表紙:米国の住宅用有機堆肥の市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1114170

米国の住宅用有機堆肥の市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年

U.S. Residential Organic Compost Market Size, Share & Trends Analysis Report By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 50 Pages | 納期: 2~10営業日

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米国の住宅用有機堆肥の市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年
出版日: 2022年07月14日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 50 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

米国の住宅用有機堆肥の市場成長と動向

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の住宅用有機コンポスト市場規模は2030年までに7億6380万米ドルに達すると予測されています。

同市場は2022年から2030年にかけてCAGR8.6%で拡大すると予測されています。米国では、Z世代やミレニアル世代の間で趣味としてのガーデニング人気が高まっており、予測期間中に有機堆肥の需要が急増すると予想されます。

また、家庭用有機堆肥の米国市場の成長を後押しする要因として、健康的で自家栽培の食品を食べることへの関心が高まっていることが挙げられます。健康的な食生活を求める傾向が米国の人々に浸透し、自家栽培の有機食品が健康に良いという認識が消費者に広がったため、自家消費用に野菜や果物を栽培する消費者が多くなっているのです。このため、今後数年間は住宅用有機堆肥の需要が高まると予想されます。

COVID-19の大流行は、家庭用有機堆肥の需要にプラスの影響を与えました。戸締まりや旅行制限で消費者が家の中に制限されたため、多くの個人が趣味としてガーデニングを始めたのです。また、COVID-19の大流行により、消費者の健康食品への関心が高まり、多くの消費者が家庭で野菜や果物を栽培し、自分で育てた健康食品を食べるようになったのです。その結果、COVID-19の大流行の中で、住宅消費者による有機堆肥の需要が増加したのです。

パンデミックの消費者行動への影響は長く続き、健康的な自家栽培食品を求める動向は今も続いています。さらに、米国ではほとんどの企業が在宅勤務やハイブリッド勤務を採用しており、人々が依然として多くの時間を自宅で過ごすことに貢献しています。このような動向から、住宅用オーガニックコンポストの需要は堅調に推移しています。

米国ではガーデニングを趣味とする若い世代が増加しており、これが市場の成長をさらに後押ししています。また、米国の消費者、特に若い世代は環境に対する意識が高く、有害な化学肥料を有機堆肥に置き換える傾向が強まっています。さらに、米国では住宅建設が増加していることも、住宅用有機堆肥の需要拡大に寄与しています。新築の建物の造園活動で使用されるからです。

米国の住宅用有機堆肥市場のレポートハイライト。

オンライン分野は予測期間中にCAGR 9.3%の最速成長を記録する見込みです。

インターネットの普及、スマートフォンの普及、それに伴うオンラインショッパーの増加により、米国ではオンラインチャネルからの住宅用有機堆肥の売上が増加する道が開かれました。

しかし、米国では標準以下の品質の有機堆肥が頻繁に販売されているため、消費者の多くは製品の品質を実際に確認することを好むため、収益の大部分は依然としてオフラインチャネルからもたらされています。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 流通経路の見通し

第3章 米国の住宅有機堆肥市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 小売チェーン分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場制約分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • 米国住宅有機堆肥市場のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • 米国の住宅有機堆肥の動向に対するCOVID-19の影響

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 米国の住宅有機堆肥市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2021年と2030年
  • オンライン
  • オフライン

第6章 競合分析

  • 主要な世界プレーヤー、最近の動向、業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2021年

第7章 企業プロファイル

  • Malibu Compost
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • American Composting, Inc.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Cedar Grove
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Atlas Organics
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Blue Ribbon Organics
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Garden-Ville
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Dairy Doo
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Vermont Compost Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • The Compost Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Walt's Organic
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • 1. U.S. residential organic compost market - Driving factor impact analysis
  • 2. U.S. residential organic compost market - Restraint factor impact analysis
  • 3. Online residential organic compost market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 4. Offline residential organic compost market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5. Company categorization

List of Figures

  • 1. U.S. residential organic compost market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. U.S. residential organic compost market - Penetration & growth prospect mapping
  • 7. U.S. residential organic compost market - Value chain analysis
  • 8. U.S. residential organic compost market: Porter's Five Forces Analysis
  • 9. U.S. residential organic compost market: Roadmap
  • 10. U.S. residential organic compost market: Distribution Channel share (%) analysis, 2021 & 2030
  • 11. U.S. residential organic compost market: Estimated company market share (%) analysis, 2021
目次
Product Code: GVR-4-68039-956-2

U.S. Residential Organic Compost Market Growth & Trends:

The U.S. residential organic compost market size is anticipated to reach USD 763.8 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 8.6% from 2022 to 2030. The growing popularity of gardening as a hobby among Gen Z and millennials in the U.S. is anticipated to lead to a surge in demand for organic compost during the forecast period.

Another factor fueling the growth of the U.S. market for residential organic compost is the growing interest in eating healthy and home-grown food. A high number of consumers are growing vegetables and fruits for self-consumption as the trend for eating healthy has gained traction among the U.S. population and consumers have become more aware of the health benefits of self-grown organic food. This is expected to drive the demand for residential organic compost in the coming years.

The COVID-19 pandemic positively impacted the demand for organic compost from households. As consumers were restricted inside their homes amid lockdowns and travel restrictions, a large number of individuals took up gardening as a hobby. In addition, the COVID-19 pandemic escalated the interest of consumers toward healthier foods and hence a large number of consumers started growing vegetables and fruits in their homes to consume self-grown healthy foods. This resulted in an increased demand for organic compost by residential consumers amid the COVID-19 pandemic.

The impact of the pandemic on consumer behavior has been long-lasting and the trend for coming healthy self-grown foods is still going on. Furthermore, most of the companies in the U.S. are still operating with work-from-home or hybrid working models, contributing to people still spending a lot of time in their homes. Due to these ongoing trends, the demand for residential organic compost has continued to be strong.

An increasing number of younger individuals in the U.S. are taking up gardening as a hobby which is further driving the market growth. Also, consumers in the U.S., especially the younger generation, are becoming more environmentally conscious and hence are increasingly replacing harmful chemical fertilizers with organic compost. Furthermore, the rise of residential construction in the U.S. is also contributing to the growing demand for residential organic compost as it is used in landscaping activities at newly constructed buildings.

U.S. Residential Organic Compost Market Report Highlights:

  • The online segment is expected to register the fastest growth of CAGR of 9.3% during the forecast period
  • The growing internet penetration, increasing use of smartphones, and the consequent rise in the number of online shoppers have paved the way for increased sales of residential organic compost from the online channels in the U.S.
  • However, the major part of the revenues still come from the offline channels as most of the consumers in the U.S. prefer to physically check the quality of the products as sub-standard quality of organic compost is sold in the U.S. market quite often

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Distribution Channel Outlook

Chapter 3. U.S. Residential Organic Compost Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Retail Chain Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of U.S. Residential Organic Compost market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on U.S. Residential Organic Compost Trends

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. U.S. Residential Organic Compost Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2030
  • 5.2. Online
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Offline
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Competitive Analysis

  • 6.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 6.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 6.3. Vendor Landscape
    • 6.3.1. Key company market share analysis, 2021

Chapter 7. Company Profiles

  • 7.1. Malibu Compost
    • 7.1.1. Company Overview
    • 7.1.2. Financial Performance
    • 7.1.3. Product Benchmarking
    • 7.1.4. Strategic Initiatives
  • 7.2. American Composting, Inc.
    • 7.2.1. Company Overview
    • 7.2.2. Financial Performance
    • 7.2.3. Product Benchmarking
    • 7.2.4. Strategic Initiatives
  • 7.3. Cedar Grove
    • 7.3.1. Company Overview
    • 7.3.2. Financial Performance
    • 7.3.3. Product Benchmarking
    • 7.3.4. Strategic Initiatives
  • 7.4. Atlas Organics
    • 7.4.1. Company Overview
    • 7.4.2. Financial Performance
    • 7.4.3. Product Benchmarking
    • 7.4.4. Strategic Initiatives
  • 7.5. Blue Ribbon Organics
    • 7.5.1. Company Overview
    • 7.5.2. Financial Performance
    • 7.5.3. Product Benchmarking
    • 7.5.4. Strategic Initiatives
  • 7.6. Garden-Ville
    • 7.6.1. Company Overview
    • 7.6.2. Financial Performance
    • 7.6.3. Product Benchmarking
    • 7.6.4. Strategic Initiatives
  • 7.7. Dairy Doo
    • 7.7.1. Company Overview
    • 7.7.2. Financial Performance
    • 7.7.3. Product Benchmarking
    • 7.7.4. Strategic Initiatives
  • 7.8. Vermont Compost Company
    • 7.8.1. Company Overview
    • 7.8.2. Financial Performance
    • 7.8.3. Product Benchmarking
    • 7.8.4. Strategic Initiatives
  • 7.9. The Compost Company
    • 7.9.1. Company Overview
    • 7.9.2. Financial Performance
    • 7.9.3. Product Benchmarking
    • 7.9.4. Strategic Initiatives
  • 7.10. Walt's Organic
    • 7.10.1. Company Overview
    • 7.10.2. Financial Performance
    • 7.10.3. Product Benchmarking
    • 7.10.4. Strategic Initiatives