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企業レポート
商品コード
1189568
Southwest Airlines Co. - デジタルトランスフォーメーション戦略Southwest Airlines Co. - Digital Transformation Strategies |
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Southwest Airlines Co. - デジタルトランスフォーメーション戦略 |
出版日: 2022年12月22日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 23 Pages
納期: 即納可能
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Southwest Airlines Co.(Southwest)は、旅客航空サービスを提供する企業です。同社は、ハブアンドスポークサービスよりも直行に近い経路を提供する、ポイントツーポイントフライトサービスを提供しています。
当レポートでは、Southwest Airlines Co.について調査し、同社のデジタルトランスフォーメーション戦略や、技術の動向、投資と買収の動向などの情報を提供しています。
Southwest Airlines Co. (Southwest) is a provider of passenger airline services. The company provides point-to-point flight services that offer direct nonstop routing as compared to hub-and-spoke service. It also offers high-frequency short-haul routes supported with the long-haul nonstop service between markets such as Dallas Love Field and Houston Hobby, Denver Chicago Midway, Los Angeles International, Las Vegas, Phoenix, Denver, Los Angeles, Nashville, San Diego, and Baltimore in the US. It also offers various ancillary services such as upgraded boarding, EarlyBird Check-In, and transportation of pets and unaccompanied minors.
The report provides information and insights into Southwest Airlines' tech activities, including -