市場調査レポート
商品コード
1114170
米国の住宅用有機堆肥の市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年U.S. Residential Organic Compost Market Size, Share & Trends Analysis Report By Distribution Channel (Online, Offline), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2030 |
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米国の住宅用有機堆肥の市場規模、シェア、動向分析レポート:流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別、セグメント別予測、2022年~2030年 |
出版日: 2022年07月14日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 50 Pages
納期: 2~10営業日
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グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の住宅用有機コンポスト市場規模は2030年までに7億6380万米ドルに達すると予測されています。
同市場は2022年から2030年にかけてCAGR8.6%で拡大すると予測されています。米国では、Z世代やミレニアル世代の間で趣味としてのガーデニング人気が高まっており、予測期間中に有機堆肥の需要が急増すると予想されます。
また、家庭用有機堆肥の米国市場の成長を後押しする要因として、健康的で自家栽培の食品を食べることへの関心が高まっていることが挙げられます。健康的な食生活を求める傾向が米国の人々に浸透し、自家栽培の有機食品が健康に良いという認識が消費者に広がったため、自家消費用に野菜や果物を栽培する消費者が多くなっているのです。このため、今後数年間は住宅用有機堆肥の需要が高まると予想されます。
COVID-19の大流行は、家庭用有機堆肥の需要にプラスの影響を与えました。戸締まりや旅行制限で消費者が家の中に制限されたため、多くの個人が趣味としてガーデニングを始めたのです。また、COVID-19の大流行により、消費者の健康食品への関心が高まり、多くの消費者が家庭で野菜や果物を栽培し、自分で育てた健康食品を食べるようになったのです。その結果、COVID-19の大流行の中で、住宅消費者による有機堆肥の需要が増加したのです。
パンデミックの消費者行動への影響は長く続き、健康的な自家栽培食品を求める動向は今も続いています。さらに、米国ではほとんどの企業が在宅勤務やハイブリッド勤務を採用しており、人々が依然として多くの時間を自宅で過ごすことに貢献しています。このような動向から、住宅用オーガニックコンポストの需要は堅調に推移しています。
米国ではガーデニングを趣味とする若い世代が増加しており、これが市場の成長をさらに後押ししています。また、米国の消費者、特に若い世代は環境に対する意識が高く、有害な化学肥料を有機堆肥に置き換える傾向が強まっています。さらに、米国では住宅建設が増加していることも、住宅用有機堆肥の需要拡大に寄与しています。新築の建物の造園活動で使用されるからです。
オンライン分野は予測期間中にCAGR 9.3%の最速成長を記録する見込みです。
インターネットの普及、スマートフォンの普及、それに伴うオンラインショッパーの増加により、米国ではオンラインチャネルからの住宅用有機堆肥の売上が増加する道が開かれました。
しかし、米国では標準以下の品質の有機堆肥が頻繁に販売されているため、消費者の多くは製品の品質を実際に確認することを好むため、収益の大部分は依然としてオフラインチャネルからもたらされています。
The U.S. residential organic compost market size is anticipated to reach USD 763.8 million by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 8.6% from 2022 to 2030. The growing popularity of gardening as a hobby among Gen Z and millennials in the U.S. is anticipated to lead to a surge in demand for organic compost during the forecast period.
Another factor fueling the growth of the U.S. market for residential organic compost is the growing interest in eating healthy and home-grown food. A high number of consumers are growing vegetables and fruits for self-consumption as the trend for eating healthy has gained traction among the U.S. population and consumers have become more aware of the health benefits of self-grown organic food. This is expected to drive the demand for residential organic compost in the coming years.
The COVID-19 pandemic positively impacted the demand for organic compost from households. As consumers were restricted inside their homes amid lockdowns and travel restrictions, a large number of individuals took up gardening as a hobby. In addition, the COVID-19 pandemic escalated the interest of consumers toward healthier foods and hence a large number of consumers started growing vegetables and fruits in their homes to consume self-grown healthy foods. This resulted in an increased demand for organic compost by residential consumers amid the COVID-19 pandemic.
The impact of the pandemic on consumer behavior has been long-lasting and the trend for coming healthy self-grown foods is still going on. Furthermore, most of the companies in the U.S. are still operating with work-from-home or hybrid working models, contributing to people still spending a lot of time in their homes. Due to these ongoing trends, the demand for residential organic compost has continued to be strong.
An increasing number of younger individuals in the U.S. are taking up gardening as a hobby which is further driving the market growth. Also, consumers in the U.S., especially the younger generation, are becoming more environmentally conscious and hence are increasingly replacing harmful chemical fertilizers with organic compost. Furthermore, the rise of residential construction in the U.S. is also contributing to the growing demand for residential organic compost as it is used in landscaping activities at newly constructed buildings.