市場調査レポート
商品コード
1320919

バリューアパレル市場:規模、シェア、動向分析、地域別、カテゴリー別実績、トップブランド別、2027年までの予測

Value Apparel Market Size, Share and Trend Analysis by Region and Category Performance, Top Brands and Forecast to 2027


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GlobalData
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英文 56 Pages
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バリューアパレル市場:規模、シェア、動向分析、地域別、カテゴリー別実績、トップブランド別、2027年までの予測
出版日: 2023年05月31日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 56 Pages
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概要

世界のバリューアパレルの市場規模は3.8%で成長し、2022年には2,288億米ドルに達しました。これは、パンデミック前の水準を15.2%上回り、他のアパレル価格帯を上回っています。

北米の2022年のバリュー・アパレル消費額は、2021年に発行された政府の景気刺激策とロックダウンによる貯蓄の恩恵を消費者が受け続けたため、パンデミック前の水準から43.2%増加し、米国の消費額はバリューリーダーの Target、Walmart、Forever 21が牽引しました。

Sheinはバリューアパレル市場内で最大の勝者であり、2019年から2022年の間にシェアが7.8ポイント上昇して8.9%となり、新たな市場リーダーとなっています。

PrimarkのGreggsとのコラボレーションや、SheinのFrida Khalo Corporationとのコレクションなど、いくつかのバリューアパレル企業がデザイナーや有名人、フランチャイズ企業とのパートナーシップを開始し、ブランド認知を高め、信用を高めています。

当レポートでは、世界のバリューアパレル市場について調査し、地域別の動向、カテゴリー別実績、トップブランド、今後の予測などを提供しています。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 世界のバリューアパレル市場の主な動向
  • 2027年までの世界市場規模
  • 2027年までの地域別実績
  • 2027年までのカテゴリー別実績
  • トップブランドと注目のブランド

付録

  • 調査手法
  • お問い合わせ
目次
Product Code: GDAP230000GS

Abstract

This report includes analysis, market forecasts, brands and trends in the Global Value Apparel market 2022-2027 with impact of recent events

Value apparel has gained appeal amid high inflation

Asia Pacific's young population and low inflation rates will drive its outperformance in the forecast period

Shein drives market growth while also taking spend away from more established players

Collaborations and investments in online help boost value brands' credentials

Scope

  • The global value apparel market grew by 3.8% in 2022 to reach $228.8bn, exceeding pre-pandemic levels by 15.2% and outperforming the other apparel price positions.
  • North America's value apparel spend was up 43.2% on pre-pandemic levels in 2022, as consumers continued to benefit from the government stimulus payments issued in 2021 and enhanced lockdown savings, with spend in the US driven by value leaders Target, Walmart and Forever 21.
  • Shein is the biggest winner within the value apparel market, with its share rising by 7.8ppts between 2019 and 2022 to 8.9% to become the new market leader, aided by its exceptionally low prices and expansive product ranges.
  • Several value players have launched partnerships with designers, celebrities or franchises, to help drive brand awareness and boost their credentials, including Primark's collaboration with Greggs, and Shein's collection with the Frida Khalo Corporation.

Reasons to Buy

  • Gain a comprehensive view of the Value Apparel market and forecasts to 2027
  • Explore new opportunities that will allow you to align your product offerings and strategies to meet demand following the impact of recent events on the value apparel market
  • Investigate key trends in the Value Apparel market
  • Understand who the main competitors are in the category and their profiles.

Table of Contents

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Key Trends in the Global Value Apparel Market
  • Global Market Size to 2027
  • Regional Performance to 2027
  • Category Performance to 2027
  • Top Brands & Brands in Focus

Appendix

  • Methodology
  • Contact us