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市場調査レポート
商品コード
1398846
北米のクラス1-3トランスミッション交換アフターマーケットの成長機会North American Class 1-3 Transmissions Replacement Aftermarket Growth Opportunities |
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北米のクラス1-3トランスミッション交換アフターマーケットの成長機会 |
出版日: 2023年11月21日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 97 Pages
納期: 即日から翌営業日
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オートマチックトランスミッションとCVTが今後の成長ポテンシャルを示す
Frost & Sullivanのこの調査レポートは、北米のクラス1~3トランスミッション交換アフターマーケットを調査し、2023年から2030年までの市場規模を予測しています。この調査では、アフターマーケットにおける乗用車と小型車のトランスミッション交換動向を分析し、新品、中古、リビルト、再生品の製品セグメントを調査しています。市場予測は、走行距離、使用パターン、交換率、新車販売台数、総稼働台数(VIO)から導き出されます。トランスミッション交換アフターマーケットの出荷数量、収益、流通チャネル、価格別の内訳も掲載しています。さらに、競合環境と市場参入企業の市場シェアを調査し、主要サプライヤーのプロファイルを提供しています。市場の成長を促進・抑制する要因を分析し、市場参入企業や利害関係者が活用すべきこの分野の成長機会を明らかにしています。基準年は2022年で、調査期間は2020年から2030年です。
予測期間中、従来のマニュアルトランスミッションは減少し、性能と 促進要因ビリティを向上させるオートマチックトランスミッションや無段変速トランスミッションが主流となります。トランスミッションアフターマーケットにおける競合他社は、予測期間中にマニュアルからオートマチックに軸足を移すと予想されます。さらに、電気自動車は、稼働中の従来のトランスミッションの供給が高水準を維持しているため、この期間中、トランスミッション交換アフターマーケットへの影響は緩やかなものになると予想されます。
Automatic and Continuous Variable Transmissions Present the Strongest Future Growth Potential
This Frost & Sullivan study covers the class 1-3 transmission replacement aftermarket in North America and forecasts market size from 2023 to 2030. The study analyzes passenger and light-duty vehicle transmission replacement trends in the aftermarket and examines the new, used, rebuilt, and remanufactured product segments. Market forecasts are derived from miles driven, usage patterns, replacement rates, new vehicle sales, and total vehicles in operation (VIO). A breakdown of the transmission replacement aftermarket by unit shipment, revenue, distribution channel, and price is also provided. In addition, the study looks at the competitive environment and the market share of the top participants, offering key supplier profiles. It analyzes the factors driving and restraining growth in this market and identifies the opportunities in this space for market players and stakeholders to leverage. The base year is 2022, and the study period is from 2020 to 2030.
Traditional manual transmissions will see a decline during the forecast period in favor of automatic and continuous variable transmissions, which offer enhanced performance and drivability. Competitors in the transmission aftermarket are expected to shift focus from manuals to automatics over the forecast period. Furthermore, electric vehicles are expected to have a moderate impact on the transmission replacement aftermarket over this period as the supply of traditional transmissions in operation remains high.