表紙:カテゴリーマネジメント:北米におけるクラス1~3の潤滑油のアフターマーケット
市場調査レポート
商品コード
1389131

カテゴリーマネジメント:北米におけるクラス1~3の潤滑油のアフターマーケット

Category Management: North American Class 1-3 Select Lubricants Aftermarket


出版日
ページ情報
英文 66 Pages
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即日から翌営業日
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カテゴリーマネジメント:北米におけるクラス1~3の潤滑油のアフターマーケット
出版日: 2023年11月09日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 66 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 目次
概要

完全合成エンジンオイルが成長を牽引

この調査サービスは、北米のエンジンオイル、オートマチックトランスミッションフルード(ATF)、ギアオイルのクラス1~3のアフターマーケットにおける成長機会を考察しています。2029年までの数量、金額、メーカーレベルの平均価格(単位:MLP)を予測しています。また、ブランド別、流通チャネル別の収益シェアについても考察・評価しています。分析の基準年は2022年で、予測期間は2023年~2029年です。さらに、主要サプライヤーの簡単なプロファイルを掲載し、コネクテッドカー、自動運転車、シェアリングカー、電気自動車(CASE)の影響、市場促進要因と抑制要因についても論じています。本調査は、クラス1~3の北米の選択潤滑油アフターマーケットにおける3つの主要成長機会に関する考察で結ばれ、市場参入企業に実用的な洞察を提供しています。

注目すべきブランドは以下の通り:Shell plc、ExxonMobil、Castrol、Valvoline、Chevron Lubricants、Lucas Oil Products、Pentosin、FRAM、Royal Purple。

目次

戦略的課題

  • なぜ成長が難しくなっているのか?
  • The Strategic Imperative 8(TM)
  • 潤滑油アフターマーケットにおける3大戦略の影響
  • 成長機会がGrowth Pipeline Engine(TM)を促進

成長機会分析

  • 分析範囲
  • セグメンテーション
  • 本調査が回答する主な質問
  • 主な競合企業
  • 主な調査結果
  • 成長促進要因
  • 成長阻害要因
  • 北米の潤滑油アフターマーケットへのCASEインパクト(2029年)
  • 競合環境

成長機会分析:エンジンオイル

  • 成長指標
  • 収益と数量予測
  • 収益予測:地域別
  • 数量予測:地域別
  • 収益予測:製品タイプ別
  • 数量予測:製品タイプ別
  • 収益と数量予測分析
  • 平均価格予測:製品タイプ別
  • 収益シェア:ブランド別
  • 収益シェア:流通チャネル・サービス嗜好別

成長機会分析:ATF

  • 成長指標
  • 収益と数量予測
  • 収益予測:地域別
  • 数量予測:地域別
  • 収益と数量予測分析
  • 平均価格予測
  • 収益シェア:ブランド別
  • 収益シェア:流通チャネル・サービス嗜好別

成長機会分析:ギアオイル

  • 成長指標
  • 収益と数量予測
  • 収益予測:地域別
  • 数量予測:地域別
  • 収益と数量予測分析
  • 平均価格予測
  • 収益シェア:ブランド別
  • 収益シェア:流通チャネル・サービス嗜好別

主要サプライヤーのプロファイル

  • 企業プロファイル

成長機会領域

  • 成長機会1:完全合成エンジンオイル
  • 成長機会2:プライベートブランド
  • 成長機会3:コネクテッドビークルテクノロジー

結論

  • 3大予測

次のステップ

目次
Product Code: K859-41

Fully Synthetic Engine Oil will Drive Growth

This research service considers growth opportunities in the class 1-3 North American aftermarket for engine oil, automatic transmission fluid (ATF), and gear oil. The deliverable forecasts volume (in million gallons), value (in $ billion), and average manufacturer-level price (MLP in $) through 2029. It also discusses and evaluates revenue share by brand and distribution channel. The base year for analysis is 2022, and the forecast period is from 2023 to 2029. In addition, brief profiles of key suppliers are provided, and the impact of connected, automated, shared, and electric (CASE) vehicles as well as market drivers and restraints is discussed. The study concludes with a discussion on 3 major growth opportunities in the class 1-3 North American select lubricants aftermarket and offers actionable insights for market participants.

Notable brands are: Shell plc, ExxonMobil, Castrol, Valvoline, Chevron Lubricants, Lucas Oil Products, Pentosin, FRAM, and Royal Purple.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why Is It Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Lubricants Aftermarket
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Opportunity Analysis

  • Scope of Analysis
  • Segmentation
  • Key Questions This Study Will Answer
  • Key Competitors
  • Key Findings
  • Growth Drivers
  • Growth Restraints
  • CASE Impact on the North American Lubricants Aftermarket, 2029
  • Competitive Environment

Growth Opportunity Analysis: Engine Oil

  • Growth Metrics
  • Revenue and Volume Forecast
  • Revenue Forecast by Region
  • Volume Forecast by Region
  • Revenue Forecast by Product Type
  • Volume Forecast by Product Type
  • Revenue and Volume Forecast Analysis
  • Average Pricing Forecast by Product Type
  • Revenue Share by Brand
  • Revenue Share by Distribution Channel and Service Preference

Growth Opportunity Analysis: ATF

  • Growth Metrics
  • Revenue and Volume Forecast
  • Revenue Forecast by Region
  • Volume Forecast by Region
  • Revenue and Volume Forecast Analysis
  • Average Pricing Forecast
  • Revenue Share by Brand
  • Revenue Share by Distribution Channel and Service Preference

Growth Opportunity Analysis: Gear Oil

  • Growth Metrics
  • Revenue and Volume Forecast
  • Revenue Forecast by Region
  • Volume Forecast by Region
  • Revenue and Volume Forecast Analysis
  • Average Pricing Forecast
  • Revenue Share by Brand
  • Revenue Share by Distribution Channel and Service Preference

Key Supplier Profiles

  • Company Profiles

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1: Fully Synthetic Engine Oil
  • Growth Opportunity 2: Private Labels
  • Growth Opportunity 3: Connected Vehicle Technology

The Last Word

  • 3 Big Predictions

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