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市場調査レポート
商品コード
1518896
セキュリティ:卓越したカスタマーエクスペリエンスへの鍵Security: The Key to Customer Experience Excellence |
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セキュリティ:卓越したカスタマーエクスペリエンスへの鍵 |
出版日: 2024年06月24日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 62 Pages
納期: 即日から翌営業日
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顧客の信頼とロイヤルティを築くために必要な強固なセキュリティ対策
企業はカスタマーエクスペリエンス(CX)の重要性を認識しながらも、サービス提供の難しさに直面しています。競争上の差別化要因として優れたCXを提供することの重要性を認識しているため、CXの卓越性を追求することは、あらゆる組織が持続的な事業成長を実現するための戦略的要素となっています。優れたCXを提供することは複雑であり、顧客はより洗練されたソリューションを求め、CXマネジメント(CXM)サービスプロバイダーへの需要を促進しています。セルフサービス/AIの人気が高まる一方で、ライブインタラクションはより複雑になっています。
デジタル化の進展に伴い、データセキュリティとプライバシーに対する懸念は依然として大きく、企業は安全でコンプライアンスに準拠したCXソリューションへの投資を増やしています。銀行・金融サービス・保険(BFSI)やヘルスケアなど、多くの産業で規制コンプライアンス要件が高まっており、アウトソーサーの専門知識が必要とされています。
最新のCX意思決定者調査では、顧客の信頼を確保することがCXの最優先事項として浮上しており、ブランド認知の確立とロイヤルティ維持の重要性が強調されています。その戦略には、データプライバシーの確保、コミュニケーションの透明性、一貫したサービス品質などが含まれます。信頼と密接に関連するセキュリティの向上は、顧客データを保護する強固なセキュリティ対策の必要性を浮き彫りにし、顧客情報の保護に対するコミットメントを示すことで顧客のロイヤルティを高めます。
安全で満足のいくCXを構築するために、企業は共感と信頼の文化を社内外に醸成する必要があります。共感と信頼は、顧客、従業員、パートナーとの強固で永続的な関係を築くために不可欠です。セキュリティとCXの合流は、CXMサービスプロバイダーにさまざまな機会と課題を提供します。CXMサービスプロバイダは、安全でシームレスな優れたCXを提供しようとする顧客の信頼できるパートナーとして自らを位置づけることができます。セキュリティをCXMに統合するには、絶え間ない進化、イノベーションへのコミットメント、クライアントとその顧客の利益を守るための絶え間ない集中力が必要です。
カスタマーエクスペリエンス(CX)の卓越性に関する当レポートで、持続なビジネス成長のカギを解き明かすことが可能です。企業は優れたCXを提供しようと努力する中で、高度化する顧客の課題に応え、セルフサービスやAIの台頭によって複雑化するライブインタラクションを乗り切るという2つの課題に直面しています。
当社の調査では、デジタル時代にはデータのセキュリティとプライバシーが最重要であり、企業が安全でコンプライアンスに準拠したCXソリューションに投資するよう促していることが明らかになった。BFSIやヘルスケアなどの産業で規制要件が強化される中、専門的な知識が不可欠です。当レポートのCX意思決定者調査では、顧客の信頼を確保することが最優先事項であり、データプライバシー、透明性、一貫したサービス品質の必要性が強調されています。
Robust Security Measures Needed to Build Customer Trust and Loyalty
Organizations recognize the importance of customer experience (CX) but face difficulty in service delivery. Striving for excellence in CX is a strategic component of every organization's sustained business growth as they realize the significance of delivering superior CX as a competitive differentiator. Delivering good CX is complex, with customers demanding more sophisticated solutions and driving demand for CX management (CXM) service providers. While self-service/AI is growing in popularity, it is also making live interactions more complex, so both areas will continue fueling industry growth.
With increasing digitization, huge concerns remain about data security and privacy, prompting businesses to invest more in secure and compliant CX solutions. Regulatory/compliance requirements are increasing in many industries, including banking, financial services, and insurance (BFSI) and healthcare, requiring specialist outsourcer expertise.
In the most recent Frost & Sullivan CX decision-makers survey, ensuring customer trust emerges as the highest CX priority, underscoring the importance of building brand awareness and maintaining loyalty. Strategies could include ensuring data privacy, transparency in communications, and consistent service quality. Closely related to trust, increasing security highlights the need for robust security measures to guard customer data and enhance customer loyalty by demonstrating a commitment to safeguarding their information.
To create a secure and satisfying CX, businesses need to foster a culture of empathy and trust, both internally and externally. Empathy and trust are essential for building strong and lasting relationships with customers, employees, and partners. The confluence between security and CX provides an unusual range of opportunities and challenges for CXM service providers. They can position themselves as trusted partners in their clients' endeavor to deliver secure, seamless, and superior CX. Integrating security into CXM requires continuous evolution, commitment to innovation, and relentless focus on protecting the interests of clients and their customers.
Unlock the key to sustained business growth with our latest research study on Customer Experience (CX) excellence. As organizations strive to deliver superior CX, they face the dual challenge of meeting sophisticated customer demands and navigating the complexities of live interactions fueled by the rise of self-service and AI.
Our study reveals that in the digital age, data security and privacy are paramount, driving businesses to invest in secure and compliant CX solutions. With regulatory requirements intensifying across industries such as BFSI and healthcare, specialized expertise is essential. The Frost & Sullivan CX decision-makers survey highlights that ensuring customer trust is the highest priority, emphasizing the need for data privacy, transparency, and consistent service quality.