.3. Canada Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 6.2.7.4. Canada Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use 2017 - 2030 (Million Square Meter)
      • 6.2.7.5. Canada Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 6.2.8. Mexico
      • 6.2.8.1. Mexico Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, 2017 - 2030 (Million Square Meter) (USD Million)
      • 6.2.8.2. Mexico Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product 2017 - 2030 (Million Square Meter)
      • 6.2.8.3. Mexico Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By Product, 2017 - 2030 (USD million)
      • 6.2.8.4. Mexico Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use 2017 - 2030 (Million Square Meter)
      • 6.2.8.5. Mexico Ceiling Tiles Market Estimates and Forecasts, By End-Use, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Landscape

  • 7.1. Recent Development & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 7.2. Company/Competition Categorization
  • 7.3. Vendor Landscape
  • 7.4. Public Companies
    • 7.4.1. Company Market Position Analysis
  • 7.5. Private Companies
    • 7.5.1. List of Key Emerging Companies and their Geographic Presence

Chapter 8. Company Profiles

  • 8.1. Hunter Douglas
    • 8.1.1. Company Overview
    • 8.1.2. Financial Performance
    • 8.1.3. Product Benchmarking
  • 8.2. USG Corporation
    • 8.2.1. Company Overview
    • 8.2.2. Product Benchmarking
  • 8.3. SAS International
    • 8.3.1. Company Overview
    • 8.3.2. Product Benchmarking
  • 8.4. CertainTeed
    • 8.4.1. Company Overview
    • 8.4.2. Product Benchmarking
    • 8.4.3. Strategic Initiatives
  • 8.5. Knauf Digital GmbH
    • 8.5.1. Company Overview
    • 8.5.2. Product Benchmarking
    • 8.5.3. Strategic Initiatives
  • 8.6. Odenwald Faserplattenwerk GmbH (OWA)
    • 8.6.1. Company Overview
    • 8.6.2. Product Benchmarking
    • 8.6.3. Strategic Initiatives
  • 8.7. Capitol Materials, Inc.
    • 8.7.1. Company Overview
    • 8.7.2. Product Benchmarking
  • 8.8. ROCKWOOL International A/S
    • 8.8.1. Company Overview
    • 8.8.2. Financial Performance
    • 8.8.3. Product Benchmarking
  • 8.9. Armstrong World Industries, Inc.
    • 8.9.1. Company Overview
    • 8.9.2. Financial Performance
    • 8.9.3. Product Benchmarking
    • 8.9.4. Strategic Initiatives
  • 8.10. Aerolite Industries Private Limited
    • 8.10.1. Company Overview
    • 8.10.2. Product Benchmarking
  • 8.11. KET Ceilings
    • 8.11.1. Company Overview
    • 8.11.2. Product Benchmarking