市場調査レポート
商品コード
1114024
米国ステアリン酸マグネシウムの市場規模、シェア、動向分析レポート用途別、形態別(医薬品、栄養補助食品)、セグメント別予測、2022年~2030年U.S. Magnesium Stearate Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application, By Form (Pharmaceutical, Nutraceutical), And Segment Forecasts, 2022 - 2030 |
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米国ステアリン酸マグネシウムの市場規模、シェア、動向分析レポート用途別、形態別(医薬品、栄養補助食品)、セグメント別予測、2022年~2030年 |
出版日: 2022年07月06日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 61 Pages
納期: 2~10営業日
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Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のステアリン酸マグネシウム市場規模は2030年までに2億8831万米ドルに達すると推定されています。
同市場は2022年から2030年にかけてCAGR4.0%を記録すると予測されています。成長の背景には、医薬品の打錠における潤滑剤としての需要増があります。また、利便性の高い食品への嗜好の高まりや、全国的な多忙な仕事と生活のスケジュールが、パッケージ食品の需要を促進しています。これは、近い将来、ステアリン酸マグネシウムの需要の増加につながる成長食品・飲料業界を促進すると予測されています。
ステアリン酸マグネシウムは、医薬品や栄養補助食品の固形製剤の製造において、潤滑剤として重要な役割を担っています。ローラー圧縮、混合、カプセル充填、錠剤製造といったさまざまな医薬品製造工程において、製造装置と有機固形物の間の摩擦を減らすために広く使用されている水不溶性潤滑剤です。
米国の大衆は、医療専門家の推奨に基づき栄養補助食品を選んでいます。米国ではベビーブーマーが高齢化しているため、栄養補助食品メーカーは他の年齢層への製品提供に重点を移しつつあります。
製薬業界では、錠剤を製造するためのステアリン酸マグネシウムの需要が増加しているため、市場での競合が激化しています。競争環境を維持するために、メーカーは新製品の導入や地理的範囲の拡大など、いくつかの戦略的イニシアチブを採用しています。
2021年、医薬品は収益シェアの約40%を占め、支配的なアプリケーションセグメントとして浮上しました。これは、カプセルや錠剤を含む固形製剤の需要が増加していることに起因しています。
栄養補助食品用途は、予防医療への消費者志向の高まりによる栄養補助食品需要の増加により、2030年までに収益面でCAGR 3.8%の成長が見込まれます。
粉末状の栄養補助食品は、ブレンドの流動性を向上させ、粒子間摩擦を低減させる高い効果により、2021年には70%以上の収益シェアを占める主要なサブセグメントとなりました。
医薬品の粒状は、流動性に優れているため、予測期間中にCAGR 4.0%で成長すると予測される
The U.S magnesium stearate market size is estimated to reach USD 288.31 million by 2030 according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is projected to register a CAGR of 4.0% from 2022 to 2030. Growth can be attributed to the increasing demand for the product as a lubricant in pharmaceutical tableting. Also, the rising preference for convenience food and hectic work & life schedules across the country are driving the demand for packaged food. This is predicted to fuel the growth food & beverage industry thereby leading to increased demand for magnesium stearate in the near future.
Magnesium stearate plays a vital role as a lubricant in the manufacturing of pharmaceuticals and nutraceuticals in solid dosage forms. It is a widely used water-insoluble lubricant to reduce friction between manufacturing equipment and organic solids in various pharmaceutical manufacturing processes namely roller compaction, blending, capsule filling, and tablet manufacturing.
The masses in the U.S. are opting for dietary supplements based on the recommendations from health professionals. As the part of the population in the U.S. that is considered baby boomers has aged, manufacturers of dietary supplements are shifting their focus toward offering products to other age groups.
Increasing demand for magnesium stearate from the pharmaceutical sector to manufacture tablets has led to increased competition in the market. To sustain in the competitive environment, manufacturers are engaged in adopting several strategic initiatives including introducing new products and broadening geographical reach.