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市場調査レポート
商品コード
1502679
家庭用品:Global Sector SeriesGlobal Sector Series: Home |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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家庭用品:Global Sector Series |
出版日: 2024年05月31日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 68 Pages
納期: 即納可能
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COVID-19のロックダウンの間、世界の家庭市場は支出が大幅に増加し、2021年には15.7%成長しました。しかし、市場が正常化し始めた2022年と2023年には支出が減少し、高インフレと消費意欲の減退の影響を受け、大型商品や住宅リフォームへの支出に悪影響が出ました。2024年の市場は横ばいが予想されるが、2025年には消費マインドの回復と実質賃金の上昇に支えられ、3.9%の成長が見込まれます。2023年には、南北アメリカが世界の家庭市場で最大のシェアを占め、46.7%を占めました。この地域の主要市場である米国の成長が成熟化により鈍化するため、この数字は45.4%に減少すると予測されます。さらに、ラテンアメリカの新興経済国の成長が期待されるが、この減速を補うことはできないと思われます。対照的に、アジア太平洋(APAC)地域の市場シェアは2023年に29.9%であり、2028年には31.5%に拡大すると予測されます。この成長を牽引するのは、インドやフィリピンなどの新興市場における所得の増加と都市化であり、こうした経済発展の結果、住宅投資を行う消費者が増えています。
当レポートでは、世界の家庭用品市場について調査し、市場に関する包括的な概要と現在の動向、これらの動向を利用する絶好の機会を特定します。また、世界の家庭用品市場に影響を与える主要な消費者動向と技術動向を分析しています。
This report provides an overview of the global home retail sector which includes analysis, drivers, inhibitors, market forecasts, brands and trends in the global home market between 2023 and 2028
During the COVID-19 lockdowns, the global home market experienced a significant increase in spending, growing by 15.7% in 2021. However, spending declined in 2022 and 2023 as the market began to normalize, influenced by high inflation and diminished consumer confidence, which adversely affected expenditure on large-ticket items and home renovations. The market is anticipated to remain stable in 2024 but is expected to grow in 2025, at a projected rate of 3.9%, buoyed by the resurgence of consumer confidence and real wage growth. In 2023, the Americas held the largest share of the global home market, accounting for 46.7%. This figure is projected to decrease to 45.4% as growth in the region's principal market, the United States, slows due to its maturity. Moreover, the anticipated growth in the emerging economies of Latin America is unlikely to compensate for this deceleration. In contrast, the Asia-Pacific (APAC) region's market share was 29.9% in 2023 and is forecast to increase to 31.5% by 2028. This growth will be driven by rising incomes and urbanization in emerging markets, such as India and the Philippines, where an increasing number of consumers are investing in their homes as a result of these economic developments.