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市場調査レポート
商品コード
1441163
フットウェアの世界市場(~2027年)Global Footwear Market to 2027 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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フットウェアの世界市場(~2027年) |
出版日: 2024年01月31日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 55 Pages
納期: 即納可能
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世界のフットウェアの市場規模は、2022年にわずか1.3%の成長で2019年の水準を3.5%上回った後、2023年に3.3%のやや強い成長を示しました。この成長は高インフレの中での価格上昇によって後押しされたものでしたが、消費者がヘルス、ウェルビーイングに関心を持ち続け、購入のコストパフォーマンスを優先したため、運動靴の人気も市場を支えました。2023年~2027年に市場全体はCAGRで5.6%の成長が予測され、アジア太平洋がこれを促進します。アジア太平洋は都市化が進み、若年人口が増加しているため、市場全体に占めるシェアは2.4ポイント伸びて38.7%に達する見込みです。米国は高インフレによって消費者が必需品以外の買い物を控えるようになり、また、より確立された市場であるため成長の余地が少ないことから、この予測期間にシェアは1.4ポイント下落して33.0%となり、もっとも不振な地域となる見込みです。
当レポートでは、世界のフットウェア市場について調査し、過去のデータと2027年までの予測のデータの分析や、地域とカテゴリグループごとの売上と成長、主要動向の要約などを提供しています。また、世界の主要フットウェアブランドと現在の競合情勢も取り上げています。
This report offers analysis of both the historic and forecast data of the global footwear market through to 2027. It provides a brief of the key trends along with sales and growth across different regions and category groups. It also highlights key global footwear brands and their current competitive position.
After growing by just 1.3% in 2022, to surpass 2019 levels by 3.5%, the global footwear market saw slightly stronger growth of 3.3% in 2023. While this increase was bolstered by rising prices amid high inflation, the market was also supported by the popularity of trainers, as consumers remained concerned about their health and wellbeing and prioritized the value for money of their purchases. The total market is now anticipated to grow at a CAGR of 5.6% between 2023 and 2027, and this will be driven by Asia Pacific, which will see its share of the total market rise by 2.4ppts to 38.7%, as its increasing urbanization and young population leads to greater spending. The US is expected to be the poorest performing region within this forecast period, with its share falling by 1.4ppts to 33.0%, as high inflation causes consumers to cut back on non-essential purchases, and because its more established nature gives it less scope to grow.