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市場調査レポート
商品コード
1516103

セクシャルヘルスサプリメントの世界市場:製品タイプ別、サプリメントタイプ別、剤形別、ジェンダー別、用途別、流通チャネル別、2024~2032年、予測

Sexual Health Supplements Market - Product Type (Natural, Synthetic), Supplement Type, Formulation (Capsules, Tablets, Solution), Gender, Application (Libido Boosting, Erectile Dysfunction, Fertility), Distribution Channel - Global Forecast 2024 - 2032


出版日
ページ情報
英文 190 Pages
納期
2~3営業日
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セクシャルヘルスサプリメントの世界市場:製品タイプ別、サプリメントタイプ別、剤形別、ジェンダー別、用途別、流通チャネル別、2024~2032年、予測
出版日: 2024年04月04日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

世界のセクシャルヘルスサプリメントの市場規模は、セクシャルヘルス問題に対する認識と開放ジェンダーの高まりに牽引され、2024~2032年にかけてCAGR 8.7%で拡大すると予測されます。

勃起不全やホルモンバランスの乱れといった症状の有病率の上昇が、ジェンダー的健康サプリメントの需要を煽っています。高齢化社会もまた、ジェンダー的健康の維持を求めています。Urban Instituteのデータによると、65歳以上のアメリカ人の数は今後40年間で2倍以上に増え、2040年には8,000万人に達すると予測されています。

天然成分やオーガニック成分を含む製品処方の強力な進歩が、健康志向の消費者をさらに引き付けています。オンライン販売チャネルの普及は、これらの製品をより身近なものにし、積極的なマーケティング戦略とヘルスケア専門家による推奨は、製品の信頼ジェンダーを高めています。予防ヘルスケアの動向の高まりも、総合的な健康のためにサプリメントを利用することを後押ししています。

セクシャルヘルスサプリメント産業は、製品タイプ、サプリメントタイプ、剤形、ジェンダー別、用途、流通チャネル、地域に分類されます。

製品タイプに基づくと、合成・ブレンドセグメントの市場金額は、2024~2032年の間にかなりの割合で成長すると予測されます。これは、標準化された投与量と予測可能な効果を保証する合成成分の信頼ジェンダーと一貫ジェンダーによるものです。合成成分と天然成分を組み合わせたブレンドは、より高い効能と幅広い健康上のメリットを提供します。合成剤形の高度な研究開発とその的を絞った作用は、ジェンダーの健康問題に対する効果的で科学的裏付けのある解決策を求める消費者をも惹きつけています。

用途に関しては、全体的な幸福と精力レベルへの注目の高まりにより、活力増強剤セグメントのジェンダー的健康サプリメント市場は2032年まで注目すべき速度で拡大します。近年、消費者は身体能力を高め、疲労と闘い、スタミナを向上させるサプリメントを求めています。アクティブなライフスタイルを維持したいという高齢化人口の願望と、ジェンダー的健康に対する活力増強剤の利点に対する意識の高まりが相まって、同分野の成長に拍車がかかると思われます。

アジア太平洋では、ジェンダーの健康に対する意識の高まり、可処分所得の増加、サプリメントの受け入れ拡大により、2024~2032年にかけてジェンダーの健康サプリメント市場は大幅な伸びを示すと予測されます。日本や中国などの国々では高齢化が進んでおり、製品需要を押し上げています。eコマースプラットフォームの普及に加え、伝統的な医療習慣に沿った天然ハーブのサプリメントへの嗜好が高まっていることも、この地域の市場拡大をさらに後押しすると思われます。

目次

第1章 調査手法と調査範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 産業洞察

  • エコシステム分析
  • 産業への影響要因
    • 促進要因
    • 産業の潜在的リスク・課題
  • 成長可能ジェンダー分析
  • 規制状況
  • ポーター分析
  • PESTEL分析

第4章 競合情勢

  • イントロダクション
  • 企業マトリックス分析
  • 主要市場プレーヤーの競合分析
  • 競合のポジショニングマトリックス
  • 戦略ダッシュボード

第5章 市場推計・予測:製品タイプ別、2021~2032年

  • 主要動向
  • 天然
  • 合成・ブレンド

第6章 市場推計・予測:サプリメントタイプ別、2021~2032年

  • 主要動向
  • OTC
  • 処方薬

第7章 市場推計・予測:剤形別、2021~2032年

  • 主要動向
  • カプセル剤
  • 錠剤
  • ソリューション
  • 粉末
  • その他の剤形

第8章 市場推計・予測:ジェンダー別、2021~2032年

  • 主要動向
  • 男性
  • 女性

第9章 市場推計・予測:用途別、2021~2032年

  • 主要動向
  • リビドー増強
  • 勃起不全
  • 活力増強
  • 生殖能力
  • その他の用途

第10章 市場推計・予測:流通チャネル別、2021~2032年

  • 主要動向
  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • 薬局/ドラッグストア
  • オンライン薬局

第11章 市場推計・予測:地域別、2021~2032年

  • 主要動向:地域別
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア
    • その他の中東・アフリカ

第12章 企業プロファイル

  • Amway
  • BioXgenic LLC
  • Dabur India Ltd.
  • Glanbia Plc
  • General Nutrition Centers
  • Herbalife International of America Inc.
  • Himalaya Wellness Company
  • Irwin Naturals
  • Lovehoney Group Ltd.
  • Metagenics
  • Nature's Bounty
  • NOW Foods
  • Solgar Inc.
  • Source Naturals
  • Twinlab Consolidated Corporation
目次
Product Code: 8869

Sexual Health Supplements Market size is projected to expand at 8.7% CAGR from 2024 to 2032, led by the increasing awareness and openness about sexual health issues. The rising prevalence of conditions, such as erectile dysfunction and hormonal imbalances is fueling the demand for sexual health supplements. The aging population is also seeking to maintain sexual wellness. As per data from the Urban Institute, the number of Americans aged 65 years and older is projected to more than double over the next 40 years, reaching 80 million by 2040.

Strong advances in product formulation, including natural and organic ingredients are further attracting health-conscious consumers. The proliferation of online sales channels is making these products more accessible, while aggressive marketing strategies and endorsements by healthcare professionals is enhancing their credibility. The growing trend of preventive healthcare is also encouraging the use of supplements for overall well-being.

The sexual health supplements industry is segregated into product type, supplement type, formulation, gender, application, distribution channel, and region.

Based on product type, the market value from the synthetic & blend segment is projected to grow at significant rate between 2024 and 2032. This is due to the reliability and consistency of synthetic ingredients, which ensure standardized dosages and predictable effects. The blends combining synthetic and natural components offer enhanced efficacy and broader health benefits. The advanced R&D in synthetic formulations and their targeted action is also attracting consumers seeking effective and scientifically backed solutions for sexual health issues.

With regards to application, the sexual health supplements market from the vitality booster segment will expand at notable rate through 2032, owing to the increasing focus on overall well-being and energy levels. Of late, consumers are seeking supplements that enhance physical performance, combat fatigue, and improve stamina. The desire of the aging population to maintain an active lifestyle, combined with rising awareness of the benefits of vitality boosters for sexual health will add to the segment growth.

Regionally, the Asia Pacific sexual health supplements market is projected to depict substantial gains from 2024 to 2032, on account of the increasing awareness of sexual health, rising disposable incomes, and greater acceptance of supplements. The aging population in countries like Japan and China is boosting the product demand. The proliferation of e-commerce platforms along with the growing preference for natural and herbal supplements for aligning with the traditional medicine practices will further drive the regional market expansion.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Market scope & definitions
  • 1.2 Research design
    • 1.2.1 Research approach
    • 1.2.2 Data collection methods
  • 1.3 Base estimates & calculations
    • 1.3.1 Base year calculation
    • 1.3.2 Key trends for market estimation
  • 1.4 Forecast model
  • 1.5 Primary research and validation
    • 1.5.1 Primary sources
    • 1.5.2 Data mining sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Industry 360 degree synopsis

Chapter 3 Industry Insights

  • 3.1 Industry ecosystem analysis
  • 3.2 Industry impact forces
    • 3.2.1 Growth drivers
      • 3.2.1.1 Increasing awareness about sexual wellbeing
      • 3.2.1.2 Rising aging population
      • 3.2.1.3 Growing preference for natural and organic products
      • 3.2.1.4 Increasing R&D investment for sexual wellness
    • 3.2.2 Industry pitfalls & challenges
      • 3.2.2.1 Concerns about safety and side effects
      • 3.2.2.2 Counterfeit products
  • 3.3 Growth potential analysis
  • 3.4 Regulatory landscape
  • 3.5 Porter's analysis
  • 3.6 PESTEL analysis

Chapter 4 Competitive Landscape, 2023

  • 4.1 Introduction
  • 4.2 Company matrix analysis
  • 4.3 Competitive analysis of major market players
  • 4.4 Competitive positioning matrix
  • 4.5 Strategic dashboard

Chapter 5 Market Estimates and Forecast, By Product Type, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 5.1 Key trends
  • 5.2 Natural
  • 5.3 Synthetic & blend

Chapter 6 Market Estimates and Forecast, By Supplement Type, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 6.1 Key trends
  • 6.2 Over-the-counter (OTC)
  • 6.3 Prescription

Chapter 7 Market Estimates and Forecast, By Formulation, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 7.1 Key trends
  • 7.2 Capsules
  • 7.3 Tablets
  • 7.4 Solutions
  • 7.5 Powders
  • 7.6 Other formulations

Chapter 8 Market Estimates and Forecast, By Gender, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 8.1 Key trends
  • 8.2 Men
  • 8.3 Women

Chapter 9 Market Estimates and Forecast, By Application, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 9.1 Key trends
  • 9.2 Libido boosting
  • 9.3 Erectile dysfunction
  • 9.4 Vitality booster
  • 9.5 Fertility
  • 9.6 Other applications

Chapter 10 Market Estimates and Forecast, By Distribution Channel, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 10.1 Key trends
  • 10.2 Hypermarkets/ supermarkets
  • 10.3 Pharmacies/drug stores
  • 10.4 Online pharmacies

Chapter 11 Market Estimates and Forecast, By Region, 2021 - 2032 ($ Million)

  • 11.1 Key trends, by region
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 U.S.
    • 11.2.2 Canada
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 France
    • 11.3.4 Spain
    • 11.3.5 Italy
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 Latin America
    • 11.5.1 Brazil
    • 11.5.2 Mexico
    • 11.5.3 Rest of Latin America
  • 11.6 Middle East and Africa
    • 11.6.1 South Africa
    • 11.6.2 Saudi Arabia
    • 11.6.3 Rest of Middle East and Africa

Chapter 12 Company Profiles

  • 12.1 Amway
  • 12.2 BioXgenic LLC
  • 12.3 Dabur India Ltd.
  • 12.4 Glanbia Plc
  • 12.5 General Nutrition Centers
  • 12.6 Herbalife International of America Inc.
  • 12.7 Himalaya Wellness Company
  • 12.8 Irwin Naturals
  • 12.9 Lovehoney Group Ltd.
  • 12.10 Metagenics
  • 12.11 Nature's Bounty
  • 12.12 NOW Foods
  • 12.13 Solgar Inc.
  • 12.14 Source Naturals
  • 12.15 Twinlab Consolidated Corporation