市場調査レポート
商品コード
1122264
フロマージュフレとクワルクの市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年Fromage Frais And Quark Market Size, Share & Trends Analysis Report By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030 |
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フロマージュフレとクワルクの市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年 |
出版日: 2022年08月10日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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フロマージュフレとクワルクの市場成長・動向
Grand View Research, Inc.の新しいレポートによると、世界のフロマージュフレとクワルクの市場規模は2030年までに151億米ドルに達すると推定され、2022年から2030年までCAGR2.7%で拡大すると予測されています。消費者によるチーズや乳製品をベースにした商品の消費の増加や、タンパク質強化のための低脂肪やコレステロールの食品への消費者選択のシフトは、まもなく世界市場の有望な上昇を促進すると予測されます。
ヨーグルト、チーズ、その他の乳製品の優れた代替品となることが示されているクワルク固有の栄養面での利点が、クワルクおよびフロマージュフレ産業の世界の拡大を促す主な要因となっています。高タンパクで砂糖無添加のヘルシーなスナックへの要望や、市場関係者によるより良い製品のインダクションが、業界の成長を後押ししています。
消費者のライフスタイルの変化に伴い、より健康的な乳製品が好まれ始めています。消費者が手軽で健康的な食品を求めるようになり、フロマージュフレとクワルク製品の市場は拡大すると予想されます。これにより、食品メーカーやサプライヤーは、高い栄養価を持つ商品を販売する機会を得られると期待されます。
さらに、アジア太平洋地域では、可処分所得の増加に伴い、手軽で栄養価が高く、健康的な商品への需要が高まっています。世界市場において、新興国市場は大きな可能性を秘めています。高タンパクで砂糖無添加のヘルシーなスナックに対する消費者の需要が高まり、市場が拡大しています。
COVID-19の混乱は世界経済に相反する影響を与え、一部の企業にサプライチェーンと物流の問題を引き起こしました。COVID-19の大流行は、コロナウイルスの拡散を妨げるために関連する流通経路が世界中で閉鎖されたため、スーパーマーケット/ハイパーマーケット部門に大きな影響を及ぼしました。しかし、ネット通販の利用が急増したことや、健康志向の高まり、健康意識の浸透などにより、世界の市場の開拓が進みました。
2021年の世界市場は、スーパーマーケット/ハイパーマーケット部門が支配的でした。スーパーマーケットとハイパーマーケットは、その幅広い製品セレクションと優れたブランド認知度により、フロマージュフレとクワルクの理想的な流通チャネルとして浮上しています。顧客は、この流通チャネルを通じて、いくつかの利用可能な代替品を閲覧することができます。この業界はまた、小売スペース開発とスーパーマーケット店舗数の増加の結果として、すぐに成長を示すことが予測される世界。
欧州と北米で成長している小売業界は、近い将来、世界市場に大きな影響を与えることが予想されます。欧州は、伝統的な乳製品の人気の高まり、若者の栄養価の高い食品への需要の高まり、健康意識の高まりにより、2021年に大きな市場シェアを獲得しました。Defra Family Food Surveyによると、欧州の消費者は乳製品消費に対する意識が高まっており、今後数年間は牛乳および牛乳ベースの生産が増加すると予想されています。
ベーカリーや菓子類向けのフロマージュフレの消費の高まりは、当面の成長を牽引すると予想されます。当社の分析によると、予測期間中、乳糖不耐症の事例の増加やチーズやその他の乳製品の生産に使用される有毒化合物の問題により需要が増加すると思われます。
フロマージュフレとクワルク市場のレポートハイライト
アジア太平洋地域は、2022年から2030年にかけてCAGR3.4%を記録すると推定されます。この成長は主に、中国、日本、インドにおける人口の拡大、および代替チーズに対する消費者の志向によってもたらされます。
北米は、可処分所得の増加、低脂肪およびコレステロール食品に対する消費者の志向、オンラインおよびオフラインの取引チャネルで自社製品を促進するための企業による主要な取り組みに牽引され、今後数年間で力強い成長を示すと予想されます。
オンライン販売チャネルは、2022年から2030年にかけてCAGR 3.1%を記録すると推定されます。このセグメントの成長を促進する主な要因の1つは、オンラインプラットフォームの増加と、新製品ラインをオンラインで広告および導入するために市場参加者によって取られた重要な試みである
The global fromage frais and quark market size is estimated to reach USD 15.10 billion by 2030 and is expected to expand at a CAGR of 2.7% from 2022 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing consumption of cheese and dairy-based goods by consumers and the shift in consumer choice toward foods with lower fat and cholesterol for protein enrichment are projected to fuel a promising rise in the global market shortly.
The inherent nutritional benefits of quark, which have been shown to make it a superior substitute for yogurt, cheese, and other dairy products, are the main drivers for the expansion of the quark and fromage frais industry globally. The desire for healthy snacks with high protein and no added sugar as well as better product introductions by market players are driving the industry's growth.
Consumers are beginning to favor more healthful varieties of dairy-based goods as a result of their continually evolving lifestyles. The market for fromage frais and quark products is anticipated to increase as consumers seek out quick and healthy foods. This is expected to provide food producers and suppliers an opportunity to market items with high nutritional values.
Furthermore, the demand for quick-to-use, nutritious, and healthy goods is growing in the Asia Pacific area as a result of increased disposable incomes. For companies in the global market, emerging economies provide enormous prospects. The market is expanding as a result of rising consumer demand for healthy snacks that are high in protein and have no added sugar.
The COVID-19 disruption had a conflicting effect on the global economy, causing supply chain and logistical problems for some businesses. The COVID-19 pandemic significantly affected the supermarket/hypermarket sector since the relevant distribution routes were shut down around the world to impede the coronavirus's spread. However, the development of the worldwide market was aided by the surge in the use of online distribution channels, the rise in the consumption of healthy foods, and the spreading of awareness about general health.
The supermarket/hypermarket segment dominated the global market in 2021. Supermarkets and hypermarkets have emerged as an ideal distribution channel for fromage frais and quark due to their broad product selections and great brand awareness. Customers can browse several available alternatives through this distribution channel. The industry is also projected to witness growth soon as a result of retail space development and an increase in the number of supermarket outlets worldwide.
The growing retail industry in Europe and North America is expected to have a profound impact on the global market in near future. Europe captured a significant market share in 2021 owing to the increased popularity of traditional dairy products, growth in demand for nutritive food among young people, and rising health consciousness. According to the Defra Family Food Survey, European consumers have become aware of dairy product consumption, and milk & milk-based production is expected to rise in the coming years.
The rising consumption of fromage frais for bakery and confectionery purposes is expected to drive growth in the foreseeable future. According to our analysis, over the projected period, the demand would increase due to increased lactose intolerance instances and problems with toxic compounds used in the production of cheese and other dairy products.