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市場調査レポート
商品コード
1535634
住宅用スペースヒーター市場:製品別、技術別、エネルギー源別、地域別、展望・予測、2024~2032年Residential Space Heater Market - By Product (Convection Heater, Ceramic Heater, Radiant & Infrared Heater, Fan Heater, Oil Filled Heater), By Technology, By Energy Source, By Regional Outlook & Forecast, 2024 - 2032 |
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カスタマイズ可能
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住宅用スペースヒーター市場:製品別、技術別、エネルギー源別、地域別、展望・予測、2024~2032年 |
出版日: 2024年06月10日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 135 Pages
納期: 2~3営業日
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住宅用スペースヒーターの市場規模は、継続的な買収と技術進歩により、2024年から2032年にかけてCAGR 5.7%を記録すると予測されます。
企業は、スペースヒーターの効率性と機能性を高めるために、新技術を統合し、革新的な企業を買収しています。これにより、よりスマートでエネルギー効率に優れたモデルが開発され、温度制御とユーザーの利便性が向上しています。スペースヒーターの設計と性能も、高度なセンサーや接続オプションなどの機能を組み込むために、ますます進化して洗練されています。例えば、2024年1月、Laars Heating Systemsは、住宅用スペースヒーターを強化するためにElectro Industries Inc.を買収しました。この買収は、暖房ソリューションの革新と効率化を促進し、住宅暖房技術の進歩に貢献しました。
製品別では、住宅用スペースヒーター市場におけるオイル充填ヒーター・セグメントは、その効率的で安定した熱出力により、2024年から2032年にかけて大きなCAGRを記録すると予想されています。これらのヒーターは、電源を切った後でも安定した快適な暖かさを提供するための蓄熱器として石油を配備しています。性能とユーザーの利便性を高めるためのサーモスタットや省エネ機能の改善など、技術の進歩がこのセグメントの成長に貢献すると思われます。
エネルギー源別では、効率的で強力な暖房ソリューションを提供する消費者需要の増加により、2024年から2032年にかけてガスセグメントの住宅用スペースヒーター業界シェアが上昇すると予測されています。最新のガス・ヒーターは、信頼できる暖かさと迅速な暖房時間を提供するために、高度な燃焼技術と強化された安全機能によって、より改善された機能を提供しています。ガスヒーターはまた、性能を最適化し排出を削減するために、より洗練された制御装置と省エネシステムを統合しています。
地域別では、北米の住宅用スペースヒーター市場規模は、都市化の進展と可処分所得の増加により、2024年から2032年にかけて力強い成長を示すと予測されています。都市部への移住者が増えるにつれ、効率的で効果的な暖房ソリューションへの需要が高まっています。同時に、可処分所得の増加により、消費者は性能と快適性を向上させた先進的なスペースヒーターに投資できるようになっています。開発の進展はまた、この地域の現代的な生活条件と消費者の嗜好に対応する住宅用暖房ソリューションの継続的な需要を支えると思われます。
Residential Space Heater Market size is projected to record 5.7% CAGR from 2024 to 2032, due to ongoing acquisitions and technological advancements.
Companies are integrating new technologies and acquiring innovative firms to enhance the efficiency and functionality of space heaters. This is leading to the development of smarter and more energy-efficient models to offer improved temperature control and user convenience. The design and performance of space heaters are also being refined with increasing advancements for incorporating features, such as advanced sensors and connectivity options. For instance, in January 2024, Laars Heating Systems acquired Electro Industries Inc. for enhancing its residential space heaters. This acquisition fostered innovations and efficiency in heating solutions for contributing to advancements in residential heating technologies.
The overall market is segregated into product, energy source, technology, and region.
In terms of product, the oil-filled heater segment in the residential space heater market is expected to record significant CAGR from 2024 to 2032 due to their efficient and consistent heat output. These heaters deploy oil as a thermal reservoir for providing a steady and comfortable warmth even after they are turned off. Rising advancements in technology, such as improved thermostats and energy-saving features for enhancing their performance and user convenience will contribute to the segment growth.
By energy source, the residential space heater industry share from the gas segment is projected to rise from 2024 to 2032, driven by increasing consumer demand for providing efficient and powerful heating solutions. Modern gas heaters offer improved capabilities with advanced combustion technology and enhanced safety features for offering reliable warmth and quick heat-up times. Gas heaters are also integrating more sophisticated controls and energy-saving systems to optimize performance and reduce emissions.
Regionally, the North America residential space heater market size is projected to exhibit robust growth between 2024 and 2032, fueled by the rising urbanization and increasing disposable incomes. As more people are moving to urban areas, the demand for efficient and effective heating solutions is increasing. Simultaneously, higher disposable incomes are enabling consumers to invest in advanced space heaters that offer improved performance and comfort. The increasing developments will also support the ongoing demand for residential heating solutions to cater to modern living conditions and consumer preferences in the region.