表紙:埋葬保険の米国市場の規模、シェア、動向分析レポート:補償タイプ別(レベル死亡給付、保証受入、修正または段階的死亡給付)、エンドユーザー年齢別、州別、セグメント別予測、2022年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1133265

埋葬保険の米国市場の規模、シェア、動向分析レポート:補償タイプ別(レベル死亡給付、保証受入、修正または段階的死亡給付)、エンドユーザー年齢別、州別、セグメント別予測、2022年~2030年

U.S. Burial Insurance Market Size, Share & Trends Analysis Report By Coverage Type (Level Death Benefit, Guaranteed Acceptance, Modified Or Graded Death Benefit), By Age Of End-user, By State, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2~10営業日

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価格
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埋葬保険の米国市場の規模、シェア、動向分析レポート:補償タイプ別(レベル死亡給付、保証受入、修正または段階的死亡給付)、エンドユーザー年齢別、州別、セグメント別予測、2022年~2030年
出版日: 2022年09月05日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

埋葬保険の米国市場の成長と動向

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の埋葬保険市場規模は2030年までに925億9000万米ドルに達すると予測されています。同市場は2022年から2030年にかけてCAGR3.6%で拡大すると予測されています。この成長は、埋葬保険に関する人々の意識の高まりに起因するものです。さらに、認知度の上昇に伴い、企業はマーケティング戦略を通じて市場に参入しようとしており、マーケティング戦略には、幅広い人々を魅了する様々な葬儀保険プランを提供することが含まれています。

埋葬保険は、従来のユニバーサル保険、終身保険、定期保険とは異なり、葬儀費用をカバーする一時的かつ短期的な費用に対応するために独自に作られた保険で、その主な用途は葬儀費用です。しかし、保険会社の増加に伴い、保険業界では商品のバンドルがごく一般的に行われるようになりました。その結果、埋葬保険は、未払い医療費やクレジットカードの負債、死亡月に溜まった請求(公共料金、電話料金など)など、あらゆる最終的な費用の支払いに利用できるようになりました。

このように、多様なサービスや技術力を活用するために、保険会社は従来のベンダーにとらわれず、選択肢を広げているのです。世界の埋葬保険市場における地位を向上させるため、これらの企業は、パートナーシップ、コラボレーション、製品発売、ジョイントベンチャー、M&Aなど、さまざまな戦略を駆使してきました。

例えば、2022年2月28日、ウェストパック生命は、同国最大の民間生命保険会社であるフィデリティ生命に4億ニュージーランドドルで買収されました。この売却に伴い、Westpac LifeはFidelity Insuranceに社名を変更し、Westpac NZと生命保険の販売に関する15年契約を締結しました。今後15年間、Westpac NZはこの契約の一環として、Fidelity Insuranceの商品を同社の個人顧客に提供する予定。この契約のパラメータは、2021年7月6日に最初に開示されて以来、変更されていません。

埋葬保険の米国市場レポートハイライト

補償タイプ別では、修正死亡保険または等級別死亡保険が2021年に約46%の最大の収益シェアを占めています。水準型死亡保障の保障タイプはCAGR4.4%と、かなり速いペースで増加しており、次に

エンドユーザーの年齢別では、60歳以上と70歳以上が最も大きな収益シェアを占めており、2021年にはそれぞれ市場の約31%と32%を占めています。このグループは、予測期間中も優位性を維持すると予想されます。さらに、高齢化に伴い、80歳以上の個人は予測期間中にCAGR 4.4%と大幅に増加し、市場の成長を促進すると予測されます。

米国の健康保険会社やその他の民間支払機関が直面している最大の課題の1つは、葬儀サービスの需要増加とそれに伴う費用の増加です。このため、政府によるいくつかのプログラムが実施され、状況に関係なく誰もが適切な終末期医療を受けられるようになりました。こうした取り組みを理解する人が増え、保険会社が顧客へのエンド・ツー・エンドのプラン提供に力を入れるようになるにつれ、市場全体が拡大すると予想されます。

予測期間中の市場拡大を後押しするその他の要因としては、葬儀保険に関する認知度の向上、医療保障の拡大、競争の激化、保険契約者により良い保障を提供するための関連企業との提携などが挙げられます。

また、主要企業は、パートナーシップの締結、M&Aの実施、新製品の発売などにより、市場拡大に貢献しています。例えば、2020年1月、Nassau Financial Group, L.P.は、Foresters Life Insurance and Annuity Companyの買収を完了しました。この買収により、独立系のフォレスターズ支社を活用し、目標達成型の組織を最大限に活用して、米国における保険事業の成長を推進するという姿勢を貫いています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 調査手法
  • 情報調達
    • 購入したデータベース:
    • Gvrの内部データベース
    • 二次情報
    • 1次調査:
    • 1次調査の詳細
  • 情報またはデータ分析
    • データ分析モデル
  • 市場の策定と検証
  • モデルの詳細
    • コモディティフロー分析(モデル1)
      • アプローチ1:コモディティフローアプローチ
  • 二次情報のリスト
  • 一次情報のリスト
  • 報告の目的

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
    • 埋葬保険市場の見通し、2017~2030年(10億)
  • セグメントの見通し
  • 埋葬保険市場の概要、2021年

第3章 埋葬保険市場の変数、動向、範囲

  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 埋葬保険市場力学
    • 市場促進要因分析
      • 埋葬保険の補償範囲と利点に対する認識の高まり
      • 葬儀費用の上昇
      • ポリシーを求める人により良い製品をもたらすための競合の激化と関連するコラボレーション
      • 高齢化とデジタル化の進展
    • 市場抑制要因分析
      • 埋葬保険の範囲が限られている
    • アンメットニーズ/機会分析
      • オンライン販売戦略の拡大
  • 埋葬保険市場分析ツール:ポーターのファイブフォース分析
    • サプライヤーの力:中~高
    • 買い手の交渉力:中~高
    • 代替品の脅威:低-中
    • 新規参入業者の脅威:中~高
    • 競争企業間の敵対関係:高い
  • PESTEL分析
    • 政治と法律の情勢
    • 社会情勢
    • テクノロジー情勢
  • 規制の枠組み
  • 競合製品の価格ベースの分析
  • COVID-19影響分析
    • 現在および将来の影響分析
    • COVID-19が市場関係者に与える影響

第4章 埋葬保険市場:補償タイプの推定・動向分析

  • カバレッジタイプの変動分析:2021年および2030年
    • レベル死亡保険金
    • 受け入れ保証
    • 修正または段階的死亡保険金

第5章 埋葬保険市場:エンドユーザーの推定・動向分析

  • エンドユーザーの変動分析の時代、2021年・2030年
    • 50以上
    • 60歳以上
    • 70歳以上
    • 80歳以上

第6章 埋葬保険市場:カバレッジタイプおよびエンドユーザーの年齢別の状態推定・動向分析

  • 州市場のスナップショット
  • 米国
    • カリフォルニア
    • テキサス州
    • フロリダ
    • ニューヨーク
    • ペンシルバニア
    • イリノイ州
    • オハイオ州
    • グルジア
    • 米国の残りの部分

第7章 競合情勢

  • 市場参加の分類
  • 企業
    • 企業の市況分析
    • 主要取引と戦略的提携
    • 企業の詳細リスト

第8章 企業プロファイル

  • Foresters Financial Services Inc(acquired by Nassau Financial Group, LP also known as 'Nassau')
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Royal Neighbors of America
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
  • Gerber Life Insurance Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Aetna Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Globe Life Inc.(Globe Life and Accident Insurance Company)
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Mutual of Omaha
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Fidelity Life Association
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Allianz Life
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Colonial Penn
    • 会社概要
    • 製品のベンチマーク
  • The Baltimore Life
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
図表

List of Tables

  • TABLE 1 List of secondary sources
  • TABLE 2 Major Deals & Strategic Alliances
  • TABLE 3 Detailed List of players
  • TABLE 4 U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 5 U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 6 California Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 7 California Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 8 Texas Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 9 Texas Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 10 Florida Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 11 Florida Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 12 New York Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 13 New York Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 14 Pennsylvania Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 15 Pennsylvania Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 16 Illinois Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 17 Illinois Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 18 Ohio Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 19 Ohio Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 20 Georgia Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 21 Georgia Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 22 Rest of the U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Coverage Type, 2017 - 2030 (Billion)
  • TABLE 23 Rest of the U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, by Age of End-User, 2017 - 2030 (Billion)

List of Figures

  • FIG. 1 Market segmentation
  • FIG. 2 Market research process
  • FIG. 3 Data triangulation techniques
  • FIG. 4 Primary research pattern
  • FIG. 5 Market research approaches
  • FIG. 6 Value-chain-based sizing & forecasting
  • FIG. 7 QFD Modeling for market share assessment
  • FIG. 8 Market formulation & validation
  • FIG. 9 Commodity flow analysis
  • FIG. 10 Segment-Based Penetration Model
  • FIG. 11 Market summary (2021, Billion)
  • FIG. 12 Segment outlook, Coverage Type
  • FIG. 13 Segment outlook, Age of End-User
  • FIG. 14 Parent Market Analysis
  • FIG. 15 Penetration & growth prospect mapping
  • FIG. 16 Market variable analysis
  • FIG. 17 Market driver relevance analysis (Current & future impact)
  • FIG. 18 Market restraint relevance analysis (Current & future impact)
  • FIG. 19 Burial Insurance Market: Coverage Type Movement Analysis
  • FIG. 20 Level Death Benefit market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 21 Guaranteed Acceptance market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 22 Modified or Graded Death Benefit market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 23 Burial Insurance Market: Age of End-User Movement Analysis
  • FIG. 24 Over 50 market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 25 Over 60 market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 26 Over 70 market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 27 Over 80 market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 28 Regional marketplace: Key takeaways
  • FIG. 29 Regional outlook, 2021 & 2030
  • FIG. 30 North America Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 31 U. S. Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 32 California Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 33 Texas Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 34 Florida Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 35 New York Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 36 Pennsylvania Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 37 Illinois Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 38 Ohio Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 39 Georgia Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 40 Rest of the U. S. Burial Insurance Market, 2017 - 2030 (Billion)
  • FIG. 41 Market Participation Categorization
  • FIG. 42 Company market position analysis
目次
Product Code: GVR-4-68039-975-6

U.S. Burial Insurance Market Growth & Trends:

The U.S. burial insurance market size is expected to reach USD 92.59 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 3.6% from 2022 to 2030. The growth is attributed to the rising awareness among people about burial insurance. Furthermore, due to the rising awareness, companies through their marketing strategies are trying to enter the market, whereby the marketing strategies include providing various funeral insurance plans which could attract a wide range of people.

Burial insurance is uniquely created to cover one-time and short-term expenses, where its major application is covering funeral costs, in contrast to conventional universal, whole life, and term life policies. However, as the number of insurance companies has grown, product bundling has become a very common practice in the insurance industry. As a result, burial insurance can now be used to pay for any final expenses, such as unpaid medical bills, credit card debt, or other bills accumulated in the month of death (utility bills, phone bills, etc.).

To take advantage of diverse sorts of services and technological capabilities needed for future success, forward-thinking insurers are widening their options and going beyond conventional vendors. To improve company position in the global burial insurance market, these companies have used a variety of strategies, including partnerships, collaborations, product launches, joint ventures, and mergers and acquisitions.

For instance, on February 28, 2022, Westpac Life was bought by Fidelity Life, the country's largest privately owned life insurance provider, for 400 million New Zealand dollars. In connection with the sale, Westpac Life changed its name to Fidelity Insurance and signed a 15-year contract with Westpac NZ for the distribution of life insurance. For the next 15 years, Westpac NZ will offer Fidelity Insurance products to its retail clients as part of this agreement. The deal's parameters haven't altered since they were initially disclosed on July 6, 2021.

U.S. Burial Insurance Market Report Highlights:

  • In the coverage type segment, modified or graded death benefits had the biggest revenue share of around 46% in 2021. The rather swift increase, with a CAGR of 4.4% for the level death benefit coverage type, comes next
  • In terms of end-user age, those over 60 and 70 account for the greatest revenue shares, accounting for about 31% and 32% of the market respectively in 2021. This group is anticipated to maintain its dominance during the forecast period. Moreover, individuals over 80 are expected to account for a pretty large increase over the course of the projection period, with a positive CAGR of 4.4%, as the population ages, which is anticipated to promote market growth
  • One of the largest challenges confronting health insurance companies and other private payers in the U.S. is the increased demand for funeral services and their accompanying expenses. This has made it feasible for several government programs to be implemented, ensuring that everyone, regardless of circumstance, receives adequate end-of-life care. As more individuals understand these efforts and as insurance firms focus more on providing end-to-end plans to customers, the overall market is expected to expand
  • Additional factors boosting the market expansion during the projected period include increased awareness about funeral insurance, expanding healthcare coverage, increased competition, and related collaboration to provide policy applicants a better coverage
  • Key players also contribute to market growth by entering into partnerships, engaging in mergers and acquisitions, and launching new products. For instance, in January 2020, Nassau Financial Group, L.P. completed its acquisition of Foresters Life Insurance and Annuity Company. By this acquisition, the company has maintained its commitment to utilizing the independent Foresters branch and taking full advantage of goal-driven organizations to propel the growth of its insurance business in the U.S.

Table of Contents

Chapter 1 Research Methodology & Scope

  • 1.1 Market Segmentation & Scope
    • 1.1.1 Estimates And Forecast Timeline
  • 1.2 Research Methodology
  • 1.3 Information Procurement
    • 1.3.1 Purchased Database:
    • 1.3.2 Gvr's Internal Database
    • 1.3.3 Secondary Sources
    • 1.3.4 Primary Research:
    • 1.3.5 Details Of Primary Research
  • 1.4 Information Or Data Analysis
    • 1.4.1 Data Analysis Models
  • 1.5 Market Formulation & Validation
  • 1.6 Model Details
    • 1.6.1 Commodity Flow Analysis (Model 1)
      • 1.6.1.1 Approach 1: Commodity Flow Approach
  • 1.7 List Of Secondary Sources
  • 1.8 List Of Primary Sources
  • 1.9 Report Objectives

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Market Outlook
    • 2.1.1 Burial Insurance Market Outlook, 2017 - 2030 (Billion)
  • 2.2 Segment Outlook
  • 2.3 Burial Insurance Market Summary, 2021

Chapter 3 Burial Insurance Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1 Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.2 Burial Insurance Market Dynamics
    • 3.2.1 Market Driver Analysis
      • 3.2.1.1 Growing Awareness Of The Coverages And Benefits Of Burial Insurance
      • 3.2.1.2 Rising Cost Of Funeral Expenditure
      • 3.2.1.3 Growing Competition And Related Collaboration To Bring In A Better Product For The Policy Seekers
      • 3.2.1.4 Growing Aging Population And Digitization
    • 3.2.2 Market Restraints Analysis
      • 3.2.2.1 Limited reach of burial insurance policy
    • 3.2.3 Unmet needs/opportunity analysis
      • 3.2.3.1 Expanding the Online Sales Strategy
  • 3.3 Burial Insurance Market Analysis Tools: Porter's Five Forces Analysis
    • 3.3.1 Supplier Power: Moderate-High
    • 3.3.2 Buyer Power: Moderate-High
    • 3.3.3 Threat Of Substitutes: Low-Moderate
    • 3.3.4 Threat Of New Entrants: Moderate- High
    • 3.3.5 Competitive Rivalry: High
  • 3.4 Pestel Analysis
    • 3.4.1 Political & Legal Landscape
    • 3.4.2 Social Landscape
    • 3.4.3 Technology Landscape
  • 3.5 Regulatory Framework
  • 3.6 Competitor product price-based analysis
  • 3.7 Covid-19 Impact Analysis
    • 3.7.1 Current And Future Impact Analysis
    • 3.7.2 Impact Of Covid-19 On Market Players

Chapter 4 Burial Insurance Market: Coverage Type Estimates & Trend Analysis

  • 4.1 Coverage Type Movement Analysis, 2021 & 2030
    • 4.1.1 Level Death Benefit
      • 4.1.1.1 Level Death Benefit Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 4.1.2 Guaranteed Acceptance
      • 4.1.2.1 Guaranteed Acceptance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 4.1.3 Modified Or Graded Death Benefit
      • 4.1.3.1 Modified Or Graded Death Benefit Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)

Chapter 5 Burial Insurance Market: Age Of End-User Estimates & Trend Analysis

  • 5.1 Age Of End-User Movement Analysis, 2021 & 2030
    • 5.1.1 Over 50
      • 5.1.1.1 Over 50 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 5.1.2 Over 60
      • 5.1.2.1 Over 60 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 5.1.3 Over 70
      • 5.1.3.1 Over 70 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 5.1.4 Over 80
      • 5.1.4.1 Over 80 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)

Chapter 6 Burial Insurance Market: State Estimates & Trend Analysis, By Coverage Type And Age Of End-User

  • 6.1 State Market Snapshot
  • 6.2 U.S.
    • 6.2.1 U.S. Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.2 California
      • 6.2.2.1 California Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.3 Texas
      • 6.2.3.1 Texas Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.4 Florida
      • 6.2.4.1 Florida Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.5 New York
      • 6.2.5.1 New York Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.6 Pennsylvania
      • 6.2.6.1 Pennsylvania Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.7 Illinois
      • 6.2.7.1 Illinois Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.8 Ohio
      • 6.2.8.1 Ohio Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.9 Georgia
      • 6.2.9.1 Georgia Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
    • 6.2.10 Rest Of The U.S.
      • 6.2.10.1 Rest of the U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Billion)

Chapter 7 Competitive Landscape

  • 7.1 Market participation categorization
  • 7.2 Companies
    • 7.2.1 Company market position analysis
    • 7.2.2 Major Deals & Strategic Alliances
    • 7.2.3 Detailed List of players

Chapter 8 Company Profile

  • 8.1 Foresters Financial Services Inc (acquired by Nassau Financial Group, L.P. also known as 'Nassau')
    • 8.1.1 Company Overview
    • 8.1.2 Financial Performance
    • 8.1.3 Product Benchmarking
    • 8.1.4 Strategic Initiatives
  • 8.2 Royal Neighbors of America
    • 8.2.1 Company Overview
    • 8.2.2 Financial Performance
    • 8.2.3 Product Benchmarking
  • 8.3 Gerber Life Insurance Company
    • 8.3.1 Company Overview
    • 8.3.2 Financial Performance
    • 8.3.3 Product Benchmarking
    • 8.3.4 Strategic Initiatives
  • 8.4 Aetna Inc.
    • 8.4.1 Company Overview
    • 8.4.2 Financial Performance
    • 8.4.3 Product Benchmarking
    • 8.4.4 Strategic Initiatives
  • 8.5 Globe Life Inc. (Globe Life and Accident Insurance Company)
    • 8.5.1 Company Overview
    • 8.5.2 Financial Performance
    • 8.5.3 Product Benchmarking
    • 8.5.4 Strategic Initiatives
  • 8.6 Mutual of Omaha
    • 8.6.1 Company Overview
    • 8.6.2 Product Benchmarking
    • 8.6.3 Strategic Initiatives
  • 8.7 Fidelity Life Association
    • 8.7.1 Company Overview
    • 8.7.2 Financial Performance
    • 8.7.3 Product Benchmarking
    • 8.7.4 Strategic Initiatives
  • 8.8 Allianz Life
    • 8.8.1 Company Overview
    • 8.8.2 Financial Performance
    • 8.8.3 Product Benchmarking
    • 8.8.4 Strategic Initiatives
  • 8.9 Colonial Penn
    • 8.9.1 Company Overview
    • 8.9.2 Product Benchmarking
  • 8.10 The Baltimore Life
    • 8.10.1 Company Overview
    • 8.10.2 Financial Performance
    • 8.10.3 Product Benchmarking