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市場調査レポート
商品コード
1499635

呼吸器ケア業界の新興企業:戦略的プロファイルと成長機会

Emerging Respiratory Care Companies: Strategic Profiles and Growth Opportunities


出版日
ページ情報
英文 65 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
呼吸器ケア業界の新興企業:戦略的プロファイルと成長機会
出版日: 2024年05月17日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 65 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

デジタル呼吸器ソリューションが、呼吸器ケア業界の次の成長フェーズを牽引

この調査では、呼吸器ケア業界の新興企業を取り上げています。ほとんどの呼吸器ケア企業は、慢性呼吸器疾患のより良い管理と医療コストの削減を支援できる、デバイスのコネクティビティとスマートデバイスの開発に注力しています。COVID-19の大流行により、リモートケアの利点への注目が高まりました。リモートケアを提供する呼吸器ソリューションは、そのコスト削減効果により今後も成長し続けると思われます。デバイスのコネクティビティとデジタル技術の統合が進むにつれ、多くの患者データが生成されるようになりました。企業も徐々に患者データの収益化に注力し、貴重な患者のインサイトを入手し、新たな収益源を生み出そうとしています。

基準年は2023年で、予測は2028年までです。この調査では、予測期間の成長促進要因と抑制要因を調査しています。また、主要な成長機会を評価し、業界関係者がこれらの機会を活用するための実用的な洞察を提供しています。

目次

戦略的インペラティブ

  • なぜ成長が難しくなっているのか?
  • The Strategic Imperative 8(TM)
  • 呼吸器ケア業界の新興企業に対する主要な戦略的インペラティブの影響
  • Growth Pipeline Engine(TM)を促進する成長機会

成長機会分析

  • 分析範囲
  • 主な要点
  • 成長促進要因
  • 成長抑制要因

my mhealth

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Propeller Health

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

NuvoAir

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Adherium

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Niox

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

OneBreath

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Sommetrics

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Aerin Medical

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Circadia Health

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

Sleepiz

  • 企業概要
  • 価値提案
  • 成長戦略

成長機会ユニバース

  • 成長機会1:人工知能
  • 成長機会2:データの収益化
  • 成長機会3:個別化/プロアクティブケア
  • 資料リスト
  • 免責事項
目次
Product Code: KA4C-54

Digital Respiratory Solutions will Drive the Respiratory Care Industry in its Next Growth Phase

This study highlights emerging companies in the respiratory care industry. Most respiratory care companies focus on device connectivity and developing smart devices that can assist in better management of chronic respiratory diseases and reduce healthcare costs. The COVID-19 pandemic increased the focus on the benefits of remote care. Respiratory solutions that offer remote care will continue to grow due to their cost-saving benefits. With increasing device connectivity and digital technology integration, a lot of patient data is being generated. Gradually, companies are focusing on monetizing patient data to obtain valuable patient insights and generate alternative revenue streams.

In terms of geographic scope, the study covers the global industry. The base year is 2023, and the forecast runs through 2028. The study examines growth drivers and restraints for the forecast period; it also evaluates key growth opportunities and offers actionable insights for industry participants to leverage these opportunities.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on Emerging Companies in the Respiratory Care Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Opportunity Analysis

  • Scope of Analysis
  • Key Takeaways
  • Growth Drivers
  • Growth Restraints

my mhealth

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Propeller Health

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

NuvoAir

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Adherium

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Niox

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

OneBreath

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Sommetrics

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Aerin Medical

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Circadia Health

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Sleepiz

  • Company Overview
  • Value Proposition
  • Growth Strategy

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1: Artificial Intelligence
  • Growth Opportunity 2: Data Monetization
  • Growth Opportunity 3: Personalized and Proactive Care
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